WHEM Mishel, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er jaren geleden 1x geweest in Amstelveen en wil er niet meer aan herinnerd worden. Slechte H-recensies kan ik me herinneren.

Is de dame van de foto's maar tel er gerust 10 á 15 jaar erbij op.

Type afwerkertje/ijskonijn/tmm.
 
Een mooie dame, maar niks terug te vinden door mij. Iemand een ervaring met haar of meer info?
Ik ben in t verleden 3x bij haar geweest. Ze is de dame op de foto's. Mooie vrouw maar ze loopt de kantjes er vanaf en probeert je op een makkelijke manier af te werken. Ik zie dat ze tegenwoordig 170E per uur vraagt.. Al zou ik 3 uur mogen voor dat geld zou ik t niet meer doen.
 
Vandaag bij Mishel geweest in Nieuwegein. Ze ziet er in het echt veel beter uit dan op de foto's en is echt heel leuk. Mishel zoent lekker, ze ziet er jonger uit dan 37 jaar, beetje striemen op haar buik, maar dat heeft iedereen wel met twee kinderen. Wees lief voor haar want ze is echt de moeite waard.
 
Even over de ontmoeting zelf, eerst douchen, daar na lekker zoenen. Ze komt uit Oekraine dus daar moet je wel even aandacht aan besteden. Verder tongzoenen, dan naar beneden en haar lekker gebeft. Ze smaakte heerlijk en ze kwam echt klaar, niemand kan dat zo faken zoals zij kwam. Daarna had ze me gepijpt, maar ik wilde in haar komen, dus ging ze op me zitten en toen heeft ze me heerlijk klaargeneukt. Nog even napraten, een rugmassage, douchen en voldaan weer naar huis.
 
Mishel verdient echt meer waardering dan dat ze tot nu toe krijgt. Ze is lief, ziet er echt mooi uit, slank, ze geeft je de aandacht die je nodig hebt, ze pijpt uitstekend, etc... Ik vind haar echt een topper. Probeer haar voordat ze vertrekt....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan