Recensie Holly, Leuven 4,61 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
67
05/07/21
63
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/holly-sweet-and-naughty.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar ontmoet voor corona, ter info.
Telefonisch een afspraak gemaakt, dus hoor je meteen dat ze wel echt Brits is.
De foto's in haar advertentie zijn waarheidsgetrouw en ze heeft wel een mooi gezicht (dit is subjectief).

Eens aangekomen, kort babbeltje (ze praat wel graag) en dan kleren uit. Ze begon mij te pijpen met condoom om hierna mij zachtjes te berijden.
Daarna ging ze onder mij liggen om dan al staande haar te nemen langs achter. Zoals haar foto's al tonen, heeft ze een zeer mooie lichaam.

Ze heeft niet op haar gsm gekeken en mooi onze tijd opgevuld.
 
Ziet er best ok uit!

Voluit tongzoenen of ingehouden? Degelijk voorspel of down to business? Is ze actief of moet je zelf continu initiatief nemen?
 
Hier +-2 maand geleden naartoe geweest. Zeer sympathieke dame. Veruit de DVP die het meeste praat..ze had precies nood aan een babbel (na de seks).
Denk dat 30min uitgerokken werden naar +-50min door ons gesprek.
Verwacht geen spectaculaire seks, maar gewoon goed/normale zaken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
3 letters G F E ten top. Als je haar met respect behandelt en ze heeft er zin in is het echt alsof je met uw vriendin in bed ligt. Tongzoenen (niet Ingehouden), beffen tot ze klaar komt en de gebruikelije standjes. Bij doggy vroeg ze of ze een vibrator moogt gebruiken om haar klitje extra te stimuleren. Ze had er dus zin in. Bovenop een gezellige babbel. Ze staat wel op het punt om te vertrekken maar ze komt zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/holly-sweet-and-naughty.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was niet echt in vorm (gebeurt helaas wel meer de laatste tijd), maar Holly heeft er toch een geslaagde date van gemaakt. Wat een schoonheid! Super gevormd lijf, mooi gezicht, klassevol. Tel daarbij nog eens 100% inzet tijdens de seks en een oprecht gesprek voor en na de daad, en je hebt een perfecte GFE. Alsof je met je Engelse lief ligt te vrijen. Absolute aanrader.
 
Discreet zou ik niet zeggen, het is in een dorpscentrum in de buurt van Leuven. Je moet een berichtje sturen enkele minuten voor je arriveert, ze staat klaar achter de deur. Dus je kan wel snel binnenwippen zonder dat 't opvalt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij voorgaande besprekingen. Alleen het tongzoenen was wat mager, alleen met het tipje.
Maar één van de leukere dames die ik ken, die je niet raprap afwerkt om de volgende klant te ontvangen maar de tijd neemt en zelfs iets over de klok ging.
Mooi, slank, jong maar straalt toch een zekere maturiteit uit zodat ik mij niet (te) schuldig moet voelen :cool:
Sappige poes, lekker pijpen en daarna een paar standjes.
En dan inderdaad nog een leuke babbel; je bent er voor of niet.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een paar randbemerkingen.
Mooie rijwoning waar meerdere dames (en één heer) werken. Een kleine kamer met een mini lavabo om mij te verfrissen. Er was wel een gedeelde douche maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Het was ook bloedheet op de kamer; tijdens het hard labeur was Holly zo attent het zweet van mijn voorhoofd te wissen, zodat ik niet de hele tijd op haar drupte. En omdat ik vergeten was mijn stappenteller uit te doen, kon ik achteraf aan mijn hartslag het exacte moment zien dat ik klaarkwam. Cardio oefening!
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week Holly ook een bezoekje gebracht.
Afgesproken via sms... ik kende haar al van vorige dates, dus communicatie verliep vlot.
Holly is een knappe jonge meid en laat haar graag verwennen.
Het was een date met lekker veel orale intensiteit: zoenen, tongzoenen, likken, pijpen, beffen,...
Ik heb haar voetjes, billen, borsten, hals, mond, poesje en kontje mogen kussen en likken.
Tussendoor zalige pijpbeurten gekregen.
Tot slot nog een speciale afsluiter.
Ik kijk al uit naar een nieuwe date.
 
Is spijtig genoeg alweer weg deze mooie leuke dame. Mmmm zalig als je achter haar aan de trappen opvolgt mmm dat hemels lekker kontje en die zalige billen, en dit alles verpakt in een sexy kort jurkje waarbij je bijna haar kontje ziet, en ze plagend aan haar kleedje naar beneden trekt omdat ze weet dat je je ogen de kost geeft aan dat strak kontje en die billen, grrrrrr brengt je zeker in de stemming alvorens je met haar op haar kamertje komt. Eens op de kamer trekt deze mooie dame je eens lekker tegen haar fraai lichaam en tongt ze je lekker plagend. En geleidelijk aan ontdoet ze zich van haar sexy kleedje en kan je haar mooie lichaam aftasten om lekker beide naakt op haar bedje te gaan liggen en je haar verder kan strelen en lekker verkennen met je tongetje afdalend naar haar poesje, om haar dan eens zalig te beffen en te laten genieten. Wordt ze lekker nat van en als je dan als eerste standje kiest dat zij je rijdt mmmmm heerlijk je ogen de kost geven en je stijve paal in die natte poes ziet verdwijnen. Zeker voor herhaling vatbaar. Na de daad nog een lekkere massage en babbel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/holly-sweet-and-naughtynew-photos.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Holly kunnen langsgaan...wat een topper!!
Is echt (wat mij betreft althans)een hele mooie dame...prachtig lijf en knap snoetje!
Bij het binnenkomen hartelijk ontvangen...betaald en beetje cosy talk ... heb me toen ff verfrist aan de wasbak(had niet zo lang geleden gedoucht).
Daarna op bed beland...wat een schatje, heb haar gebeft, me daarna laten pijpen zonder CD wat ze heel goed doet trouwens!
Heb haar daarna in misso genomen..benen over de schouders en lekker diep gegaan..ze kijkt je ook constant aan bij het neuken en kreunt ook zalig mee...trekt je binnen via je kont...dus het duurde niet lang of de eerste lading was al vertrokken ;).
Naast mekaar gelegen en opnieuw aan de praat geraakt...ze praat graag maar het is leuk praten met haar...geen prietpraat maar zoals al eerder vermeld, het is precies of je ligt met je Engelse vriendin in bed .... echt een toffe babbel.
Ze is ook geen klokkenkijkster, ik voelde me ook terecht op mijn gemak bij haar.
Nog aan een 2e ronde begonnen en dan heb ik haar in verschillende standjes geneukt...missio...hondjes...cowgirl...zijdelings... pffieuw was echt zalig...je kunt wel echt doorgaan met haar, lekker stevig doorneuken met steeds die geile blik van haar!
Verwacht wel geen PSE hier dit is een echte GFE met overall zachtheid maar met een zéér pikant kantje :giggle:.
Herhalingsgevaar?...Zéér groot, ik ga zeker terug!
 
Bij Holly geweest, omdat ze hier redelijk de hemel werd ingeprezen. En dan kom je tot de ontdekking dat het meeste wat geschreven werd ook wel klopt, ongeveer, maar het zit hem net in dat ongeveer. Ja ze is knap zonder een babe te zijn, ja ze is vriendelijk, maar ja dat is haar businessmodel, de seks is prima, zonder mindblowing te zijn, kortom, je bent niet in de zak gezet. Maar om nu te zeggen dat ik niet kan wachten tot ze weer een periode naar Leuven (ze zou graag een tijdje in Gent werken, vertelde ze) komt: neen.
 
Ze is knap, vriendelijk, levert goeie seks. Daarmee doet ze al beter dan 95% van haar collega's. Om dan hier een beetje te komen zagen? Lijkt mij dat @siouxA onrealistisch in zijn verwachtingen is, maar als hij een babe kent waar hij wel elke dag terug naartoe wil, dan mag hij dat gerust laten weten. Ik kan alleszins niet wachten tot wanneer ze naar Gent zou komen, lekker dichtbij voor mij.
 
Ze is knap, vriendelijk, levert goeie seks. Daarmee doet ze al beter dan 95% van haar collega's. Om dan hier een beetje te komen zagen? Lijkt mij dat @siouxA onrealistisch in zijn verwachtingen is, maar als hij een babe kent waar hij wel elke dag terug naartoe wil, dan mag hij dat gerust laten weten. Ik kan alleszins niet wachten tot wanneer ze naar Gent zou komen, lekker dichtbij voor mij.
Of jij bent snel tevreden, ik kan @siouxA zijn standpunt wel begrijpen . Ik ben zo ook al naar een dame geweest die de hemel werd ingeprezen en ik ben toen toch ook op mijn honger blijven zitten het is maar wat je gewend bent denk ik dan🤷‍♂️ wat voor de één waauuw is is voor de ander gewoon
 
Ze is knap, vriendelijk, levert goeie seks. Daarmee doet ze al beter dan 95% van haar collega's. Om dan hier een beetje te komen zagen? Lijkt mij dat @siouxA onrealistisch in zijn verwachtingen is, maar als hij een babe kent waar hij wel elke dag terug naartoe wil, dan mag hij dat gerust laten weten. Ik kan alleszins niet wachten tot wanneer ze naar Gent zou komen, lekker dichtbij voor mij.
Het enige wat ik wil zeggen is dit: eigenlijk dienen die recensies voor niets. Het is hetzelfde bij TripAdvisor, of andere ratingsites: het is persoonlijk en ook alleen voor de recensent geldig. Wat heeft de wereld aan mijn oordeel over een pakweg boterham met kaas? Flagrante mistoestanden melden, dat is het enige nuttige wat we hier kunnen doen om elkaar te helpen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/holly-sweet-and-naughty.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandagochtend deze meid eens bezocht, ontvangt op 10 minuten van het centrum in een rijwoning, makkelijk te parkeren in de buurt. Eens binnengekomen een spontane zoen en diende ik voorop naar boven te gaan, op het eerste verdiep vroeg ze om mijn schoenen uit te doen en dan steile trap op naar een soort zolderkamer te gaan.
Na het financiële geregeld te hebben lekker tongzoenen, daarna op bed nog wat meer en zakte ze af naar beneden voor een heerlijke zachte pijpbeurt (Zc) haar ondertussen wat gevingerd en vervolgens in 69 toch een goeie 10 minuten. Dan condoom aangedaan en begonnen in missionaris en daarna in doggy geëindigd.
Heeft ook tepelpiercing links als verassing en foto's zijn van haar.
Verblijft hier nog een weekje om dan terug naar de UK te gaan, een aanradertje !
 
Het enige wat ik wil zeggen is dit: eigenlijk dienen die recensies voor niets. Het is hetzelfde bij TripAdvisor, of andere ratingsites: het is persoonlijk en ook alleen voor de recensent geldig. Wat heeft de wereld aan mijn oordeel over een pakweg boterham met kaas? Flagrante mistoestanden melden, dat is het enige nuttige wat we hier kunnen doen om elkaar te helpen
- Het is de dame van de foto's
- Ze doet wat ze beloofd
- En... er zijn geen flagrante mistoestanden te melden!
Dus conclusie: deze recensies zijn een goede basis om een gefundeerde beslissing te maken om haar wel of niet te bezoeken. Missie geslaagd zou ik zeggen!
 
Ik heb vorige week afgesproken met Holly in Brugge. Ik ben tevreden huiswaarts gekeerd. Holly speelt in mijn ogen niet in de Champions League, maar bij een topper uit 1A.
Voor wie haar in Brugge wil ontmoeten: een huisje in het centrum van Brugge (te voet ongeveer 10 minuten van de markt, maar binnen de ring van Brugge), met een vervelende steile trap. Mensen die niet goed te been zijn, raad ik een bezoek in Brugge af (tenzij ze ondertussen een andere ontvangplaats heeft).
De vrouw was vriendelijk en communiceert vlot (in het Engels). Ze heeft een mooi lichaam en een mooi gezicht. De hygiëne van de vrouw vond ik onberispelijk. De seks zelf was goed, zonder exceptioneel te zijn: ze kuste veel, pijpte goed zonder condoom, ..... Om kort te besluit: prijs (140 euro/u) - kwaliteit was dit voor mij een mooie ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan