Recensie Alexa, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
18/02/22
8
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-anal-xxx.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent afgesproken met Alexa, dat ging redelijk vlot. Per sms gevraagd of ze ook anaal deed, en dat bevestigde ze.
Adres: een motelletje in de Brusselsestraat... niet zo positief gekend hier. Maar goed, ik dacht ik waag het erop.
Ter plaatse laten weten dat ik er was per sms en 2x gebeld, geen reactie. De deur staat open, dus ik ga al in de inkom staan, na 5min hoor ik mijn voorganger stevig klaarkomen 🤦‍♂️. Ik denk, die gaat hier over 5min niet buiten staan, dus ik ga een ommetje doen. Even later belt ze, ze is er klaar voor.

Ze doet de deur open, het blijkt niet om Alexa te gaan maar om een zekere Sandra uit Roemenië. Mooi slank figuur met kleine niet zo stevige borsten, neem dat ze 1m60 a 1m65 is, leeftijd schat ik eind de 20, begin 30. Ze heeft ook veel meer tattoos als de dame op de foto's. Vreemd dat ze niet met eigen foto's adverteert.
Het financiële wordt afgehandeld en we praten een beetje over haar thuis. Ze begint met pijpen terwijl ik eerst de poes en erna haar kont de kont vinger. Stevig in de tieten knijpen, allemaal zonder protest. Dan cd erover en zij begint me te berijden, eerst neemt ze hem in de poes. Leuk, maar niet echt spectaculair, dus ik vraag om over te gaan naar anaal. Ze gaat doggy klaarzitten, en vraagt me op het vervelende af voorzichtig te zijn. Ik begin dus voorzichtig, ze houdt me tegen met haar hand. Naarmate we wat langer bezig zijn mag het steviger. Ik kom lekker klaar in haar strakke kont, terwijl ik haar vasthoud in de smalle taille, wat een mooi uitzicht, heerlijk.
Best anal, zoals ze adverteert? Nee dat niet, daarnaast wel een vriendelijke en mooie dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan