Misstand met de Admin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

AmberAnnabel

Newbie
DVP
Forumpionier
20
08/07/21
107
Waar kan ik terecht als ik een klacht en misstand wil melden met de Admin van deze site?
 
Misschien kun je het eens bij de Nationale Ombudsman proberen. Of schrijf een mailtje naar Kassa, Radar of de Consumentenbond. Of je contacteert Tim Hofnar, Kees van der Spek of Pieter Storms, om maar eens een paar rechtschapen Gutmenschen te noemen. Helaas zijn Peter R de Vries en Willebrord Frequin overleden, anders had je die ook kunnen proberen (Sorry Peter, je hoort niet in dit rijtje thuis natuurlijk)
Een andere optie is dat je aan zelfreflectie doet. Zou het kunnen dat je zelf een aandeel hebt in de ontstane frictie?
Succes!
 
Afhankelijk waarover dit gaat heb je vrees ik enkel de optie om (1) het zelf als twee volwassenen mensen uit te klaren in privébericht, (2) jouw verhaal hier openlijk op het forum te doen zodat anderen hun visie hierop kunnen geven of (3) naar een ander forum gaan. Dit is entertainment en ik vermoed dat hier buiten privacy-aspecten niet al te veel rechten en plichten zijn, laat staan een klachtendienst.
 
Ik heb je aangegeven dat je eventuele berichten waar naar jouw mening onwaarheden of valse beschuldigingen in staan kunt rapporteren via de rapporteer knop, dan wordt er naar gekeken, als je dat niet meer wilt doen dan is dat voor ons ook prima, maar wij gaan niet het hele ramontiek/boos topic op eigen houtje doorbladeren om zelf te gokken waar iets staat wat jij (als organisator van femmelicious) niet vind kunnen.

Verder zijn een paar van jouw comments over drugsgebruik verwijderd omdat die volgens onze forumregels niet zijn toegestaan.

Ik ben de eindbaas, dus er is geen loket voor klachten over mij.

Fijne middag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan