WHEM Miss Joëlle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was benieuwd of iemand al is ervaring heeft gehad met Joëlle? https://missjoelle.com/
Zie haar advertentie vaak langskomen op redlights.be, mooie website en foto's lijkt een super mooie vrouw.. misschien to good to be true? (hopelijk niet…)

Ben benieuwd..

Ja hoor,

2 keer het genoegen gehad, 1X solo, 1X met een vriendinnetje van haar. :love:
Lijkt geen supermooie vrouw maar is het ook, doet ook wat ze beloofd en meer, prijskaartje echter maakt het dan weer iets minder. :censored:

Dat overkomelijk voor je moet je het zeker een keertje doen, ik moet nog ff sparen weer. ?
 
Ja hoor,

2 keer het genoegen gehad, 1X solo, 1X met een vriendinnetje van haar. :love:
Lijkt geen supermooie vrouw maar is het ook, doet ook wat ze beloofd en meer, prijskaartje echter maakt het dan weer iets minder. :censored:

Dat overkomelijk voor je moet je het zeker een keertje doen, ik moet nog ff sparen weer. ?
Bedankt voor de feedback, ga proberen snel een afspraakje te maken!
Met deze informatie is het toch iets makkelijker om het prijskaartje te accepteren, is overkomelijk maar toch bij weinig informatie wat hoog risico.
 
Ik heb een aantal jaar geleden regelmatig met haar afgesproken toen ze nog student was en adverteerde met naam Gizelle. Is een heel knappe dame die voor veel openstaat, paar hele geile dates mee gehad. Spijtig genoeg is haar prijskaartje flink opgeslagen en is het niet echt meer voor mij…
Ze is trouwens makkelijk terug te vinden op sociale media voor zij die twijfelen aan haar foto's 🙂
 
Ik heb een aantal jaar geleden regelmatig met haar afgesproken toen ze nog student was en adverteerde met naam Gizelle. Is een heel knappe dame die voor veel openstaat, paar hele geile dates mee gehad. Spijtig genoeg is haar prijskaartje flink opgeslagen en is het niet echt meer voor mij…
Ze is trouwens makkelijk terug te vinden op sociale media voor zij die twijfelen aan haar foto's 🙂
niet gevonden op socials?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan