Recensie Tokio, Gent/Brugge/Leuven 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3794
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3794

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-girl-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ontving in Brugge.
Is prachtig mooi.
Kussen, beffen, pzc allemaal in prijs inbegrepen.
Lief. Niets slechts op aan te merken.
Behandel haar met respect.
 
idd wel heel ferme verschijning afgaand op de foto`s.

Doet ze enkel zoenen of ook voluit tongzoenen?

En ze geeft ook anaal aan bij de mogelijkheden, maar geen opgave van meerprijs (in tegenstelling tot 70€ voor CIM). Zou dat inbegrepen zijn in haar tarieven (vraag ik me dan hoopvol af) :p
 
Ik heb haar een bezoek gebracht. Positief: een fantastisch mooi lichaam (echte foto's), vriendelijk, onberispelijke hygiene, behoorlijk Engels, aanvaardbare prijs, ze doet wat ze aanbiedt. Negatief: ze doet wat ze aanbiedt, maar je voelt dat ze dit niet graag doet, ze zegt het ook zelf dat ze hoopt volgend jaar hier te kunnen mee stoppen. Ik voelde me hierdoor tijdens en na de daad wat schuldig, ik zat er mee gewrongen.
 
Ik heb haar een bezoek gebracht. Positief: een fantastisch mooi lichaam (echte foto's), vriendelijk, onberispelijke hygiene, behoorlijk Engels, aanvaardbare prijs, ze doet wat ze aanbiedt. Negatief: ze doet wat ze aanbiedt, maar je voelt dat ze dit niet graag doet, ze zegt het ook zelf dat ze hoopt volgend jaar hier te kunnen mee stoppen. Ik voelde me hierdoor tijdens en na de daad wat schuldig, ik zat er mee gewrongen.
aan welke handelingen voelde je dat aan?
nu vraag ik me af of dat bij mij ook zo was en ik het niet opgemerkt heb.
Ben je oud?
 
aan welke handelingen voelde je dat aan?
nu vraag ik me af of dat bij mij ook zo was en ik het niet opgemerkt heb.
Ben je oud?
Het ligt er misschien aan dat ik een heel stuk ouder (46) ben. Ik vroeg op voorhand of dit geen probleem was, en ze zei van niet, ik heb ook nooit het gevoel gehad dat het aan mij lag, maar kan natuurlijk mis zijn. Ze zei dat ze uit een arme familie komt, en dit werk doet om haar studies in West-Europa te betalen. Ze moet naar eigen zeggen nog 1 jaar studeren en zou daarna met dit werk stoppen, ze zei dat het werk op haar woog en dat sommige klanten heel moeilijk doen. Misschien had ze ook gewoon een moeilijke dag en was ze moe. Je moet mijn post dus zeker niet als referentie beschouwen, ik wou het gewoon meegeven.
 
Dit is idd een jonge, sexy, natuurlijke prachtdame, foto's niet gelogen integendeel.
Ontvangt in n gekende locatie te Brugge. Had haar gevraagd om een sexy kleedje aan te doen, wat ze ook aanhad... wat n lekker lichaam heeft ze. Ze is idd wel wat gereserveerd, wacht eerst af welke vis ze in de kuip heeft, maar als je ze goed en respectvol behandeld komt ze wel losser. Ze heeft al wat mindere ervaringen gehad, mss vandaar dat ze wat afwachtende is.
Begonnen met wat te dansen op n zwoele Latijns melodietje die uit haar gsm weerklonk, wat kan ze lekker met haar heupen wiegen. Ik begon helemaal in de mood te komen. Daarna toch wat enkele voorzichtige kusjes (geen tz staat ook niet tss haar mogelijkheden) en is ze overgaan tot n voorzichtige blowjob (zc). Ze deed het zalig maar vooral rustig, ik kon er wel van genieten. Heb ze dan op bed gelegd en haar ook wat opgewarmd door haar lekkere poesje wat te likken (zonder vingerwerk, want staat ook niet tss haar mogelijkheden). Toen mocht het rubbertje erop en voorzichtig begonnen met missio. Hierna gewisseld naar cowgirl... dit was pas n belevenis. Nog nooit meegemaakt, hoe zalig ze met je rijdt... ben dus ook zo lekker klaargekomen ... wauw.
Even rustig uitblazen en wat gepraat, ze is niet perfect Engelstallig maar je kan er toch wel goed mee communiceren. Na tijdje vroeg ze of ik nog s wou spelen want had haar voor 1 uur betaald (er was nog n goeie 15 - 20 min vd tijd over). Dit niet laten passeren en na terug wat opwarming opnieuw met missio, daarna doggy om terug af te sluiten met cowgirl, die nu nog leuker was dan 1e keer. Zou het me n ganse avond kunnen laten welgevallen zo;) ... had haar wel uitgeput zei ze lachend achteraf.
Kortom, n zalige rustige date met deze meid, maar ik vind wel dat je voelt dat ze zich wat afsloot tijdens de date maar is niet dat er totaal geen interactie van haar kant is. Ik denk dat bij n volgende date deze drempel al lager kan zijn bij haar. Misschien dat ik nog wel eens een keer zou gaan, wie weet.
 
anderen hun review lezen over iemand die je graag hebt, is perfect realitycheck om je nooit te hechten.
Want dit lezen doet gewoon pijn.
daarom dat ik ook zelf deze topic gemaakt heb.
Want anders binnen de korste keren gedraag ik me als een idioot tov haar.
Best gewoon stoppen met deze site en deze "wereld" in algemeen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook een aangename date gehad met haar maar herken zeker de bovenstaande comments. Sommige kunnen je het idee geven dat ze er plezier in hebben maar had dit bij Tokio minder. Maar zeker een geslaagde ontmoeting en zeer knap. Engels doet ze haar best.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-girl-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Foto's kloppen. Knappe jonge meid met strak lichaam en mooie borsten.
Vriendelijk en no-nonsense. Ze communiceert niet meer dan nodig.
Ze neemt onmiddellijk initiatief. Kussen, pijpen zonder condoom, beffen allemaal in de prijs.
Ze heeft een goede conditie en kan zowel goed neuken als zich laten neuken.
In de standjes was ze goed. Pijpen was wel maar gewoon pijpen. Zonder condoom, maar gewoon op en neer.
Ideaal voor wie een jonge meid met een strak lichaam en conditie wil. GFE-liefhebbers zullen wel wat op hun honger zitten. Hoewel ze zich lichamelijk geeft, is er zoals in vorige posts aangegeven, toch een afstand. Voor mij was het echter top.
Er is herhalingsgevaar.
 
Foto's kloppen. Knappe jonge meid met strak lichaam en mooie borsten.
Vriendelijk en no-nonsense. Ze communiceert niet meer dan nodig.
Ze neemt onmiddellijk initiatief. Kussen, pijpen zonder condoom, beffen allemaal in de prijs.
Ze heeft een goede conditie en kan zowel goed neuken als zich laten neuken.
In de standjes was ze goed. Pijpen was wel maar gewoon pijpen. Zonder condoom, maar gewoon op en neer.
Ideaal voor wie een jonge meid met een strak lichaam en conditie wil. GFE-liefhebbers zullen wel wat op hun honger zitten. Hoewel ze zich lichamelijk geeft, is er zoals in vorige posts aangegeven, toch een afstand. Voor mij was het echter top.
Er is herhalingsgevaar.
Met CIM ?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is zoals hierboven beschreven een prachtig mooie dame. Maar ik vond de sex echt niet veel voorstellen. Pijpen trok echt op niet veel. Kussen doe ze amper en ondanks haar sms doe ze geen tongzoenen. Tijdens beffen kwam ze wel klaar. Meerdere posities gedaan (cowgirl, missio , doggy) maar ze ga niet voluit, draait ook haar bekken lichtjes zodat volledige penetratie niet kan. Achteraf wel leuk gesprek gehad waar ze dus aangaf reeds 6 jaar in het milieu te zitten en er aan denkt om te stoppen en ze zit ook in relatie (niet dat dit er toe doet maar misschien is dit de reden waarom ze zich niet volledig heeft?).
 
Ooit één keer bij geweest. Mooie verschijning, dat wel en vriendelijk, eerder beleefd zou ik zeggen, dat ook. Foto's kloppen 100 %. Helaas, zeer afstandelijk. Ze doet wat ze belooft (PZC, maar om de haverklap alles afwrijven met papier, dus niet echt erotiserend) en je voelt dat haar gedachten elders zijn. Idem bij het neuken, strakke poes, maar met een blik op oneindig naar een andere hoek van de kamer. Ze doet dit dus inderdaad niet graag en ik herinner me dat ze me achteraf vertelde dat ze ermee ging stoppen. Alle respect, maar mooi én jong én vriendelijk zijn maken je nog geen goede DVP.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/made-in-colombia-just-3-days.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na de nodige instructies tot bij haar geraakt, waar ik begroet werd door twee dames (Sofi).
Meteen betaald voor een uur en naar boven gegaan (duplex), dus haar "zus" blijft gewoon in de living/keuken.

Tokio had een badjas aan met daaronder een mooi zwart lingeriesetje. Ze begon mij te pijpen zonder condoom, maar gebruikte van tijd tot tijd doekjes.
Hierna ontdeed ze zich van haar kleren en kwam ze mij heerlijk berijden.

We zijn dan geëindigd met doggy en missio. Ze zoent wel maar niet voluit, vond ik.
Alles bij elkaar, vond ik het een geslaagde date omdat ze echt wel onwijs knap is (exact zoals haar foto's).
 
I wanted to make a threesome with her sister/friend Sofi, but... Too late!
They went away from Leuven!
So sad! 😭
Sofi told me they may come back by the end of November... I'll have to wait then! 🙏
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Ze 1x bezocht in Kortrijk een tijdje geleden. Was misschien wel de mooiste dame die ik al zag; Maar qua service niet super. Geen tongzoenen, pijpen met om de x seconde afvegen met een doekje en cowgirl waar ze er voor zorgde dat je ze niet goed kon aanraken.

Mooie dame, matige service.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame maanden geleden eens geboekt in Brugge. Super knappe dame maar daar is ook alles bijgezegd. Doet zeer afstandelijk laat weinig toe…
Voor mij blijft bij die 1 keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan