Pas op binnen lokken Amsterdam wallen - nieuwe menu kaart

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Njoy

Newbie
19
03/07/23
17
Pas op nieuwe prijzen met seksmenukaart op de Wallen Amsterdam. Je wordt naar binnen gelokt voor 50 euro zonder duidelijke uitleg. Ze laten je uitkleden en maken je kleine jongen stijf.
Daarna krijg je een menukaart:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350
Seks 500
Etc.
De 50 euro blijkt alleen voor "to get your Dick hard"
De misstand zijn niet de hoge prijzen en de nieuwe menukaart want de prijzen mogen ze natuurlijk gewoon zelf bepalen, ook al is het duur.
De misstand is dat ze je zonder veel uitleg 50 euro laten betalen. zonder te vertellen wat je daar (niet) voor krijgt. Pas later als je klaar ligt met je harde plasser leggen ze het je uit. Pas dus op waar je aan begint.
Ik heb dit zelf bij twee dames op de wallen meegemaakt afgelopen weekend.
 
Laatst bewerkt:
Pas op nieuwe prijzen met seksmenukaart op de Wallen Amsterdam. Je wordt naar binnen gelokt voor 50 euro zonder duidelijke uitleg. Ze laten je uitkleden en maken je kleine jongen stijf.
Daarna krijg je een menukaart:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350
Seks 500
Etc.
De 50 euro blijkt alleen voor "to get your Dick hard"
De misstand zijn niet de hoge prijzen en de nieuwe menukaart want de prijzen mogen ze natuurlijk gewoon zelf bepalen, ook al is het duur.
De misstand is dat ze je zonder veel uitleg 50 euro laten betalen. zonder te vertellen wat je daar (niet) voor krijgt. Pas later als je klaar ligt met je harde plasser leggen ze het je uit. Pas dus op waar je aan begint.
Ik heb dit zelf bij twee dames op de wallen meegemaakt afgelopen weekend.
Wat wordt er dan tegen je gezegd?? Come in for 50 Euro??? Dat vind ik erg duur om alleen over de drempel te mogen stappen. Een grote valkuil voor dronken Engelse toeristen. Dan gaat zo'n juffrouw aan je kleine jongen zuigen. Jij klaar. Mevrouw zegt mag ik effe vangen 200 euro.
Daarom ook altijd van tevoren de prijzen vragen (en bekijken)
 
Prima ontwikkeling, ga zo door zou ik zeggen!
De Wallen waren al totaal oninteressant voor de serieuze wandelaar en zijn hard op weg om helemaal overbodig te worden.
Hoe eerder dat opgefokte toeristisch openluchtmuseum verdwijnt, hoe beter het is. Deze nieuwe ontwikkeling met het extreem uitpezen en oplichten van klanten zal het verdwijnen hopelijk bespoedigen. Want ooit komt het keerpunt: hoelang laten wij ons nog zo belazeren?
 
Prima ontwikkeling, ga zo door zou ik zeggen!
De Wallen waren al totaal oninteressant voor de serieuze wandelaar en zijn hard op weg om helemaal overbodig te worden.
Hoe eerder dat opgefokte toeristisch openluchtmuseum verdwijnt, hoe beter het is. Deze nieuwe ontwikkeling met het extreem uitpezen en oplichten van klanten zal het verdwijnen hopelijk bespoedigen. Want ooit komt het keerpunt: hoelang laten wij ons nog zo belazeren?
Helemaal met je eens. Bovendien als oud-bewoner van de Wallen (1983-2019) heb ik de verwording van deze buurt kunnen waarnemen. Vroeger vond Ik er geweldig om er te wonen. En de prostitutie had toen een maatschappelijke functie. Jan en alleman kon daar terecht om zijn sexuele behoefte te bevredigen. Vele NL dames hadden ook een vaste klantenkring. Nu zijn overdag 95% van de kamers leeg. De dames ( bijna geen enkel NL dame meer) komen pas voor de avond en nachtshift want dan komt de grote menigte toeristen. En daar zijn ze op uit, toeristen vormen een prooi die ze makkelijk kunnen bedonderen, vooral als die een slok op hebben. Ik word langzamerhand spuugzat van het argument dat de Rosse Buurt eenmaal hoort bij Amsterdam. Toen wel, maar nu niet meer. Hoeveel Amsterdammers tref je nu op een vrijdag avond op de OZ Voorburgwal ?
 
Pas op nieuwe prijzen met seksmenukaart op de Wallen Amsterdam. Je wordt naar binnen gelokt voor 50 euro zonder duidelijke uitleg. Ze laten je uitkleden en maken je kleine jongen stijf.
Daarna krijg je een menukaart:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350
Seks 500
Etc.
De 50 euro blijkt alleen voor "to get your Dick hard"
De misstand zijn niet de hoge prijzen en de nieuwe menukaart want de prijzen mogen ze natuurlijk gewoon zelf bepalen, ook al is het duur.
De misstand is dat ze je zonder veel uitleg 50 euro laten betalen. zonder te vertellen wat je daar (niet) voor krijgt. Pas later als je klaar ligt met je harde plasser leggen ze het je uit. Pas dus op waar je aan begint.
Ik heb dit zelf bij twee dames op de wallen meegemaakt afgelopen weekend.
Neem aan dat je dit ook even vermeld in je review zodat we de dames kunnen vermijden.
Ben vroeger vaak in Amsterdam geweest mooie dingen meegemaakt met German Kim en Sandy maar dat is weer een aardig tijdje geleden.
 
Ik word langzamerhand spuugzat van het argument dat de Rosse Buurt eenmaal hoort bij Amsterdam. Toen wel, maar nu niet meer.
Is naar mijn idee ook voornamelijk een argument van buitenstaanders die geen idee hebben hoe de Wallen kapotgegaan zijn in de loop der jaren. Ik kwam er begin jaren '80 voor het eerst. Nu zie ik geen enkele reden meer om daar nog heen te gaan.
 
Is naar mijn idee ook voornamelijk een argument van buitenstaanders die geen idee hebben hoe de Wallen kapotgegaan zijn in de loop der jaren. Ik kwam er begin jaren '80 voor het eerst. Nu zie ik geen enkele reden meer om daar nog heen te gaan.
Dat is ook de reden dat veel Amsterdamse wandelaars de trein of de auto nemen naar Den Haag.
 
Is naar mijn idee ook voornamelijk een argument van buitenstaanders die geen idee hebben hoe de Wallen kapotgegaan zijn in de loop der jaren. Ik kwam er begin jaren '80 voor het eerst. Nu zie ik geen enkele reden meer om daar nog heen te gaan.
Dat zeker maar vergeet niet dat de sex theaters, peepshow, sexshop en kroegen op de O.Z Achterburgwal baat hebben bij dat massaal toerisme. En het zal hen een zorg zijn of de prostituées hun belofte niet nakomen en de klant een oortje aannaaien.
 
Ik weet de nummers niet exact meer. Het was op de Oudezijds achterburgwal tussen de boom
Steeg en de korte storm steeg. Het was een dame die beweerde Italiaanse te zijn uit Milaan. En ze zei "ZE hebben ONS deze menukaart gegeven". Dus kan zijn dat er meerdere dames zijn die dit zo doen maar dat weet ik niet.
De andere dame was een hele petit dame genaamd in de Oude Kennis steeg.
Ze mogen natuurlijk vanzelfsprekend zelf hun prijzen bepalen voor de services die ze verlenen maar pas na de eerste 50 euro uitleggen dat je (flink) moet bijbetalen voor meer vind ik bedriegelijk.
 
Laatst bewerkt:
Begin dit jaar pijpen & seks voor 50 euro aan de deur afgesproken. Na het pijpen was seks opeens 50 euro extra. Ik vroeg naar onze afspraak en ze zei dat ze handseks bedoelde....

Sindsdien niet meer geweest.
Hoogstens weer een keer sfeer proeven maar ik ga niet meer naar binnen.
 
Dat zijn geen misverstanden maar pure oplichting
inderdaad, dit is een vooropgezette scam. Pure oplichting.
Ik vind het altijd jammer, dat die meiden hier mee wegkomen, ik vraag me af of de exploitant hier geen verantwoording in heeft.
Maar die zal wel zeggen, ik verhuur slechts kamers, en ben niet verantwoordelijk voor wat er in de kamer gebeurt.
 
Heel Roemenië?
Dan hebben ze toch een minderwaardigheidscomplex die Roemeense dames.
Maar ze komen niet eens in de buurt van een Italiaanse. Verschil is dat Italiaanse vrouwen vaak stijlvol zijn, terwijl Roemeense vrouwen meestal oridinair en ongemanierd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat deze dames deze nieuwe seksmenukaart met hoge prijzen voor de diverse handelingen niet individueel hebben bedacht. Het lijkt me eerder een experiment onder een grotere groep sekswerkers. Wie weet als het succesvol is dat ze het straks allemaal en overal gaan toepassen… ik zou het niet leuk vinden maar ik acht het niet onmogelijk….
 
Ik loop nooit ergens naar binnen voor ik weet wat ze me geven voor het bedrag wat ze noemen.


Ik zou dat wijf de hele kamer door sleuren tot ze mn geld teruggeeft bij zit soort oplichterij.
Er zijn dames in elkaar geslagen door bepaalde klanten die zoiets niet pikken. Sommige prive-ontvangst dames doen dit trouwens ook het is niet alleen de wallen.
 
Ik vermoed dat deze dames deze nieuwe seksmenukaart met hoge prijzen voor de diverse handelingen niet individueel hebben bedacht. Het lijkt me eerder een experiment onder een grotere groep sekswerkers. Wie weet als het succesvol is dat ze het straks allemaal en overal gaan toepassen… ik zou het niet leuk vinden maar ik acht het niet onmogelijk….
Zolang ze deze oplichterspraktijken alleen op de Wallen doen zal het mij worst wezen. Ik kom daar toch nooit meer en hopelijk graven ze zo hun eigen graf en bestaat de Wallen binnenkort niet meer.
 
20 jaar geleden moest ik vijf keer per jaar in Amsterdam zijn voor werk. Altijd even over de wallen. Geweldige sfeer. Lekker wijven.
Afgelopen jaar liep ik met mijn vrouw over de wallen alsof we over een braderie liepen. Zo druk. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog ergens naar binnen zou gaan hier. Wat een treurnis. Het is een pretpark geworden die wallen. Net als iedere Europese toeristische trekpleister.
 
20 jaar geleden moest ik vijf keer per jaar in Amsterdam zijn voor werk. Altijd even over de wallen. Geweldige sfeer. Lekker wijven.
Afgelopen jaar liep ik met mijn vrouw over de wallen alsof we over een braderie liepen. Zo druk. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog ergens naar binnen zou gaan hier. Wat een treurnis. Het is een pretpark geworden die wallen. Net als iedere Europese toeristische trekpleister.
Helemaal met je eens. Dit gebied is tot een karikatuur verworden en alle dames zijn erop uit om de klant leeg te plukken. Althans heel veel geld vragen voor een prestatie van lik me vestje. Er zijn trouwens al lang geen NL dames meer te vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan