Op de Wallen zien ze het nut niet van het vervroegen van de sluitingstijden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies, en bet nieuwe centrum zou dan top liggen, vlakbij de snelweg, en geen bewoners in de buurt en voor ons beter bereikbaar en vermoed goedkoper en direct ernaast parkeren en ov haltes op loopafstand en nieuwe betere voorzieningen qua kamers, sanitair en betere veiligheid.
 
Dat omrijden zijn sommige chauffeurs erg bedreven in; een bekend verhaal is dat van mensen die vanaf het Centraalstation naar het Kras willen. Er zijn grappenmakers die dan via de IJtunnel en Coentunnel naar de gewenste bestemming rijden.
ik was met een zakenrelatie op stap, we spraken Engels met elkaar. op een gegeven moment zaten we bijna op Schiphol... toen ik hem in plat Amsterdams aansprak of dit echt wel de snelste weg naar het Leidseplein was ging snel de meter uit.
 
Correctie: Halsema is nog steeds GL adept. Ze heeft geen functie in de partij meer.

Er hangen flink wat donkere wolken boven het stadsbestuur.
Amsterdam heeft de merkwaardige gewoonte goede mensen met visie en een zakelijke instelling weg te werken. De wethouder die een goed plan had om Amsterdam te verlossen van de miljoenen euro verslindende afval verwerker werd weggestuurd.
Die stunt heeft Amsterdam meer dan 400 miljoen euro gekost.

De stad barst van de problemen maar de tijd en de aandacht gaat naar de bouw van een super bordeel dat nooit gerealiseerd zal worden.
 
Ik zou het al als een winst beschouwen als ze eens met dat onzinnige gedoe met die milieuzone ophouden, evenals het voornemen om nog meer autotootje te pesten in de vorm van hoge parkeertarieven, parkeerplaatsen verwijderen en ontoegankelijke straten.
 
Zolang GL/Halsema de dienst uitmaakt in Amsterdam is de stad reddeloos verloren.
Iedereen weet het behalve de Amsterdammers.
Ze gaat in de verlenging...
Femke Halsema mag nog zes jaar burgemeester van Amsterdam zijn. Dat heeft de Amsterdamse gemeenteraad in een geheime stemming besloten. Voor de stemming werd al verwacht dat Halsema mocht aanblijven.
 
Goed dat je dat aanstipt. Voor sommige banen wordt je volledig nagetrokken en als je een familielid hebt die ooit een scheve schaats heeft gereden, kun jij fluiten naar je nieuwe, gewenste betrekking.
Dat is hier blijkbaar geen bezwaar.
In een ambtenaren functie lijkt mij dit toch wel belangrijk....
Maarja zolang je ook links bent maakt het niet uit dus
 
Haar woordvoerder laat weten dat het om een groep supporters gaat die vermoedelijk veel drinkt. Daarnaast reizen er veel Engelse fans mee die geen kaartje voor de wedstrijd hebben en die de wedstrijd dus waarschijnlijk op de Wallen kijken.

Waarom toch steeds zulke maatregelen nemen waar duizenden anderen die zich goed gedragen, benadeeld door worden. Waarom steeds, vanwege het wangedrag van een beperkt groepje, de hele school straffen. :mad:(n)(n) Het is natuurlijk gemakkelijker de hele mand appels weg te smijten dan de rotte exemplaren eruit te halen. (n)(n)

Stel je eens voor dat men, omdat een zeer klein deel van de supporters zich misdraagt in het stadion, iederéén zou verbieden naar het voetbal te gaan kijken. Dat men, omdat er te veel snoeppapiertjes rondslingeren in de straten, de verkoop van snoep zou verbieden. Enig idee wat de meerderheid van de mensen van zulke maatregelen zou vinden? :rolleyes:

En inderdaad, wie écht wil drinken, hoeft zijn drank helemaal niet ter plaatse te kopen. Die brengt die wel op voorhand mee, of drinkt zich zelfs vooraf in. Mogelijkheden zijn er genoeg.

Het is een hardnekkig misverstand dat alcohol brave, onschuldige mensen verandert in relschoppers. Drank maakt niemand anders dan hoe diegene in de basis is. Degenen die zich onder invloed van drank misdragen, hebben die kwaadaardigheid al in zich voordat ze ook maar één druppel alcohol gedronken hebben. Wel doet alcohol remmingen wegvallen, waardoor ze sneller hun drang in daden zullen omzetten. Het zou volgens mij trouwens best kunnen dat personen met een kwaadaardige inborst veel sneller dan brave Hendriken geneigd zijn zich vol te gieten. Met de gekende gevolgen. Dan draaien de mensen dus eigenlijk oorzaak en gevolg om. :oops:
 
Waarom toch steeds zulke maatregelen nemen waar duizenden anderen die zich goed gedragen, benadeeld door worden. Waarom steeds, vanwege het wangedrag van een beperkt groepje, de hele school straffen. :mad:(n)(n) Het is natuurlijk gemakkelijker de hele mand appels weg te smijten dan de rotte exemplaren eruit te halen. (n)(n)

Stel je eens voor dat men, omdat een zeer klein deel van de supporters zich misdraagt in het stadion, iederéén zou verbieden naar het voetbal te gaan kijken. Dat men, omdat er te veel snoeppapiertjes rondslingeren in de straten, de verkoop van snoep zou verbieden. Enig idee wat de meerderheid van de mensen van zulke maatregelen zou vinden? :rolleyes:

En inderdaad, wie écht wil drinken, hoeft zijn drank helemaal niet ter plaatse te kopen. Die brengt die wel op voorhand mee, of drinkt zich zelfs vooraf in. Mogelijkheden zijn er genoeg.

Het is een hardnekkig misverstand dat alcohol brave, onschuldige mensen verandert in relschoppers. Drank maakt niemand anders dan hoe diegene in de basis is. Degenen die zich onder invloed van drank misdragen, hebben die kwaadaardigheid al in zich voordat ze ook maar één druppel alcohol gedronken hebben. Wel doet alcohol remmingen wegvallen, waardoor ze sneller hun drang in daden zullen omzetten. Het zou volgens mij trouwens best kunnen dat personen met een kwaadaardige inborst veel sneller dan brave Hendriken geneigd zijn zich vol te gieten. Met de gekende gevolgen. Dan draaien de mensen dus eigenlijk oorzaak en gevolg om. :oops:
Mensen en alcohol gaan inderdaad slecht samen bij misbruik daarvan.

Helaas heb je genoeg rotte appels die hier misbruik van maken en dan ''het alfa mannetje'' zijn.
Maar andere zien je dan echt als een l*l.

Heb genoeg aanvaringen met mensen die veelste diep in het glaasje hebben gekeken.
Ik ben daar gewoon makkelijk in: opdonderen geen zin in.
 
Het enige "voordeel" van een dronken persoon ten opzichte van een roker: die uit de eerste categorie duw je makkelijker omver. (Of weg)

Ik heb geen last van mensen die naast mij alcohol zitten te drinken - om het even welke hoeveelheden -, zolang ze mij met rust laten. Wél van mensen die vuiligheid in mijn gezicht blazen. Ik kom geregeld samen met twee andere mensen en wij drinken dan gewoonlijk veel meer dan twee glaasjes - gisteren bijvoorbeeld nog tesamen drie flessen cava en drie flessen champagne -, maar daarom hoeven wij elkaar nog niet te lijf te gaan. :rolleyes:

Er bestaan geen agressief makende dranken. Er bestaan alleen agressieve persónen.
 
Ik heb geen last van mensen die naast mij alcohol zitten te drinken - om het even welke hoeveelheden -, zolang ze mij met rust laten. Wél van mensen die vuiligheid in mijn gezicht blazen. Ik kom geregeld samen met twee andere mensen en wij drinken dan gewoonlijk veel meer dan twee glaasjes - gisteren bijvoorbeeld nog tesamen drie flessen cava en drie flessen champagne -, maar daarom hoeven wij elkaar nog niet te lijf te gaan. :rolleyes:

Er bestaan geen agressief makende dranken. Er bestaan alleen agressieve persónen.
Dat is het nadeel van veel alcohol in iemands lichaam; de remmingen verdwijnen. Waar iemand bij volle bewustzijn nog nadenkt over de consequenties, komt bij de dronkenman achteraf de spijt.
 
Dat is het nadeel van veel alcohol in iemands lichaam; de remmingen verdwijnen. Waar iemand bij volle bewustzijn nog nadenkt over de consequenties, komt bij de dronkenman achteraf de spijt.

Maar je mag dus níet de hele mand appels straffen met regeltjesboulimie vanwege enkele rotte exemplaren, vind ik. Veel beter is het om de rotte exemplaren te verwijderen. Dus geen wetten maken over wat je waar in je mond mag gieten, maar degenen die zich schuldig maken aan écht wangedrag uit de maatschappij verwijderen.
 
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan