WHEM Miroslava/Sissel, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha, maakt dat zoveel uit wat voor mix er precies gezegd wordt.
Aziatische zie ik overigens wel. Weet niet hoe je bij Roemeens komt 🙈
Geeft wel aan dat zij probeert een belachelijke uurtarief te hanteren door zich exotische voor te stellen terwiljl daar helemaal niks van klopt. Is gewoon een doorsnee koelbloedig oostblok dame vanuit mijn standpunt
 
Afkomst: Zuid Europees
Talen: Duits, Engels

In aanvulling op mijn post, je moet er een beetje om lachen. En je hebt gelijk De Chileen, de inflatie schiet door het dak heen.
 
Zij heeft haar prijzen verhoogd en vraagt nu 400€ voor een seksdate. Het was eerst 350€, dus ze krijgt gewoon genoeg klanten.
ik vind het gewoon belachelijk. Ik betaal hooguit €150 voor een uurtje en heel soms €200 als de dame een onbetwistbare topper is.

Deze dame overschat zichzelf vind ik, wat voor mij een al enorme afknapper is. Afgaande van de mannen die in haar videos te zien zijn bestaat haar klantenkring meestal uit zwakke mannen oftewel "Simps" die enigszins houden om financieel geplunderd te worden, op een vreemde manier
, .
 
Damn, wat een mooie vrouw. Vooral die smile terwijl zaad aan haar lip hangt 🥲

Maar iets te prijzig voor mij. Zou graag in thailand willen zijn. Daar had ik een vrouw van die kaliber voor 150e voor een avond, nacht en ochtend om mee te genieten. Vlak voor lunch nog een heerlijke afsluit blowjob. Denk er nog veel plezier aan terug.
 
ik vind het gewoon belachelijk. Ik betaal hooguit €150 voor een uurtje en heel soms €200 als de dame een onbetwistbare topper is.

Deze dame overschat zichzelf vind ik, wat voor mij een al enorme afknapper is. Afgaande van de mannen die in haar videos te zien zijn bestaat haar klantenkring meestal uit zwakke mannen oftewel "Simps" die enigszins houden om financieel geplunderd te worden, op een vreemde manier
, .
Kennelijk niet en weet ze wat ze kan vragen, ze bedient een zeker deel van de markt. Beetje triest om haar klanten dan als zwakke mannen aan te duiden. Kennelijk hebben die zwakke mannen meer te besteden dan jij, steekt het daar soms?
Ik skip gewoon weg als ik een uurprijs zie van €200 of meer per uur. 🤷🏻‍♂️
 
afgezien van de hoge prijs wat mij belemmert is ook dat ik nog steeds de indruk heb dat het een ombouw is, ondanks dat het wordt tegengesproken. Maar goed, voor mij no go.
 
Kennelijk niet en weet ze wat ze kan vragen, ze bedient een zeker deel van de markt. Beetje triest om haar klanten dan als zwakke mannen aan te duiden. Kennelijk hebben die zwakke mannen meer te besteden dan jij, steekt het daar soms?
Ik skip gewoon weg als ik een uurprijs zie van €200 of meer per uur. 🤷🏻‍♂️
[/QUOTE

Rustig aan big man, als iemand €400 aan een doner kebab besteedt zou je dat ook toch niet gek noemen?
 
Jaloers wel hahahaa
Houdt je elke dag de pagina en reviews in de gaten?
Misschien eerst naartoe gaan voordat je zoiets zegt. Je hebt toch ook goedkope en dure restaurants. Als je kwaliteit wil betaal je er in het algemeen meer voor. Als jij je hele leven kebab wil eten geen probleem, maar ik ga liever naar een kwaliteit restaurant.

Ik ben er daadwerkelijk geweest en kan je beloven de "experience" is 100 keer beter dan 99% op kinky. Dus als je het kan betalen zou ik 100% naar deze dame gaan (sorry dezert)
 
Jaloers wel hahahaa
Houdt je elke dag de pagina en reviews in de gaten?
Misschien eerst naartoe gaan voordat je zoiets zegt. Je hebt toch ook goedkope en dure restaurants. Als je kwaliteit wil betaal je er in het algemeen meer voor. Als jij je hele leven kebab wil eten geen probleem, maar ik ga liever naar een kwaliteit restaurant.

Ik ben er daadwerkelijk geweest en kan je beloven de "experience" is 100 keer beter dan 99% op kinky. Dus als je het kan betalen zou ik 100% naar deze dame gaan (sorry dezert)
Haar misvormd neppe tieten straalt inderdaad kwaliteit hahaha

Ieder zijn ding natuurlijk, nu ga maar van jouw half Thais, Russisch, Noors, Oekraïens, Spaans prinses genieten. Als je geen zin hebt in een wip kan je haar altijd voor een dinner date voor €250 boeken, dat heb ik een keer gedaan want niemand kan deze bimbo als gesprekspartner evenaren, anders zou je ook haar OnlyFans kunnen volgen voor €20 p/m om te kunnen genieten van de 4 fotos die daarop staan. Klasse dame inderdaad, zij lacht jullie gewoon uit haha
 
Laatst bewerkt:
Je weet wel heel veel over haar terwijl je er nooit geweest bent en zoveel haat gooit haha. Daarnaast, als je haar dan stalkt doe het dan goed, 2 posts per dag sinds ze begint met OF is niet weinig zeg maar.
Overigens laat iedereen die er daadwerkelijk geweest is en een review achterlaat aardig positief, dus snap niet waarom je zo tegen haar bent.

En zeg je nou trouwens dat je een dinner date hebt gehad?
 
Ik loop een groot deel van mijn leven de dames van plezier af. De prijs zegt helemaal niets over de kwaliteit. Soms is een dvp aan het raam beter dan een dvp voor een uurtje €200. Je hebt ze in alle soorten en maten. Als mensen €400 willen betalen is dit uiteraard hun vrijheid, alleen uiteindelijk is het toch een slechte ROI en ik denk dat dit voornamelijk de gedachte is vanuit eerdere reacties, voor dit bedrag kan je echt lekkere dames bezoeken en ik heb het idee dat dit juist geen echte dame is. Het lijkt er op dat transen, veel hogere bedragen vragen dan vrouwen. Luna is daar ook 1 van, die zit rond de €350 per uur. Ook al zijn wij het die de prijs bepalen, lijkt het soms andersom. Over het algemeen betekent een verhoging van de prijs niet perse dat er genoeg klanten zijn. Het kan ook zo zijn, dat ze hier een vriendje heeft die alles hier betaald. Als je 1 a 2 klanten per week hebt die de jackpot neertellen hoef je verder niet veel te doen. Is toch een mooi extra inkomen.
 
Ik loop een groot deel van mijn leven de dames van plezier af. De prijs zegt helemaal niets over de kwaliteit. Soms is een dvp aan het raam beter dan een dvp voor een uurtje €200. Je hebt ze in alle soorten en maten. Als mensen €400 willen betalen is dit uiteraard hun vrijheid, alleen uiteindelijk is het toch een slechte ROI en ik denk dat dit voornamelijk de gedachte is vanuit eerdere reacties, voor dit bedrag kan je echt lekkere dames bezoeken en ik heb het idee dat dit juist geen echte dame is. Het lijkt er op dat transen, veel hogere bedragen vragen dan vrouwen. Luna is daar ook 1 van, die zit rond de €350 per uur. Ook al zijn wij het die de prijs bepalen, lijkt het soms andersom. Over het algemeen betekent een verhoging van de prijs niet perse dat er genoeg klanten zijn. Het kan ook zo zijn, dat ze hier een vriendje heeft die alles hier betaald. Als je 1 a 2 klanten per week hebt die de jackpot neertellen hoef je verder niet veel te doen. Is toch een mooi extra inkomen.
Ik denk dat deze dame een echte vrouw is, maar er zijn wel 3,4 aziaten op kinky die zich adverteren als een vrouw maar gewoon trans zijn. En liegen over je echte geslacht als je seks hebt is verkrachting.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan