Recensie Mistress Cassandra (Griek), Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SletRicky

Wandelaar
Forumpionier
92
30/06/21
82
7
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mistress-cassandra
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie dame met een betoverende blik, verleidelijke glimlach en een mooi figuur.
Ontvangst is in de meest uitdagende (kinky) outfits.

De keren dat ik haar mocht dienen waren voor mij fantastisch. Ze voelt goed aan waar je grens is en gaat daar dan net iets over. Er is volgens mij veel mogelijk. Luistert goed naar je wensen en is bedreven in het geven van een fantasierijke afwisselende sessie.

Ook altijd een leuk gesprek achteraf. Spreekt goed Engels. Staat zeker bij mijn (weinige) favorieten.

Mistress Cassandra
 
Opvallend, de kamer met de bloemetjeszetel is dezelfde als die waar de foto's van Melissa uit het SKW zijn genomen. Zelfde pooier wellicht, of toeval...
Ik had niet het idee dat er een pooier in beeld was, maar dat weet je nooit 100%. Ontvangt privé in een mooi appartement.
 
Opletten bij deze dame! Gaat snel klagen als ze voelt dat ze je emotioneel in je macht heeft en je gaat VEEEEL geld verliezen. "Oooo you dont want to help me, you don't love me any more! " Een gewaarschuwd man telt voor 2.
 
Ken die Troela ook, heeft mij ook in't zak gezet toen ze nog in de vitrine werkte voor een fors bedrag ***** ja 5 karakters, hoe stom kan je zijn, ondanks alle waarschuwingen van haar collega's (die waren dan wel nog zo eerlijk)! ze zette zelfs haar collega's in't zak en kan zelfs niet meer in de vitrines werken daardoor. klote Bi%*#&!!
 
Ken die Troela ook, heeft mij ook in't zak gezet toen ze nog in de vitrine werkte voor een fors bedrag ***** ja 5 karakters, hoe stom kan je zijn, ondanks alle waarschuwingen van haar collega's (die waren dan wel nog zo eerlijk)! ze zette zelfs haar collega's in't zak en kan zelfs niet meer in de vitrines werken daardoor. klote Bi%*#&!!
Waar heeft ze toen gestaan?
 
Ik schrik mij rot van sommige reacties hier. Ik ben enkele keren bij haar geweest en zij heeft mij nooit gepusht om meer geld en haar service was zeker top. Zij was de vriendelijkheid zelve. Het is al een tijdje geleden nu dat ik bij haar geweest ben in haar appartement, dichtbij Groenplaats.
 
Ja heren dat hoort ook een beetje bij het spel natuurlijk.je toch een beetje verliefd maken , proberen ze natuurlijk allemaal wel een beetje. Wij zijn toch de zeer ruime inkomsten van de dames. Als je dan zelf veel cadeaus geeft , geld geeft als ze erom vragen , lid wordt om naar Only fans filmpjes te kijken, vraag je er zelf natuurlijk een beetje om om kaalgeplukt te worden .??
 
Ik schrik mij rot van sommige reacties hier. Ik ben enkele keren bij haar geweest en zij heeft mij nooit gepusht om meer geld en haar service was zeker top. Zij was de vriendelijkheid zelve. Het is al een tijdje geleden nu dat ik bij haar geweest ben in haar appartement, dichtbij Groenplaats.
Je bent er klaar voor om in't zak te worden gezet ;-) als je begint te denken de vriendelijkheid zelve en ze je het gevoel geeft wat voor je te voelen is het moment daar :)
 
Sinds lange tijd Mistress Cassandra nog eens gecontacteerd voor een afspraak. Vanaf binnenkomst tot weggaan was het helemaal top. 1,5 uur geteased en gepleased. Fantasierijk spel met de nodige spanning, maar ook ruimte voor ontspanning. Ze heeft werkelijk een enorme Femdom uitstraling. Haar figuur en moves zijn onweerstaanbaar. Je wilt heel dicht bij haar zijn, maar ze weet precies de juiste snaar te raken. Met een zalig gevoel en al hongerig voor een volgende keer..... 😉
 
Sinds lange tijd Mistress Cassandra nog eens gecontacteerd voor een afspraak. Vanaf binnenkomst tot weggaan was het helemaal top. 1,5 uur geteased en gepleased. Fantasierijk spel met de nodige spanning, maar ook ruimte voor ontspanning. Ze heeft werkelijk een enorme Femdom uitstraling. Haar figuur en moves zijn onweerstaanbaar. Je wilt heel dicht bij haar zijn, maar ze weet precies de juiste snaar te raken. Met een zalig gevoel en al hongerig voor een volgende keer..... 😉
werkt ze nog?
 
Ik denk dat sommigen hier Cassandra verwarren met die andere dame in een link in de replies. Ik ben er eenmaal geweest: van golden shower geven genoot ze, ze gaf er zelfs twee, en behoorlijk wat. Voor de rest vond ik ze te braaf. Zeker geen geldwolvin
 
Opletten bij deze dame! Gaat snel klagen als ze voelt dat ze je emotioneel in je macht heeft en je gaat VEEEEL geld verliezen. "Oooo you dont want to help me, you don't love me any more! " Een gewaarschuwd man telt voor 2.
klopt

na 3 keer wordt ze zogenaamd emotioneel en vraagt ze je om geld te lenen dat ze in 'diensten' gaat terugbetalen

ze doet wat je vraagt en geeft de tijd waar je voor betaald, verder iet meer of minder
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame denkt enkel aan geld en haar service is minimal. Vaak uitvluchten om vroeger te stoppen en vaak een afspraak die ze verplaatst voor iemand die meer betaald. Het is echt een actrice die een rol vol leugens en valse beloftes spielt. Ik bezocht haar viermaal en dan vroeg ze om geld en zou dat in service terug geven. Daar ben ik mooi niet ingetrapt. Opletten met deze dame, ze is meer roemeens dan griefs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan