WHEM Mistress Manouk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet recent maar in een grijs verleden wel toen ze nog bij Domination Palace in Valkenswaard werkte, heb toen een worstelsessie met haar gehad. Dat doet ze nu niet meer, heel jammer want dat deed ze super, niet zozeer qua worsteltechniek of kracht of zo, maar juist door de manier waarop ze me daar mee domineerde.
 
Ik ken Mistress Manouk Persoonlijk ,jammer dat er geen leuk stukje staat over haar hier .
Manouk is een vrouw die als Nr 1 Mistress is verkozen geweest , dus kort gezegd een die weet wat ze wilt , ze is vaak druk met projecten , Mevrouw is behalve meesteres ook heel handig :oops:, en dus vaak ook druk met haar prive projecten .
En je kan bij haar ook niet te recht voor een snel avontuurtje , er is een verschil je kan naar een circus gaan, of naar een chique voorstelling, Manouk is zeker geen circus , en is er een die duidelijk onder EXCLUSIVE valt , en dan heb ik het niet over
haar prijzen maar wat je krijgt voor je geld bij haar ,
zij heeft bij mij zeker 4 en een kwart ster hier !
En mocht ze niet meer werkzaam zijn ( dan had ze die zeker wel verdiend )
ook prachtige foto's heeft madame altijd :love:
 
Manouk is een vrouw die als Nr 1 Mistress is verkozen geweest ,
Bedankt voor je onzinnige bijdrage. De nummer 1 met 20 stemmen of iets dergelijk dat ik mij kan herinneren. Gewoon een poll via een website met directe banden onder eenzelfde clubje meesteressen die het als promo-middel gebruiken.

Ik heb krijg kriebels van bezoekers die vrij doodgewone (wellicht talentvolle) dames als exclusief gaan betitelen. Dat ben je simpelweg niet als je de nodige privehuizen voor jan-en-alle-man hebt afgewerkt en ineens besluit de boel commerciëler aan te pakken dan voorheen.
 
Bedankt voor je onzinnige bijdrage. De nummer 1 met 20 stemmen of iets dergelijk dat ik mij kan herinneren. Gewoon een poll via een website met directe banden onder eenzelfde clubje meesteressen die het als promo-middel gebruiken.
Je hebt het over die fake smdome/frankkinky verkiezingen waarschijnlijk, maar Mrs. Manouk hoort niet bij dat clubje.
Over welke verkiezing @UrbaN_Lola het heeft weet ik ook niet.
 
Geen idee is wel een grote site met veel bezoekers en lijkt me qua aantallen stemmen realistischer dan verkiezing met Manouk als nr 1 met een paar stemmen terwijl ze amper online actief is dus niet zoveel klanten kan hebben laat staan stemmers. Dat is bij die giga lijst op www.smdome.com wel betrouwbaarder, want daar staan veel mrs etc op die populair zijn wat je al jaren ziet via recensies en ook veel werken via hun advertenties te zien, dus meer klanten etc etc.
 
Bedankt voor je onzinnige bijdrage. De nummer 1 met 20 stemmen of iets dergelijk dat ik mij kan herinneren. Gewoon een poll via een website met directe banden onder eenzelfde clubje meesteressen die het als promo-middel gebruiken.

Ik heb krijg kriebels van bezoekers die vrij doodgewone (wellicht talentvolle) dames als exclusief gaan betitelen. Dat ben je simpelweg niet als je de nodige privehuizen voor jan-en-alle-man hebt afgewerkt en ineens besluit de boel commerciëler aan te pakken dan voorheen.
denk dat jij niet in haar budget valt ,;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan