Recensie Mizuno, Rotterdam (voorheen Den Haag, Amsterdam) 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2097279-mizuno
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 18 maart 2020

Ondanks de coronacrisis op zoek gegaan naar een lekkere meid en ik kwam een nieuw talent tegen genaamd Mizuno. Slanke meid van 23 jaar, half japanse/spaanse met mooie zaadvragende bambi ogen. Makkelijk whatsapp contact met haar gehad. Ze ontvangt in een hotel in Amsterdam Zuid Oost waar je gratis kan parkeren en direct door kan lopen naar de lift zonder bemoeienis van de receptie.

Mizuno komt bij binnenkomst timide over. Haar foto's zijn echt en ze ziet er zeer fris en verzorgd uit. Ik moest zachtjes praten omdat de buren ernaast mee konden luisteren. Vooraf afgesproken wat er mogelijk is: €150/30 minuten zoenen, beffen, oraal zonder en sex met. Helaas niet tongzoenen ondanks dat we dat via WA hadden afgesproken. Maar vooruit; ze zag er lekker geil uit.

Na betaling werd ze al snel relaxter. Ik merkte wel dat ze nieuw en onwennig was dus ik heb voor de zachte tedere aanpak gekozen. Beetje zoenen met de lippen wat niet mijn ding is dus snel naar beneden. Ze genoot toen ik haar borsten likte en kreunde nog meer bij het beffen. Ik moest snel ermee stoppen want ze wilde niet klaarkomen zei ze. Pijpen zonder was goed; na deepthroat aanwijzingen van mijn kant zelfs beter. Doggystyle haar geneukt waar ze ook van kon genieten en daarna heb ik haar mij nog meer deepthroat zonder condoom laten klaar pijpen. Ik mocht niet in haar mondje komen.

Herhalingsgevaar: ja mits ze volgende keer tongzoent en ik haar klaar mag beffen.
 
Deze dame Mizuno heb ik recentelijk bezocht. Mijn ervaringen met haar zijn positief ( vier tot vijf sterren service). Mooie meid en goede inzet en sex. Klopt dat ze bij haar tongzoenen en CIM niet mogelijk. Jammer dat alle extras bijbetalen is. Wel prijzig dus zal haar niet vaak kunnen bezoeken.
 
Bij haar ook aantal maanden geleden geweest in een hotel in zuid. Inderdaad een mooie dame maar wel beetje vaag. Beffen laat ze niet toe in eerste instantie niet toe, maar als je haar geil maakt wilt ze opeens weer wel. Verder is vrij prijzig dus voor mij eenmalig om deze Bambi te bezoeken.
 
Vorig jaar bij Mizuna geweest... Was erg lekker.. Ze is lief, welbespraakt... En bij de seks kan ze aardig wat hebben bij het stoten. En dat is bij andere dames wel anders! Vooral als ze op haar buik ligt... Was erg geil. Was toen half uurtje geweest
 
Ik sta op het punt om af te spreken maar de tegenstrijdige berichten over tongzoenen houden me nog tegen. Voor mij is dat wel belangrijk tijdens een date.

Als ik het via de app vraag antwoord ze volmondig ja en vraagt er ook extra voor icm pzc. Prima, mits die diensten dan inderdaad ook aangeboden worden :)

@Danko of iemand anders die het wel gelukt is?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Haar bezocht in Den Haag. Foto's komen overeen met hoe ze eruit ziet. Denk in werkelijkheid iets ouder. Spreekt goed engels. Eerst douchen en daarna gekozen voor full pakket. Eerst massage. Doet ze redelijk, maar kwam al snel bij mijn tepels aan en likte er goed aan. Erg geil. Ondertussen haar heerlijk gestreeld. Billen borsten. Mooie tietjes maar wel opvulling. Mooi kontje. Vervolgens heeft ze me heerlijk gepijpt. Na wat aanwijzingen goed diep. Vervolgens haar op me getrokken en on top hisar over mijn paal laten glijden. (Safe uiteraard) ze houdt van hard en diep neuken. En daarom wilde ze doggie. Lijkt erg nat te worden en werd denk ik echt geil kwam hierdoor snel klaar. Haar daarna gelikt lekker kutje. Vervolgens haar sterretje met vinger bewerkt. Mocht er niet in met vinger. Maar me lawn pijpen zodat ik weer goed hard werd. Lekker. Condoom erom en glijmiddel over en op kontje. Doggie eerst even in poesje en daarna paal tegen kontje aangezet. Pff koste wat moeite voor haar maar langzaam erin gegleden. Strak en ze kreunde. Beetje pijnlijk gaf ze aan. Maar mocht wel door. Langzaam stoten werden door haar gewaardeerd en na paar minuten diep in haar ze begon ervan te genieten. Heerlijk zo gekomen. Ze kan het moeilijk hebben maar wordt er na tijdje wel geil van gaf ze aan. Na douchen naar huis. En uur vol gemaakt. Duur ja maar voor een keer lekker. Vaker naar haar toe? Mmm ondanks mooi wel erg duur.
 
Hai there, ik overweeg een afspraak met haar te maken. In verband met bovenstaande toch een vraag aan degenen die haar recent hebben bezocht. Klopt het verhaal volgens jullie? En ziet ze er zo uit als op de foto? En zijn er meer wandelaars die haar in haar kontje hebben genomen? Kan ze het een beetje hebben? Lees maar weinig ervaringen vandaar. Zijn er verder nog meer slanje jong Asian types die jullie aanraden?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmorgen bij haar geweest. Klopt dame van de foto's maar is erg duur als je extra's wilt. @ GerritJans heb je haar ook overal genomen…. Gewoon neuken mag diep en hard. Maar haar kontje is gevoelig en kan ze moeilijk hebben. Maar wel geil om uiteindelijk je paal in de strakke kontje op en neer te zien gaan. Uiteindelijk zo hard klaargekomen. Haar daarna nog even gebeft en haar laten genieten. Leuk bezoek, duur herhaling weet ik nog niet.
 
Wel erg gemakkelijk hier iets stellen over deze dame. Waarschijnlijk was ze degene die deze rare dingen over haar stelt zat. En gaat nu ongefundeerd dit soort uitspraken doen. Trust me. Ze is op en top vrouw die weet wat ze waard is.
 
Ik heb met haar een videocall gehad. Ze heeft anders wel een heel lieve, vrouwelijke stem. ;)
Op Thailand zei iemand ook tegen me, dat je een katoy er aan kan herkennen dat ze vrouwelijker voorkomt dan andere vrouwen. En dat klopt helemaal.

deze onzin is nergens op gebaseerd als jij het zo zeker weet stuur haar even een appje en post haar antwoord hier.
Denk je dat daar dan een eerlijk antwoord uit komt? Ik heb ze eerder meegemaakt, die erop kickten dat mannen erin trappen.
Google gewoon zelf eens een paar foto's van katoys, en vrouwen die half Spaans en half Japans zijn. (En hoe groot is die kans nou?
Ik heb nog nooit een dvp in Nederland meegemaakt die daadwerkelijk (deels) Japans was, en ik ga al een poos mee.) Vertel mij maar waar ze op lijkt.

En als je bij haar geweest bent, of met haar gebeld hebt, en weet hoe een Thais accent klinkt, dan moet het helemaal duidelijk zijn. Neem daarbij plat van zichzelf zijn en supermakkelijk anaal hebben.

Wel erg gemakkelijk hier iets stellen over deze dame. Waarschijnlijk was ze degene die deze rare dingen over haar stelt zat. En gaat nu ongefundeerd dit soort uitspraken doen. Trust me. Ze is op en top vrouw die weet wat ze waard is.
Wel grappig dat jij dan zegt dat ik ongefundeerde uitspraken doe.
 
Ik ga me niet volledig mengen in dit gesprek, maar ook een aantal foto's weerhielden mij om met Mizuno af te spreken. Waaronder foto 19 en 22.
Ik ken persoonlijk geen enkele dame die er zo "gespierd" uitzet. Gelet op de beenderen/kuiten. Haar stem daar en tegen is wel vrouwvriendelijk.

Misschien verstandig om weer volledig kn topic te gaan i.p.v. discussies voeren in een recensie topic. Ik zou zeggen maak daar aparte topics voor aan waarom jij denkt wanneer iemand een katoy of what ever is.
Er zullen vast meerdere "omgebouwde" mensen zijn waar het totaal niet aan te herkennen is.

Maar om het verhaal af te sluiten. Geen idee wat ze nu precies is, maar zolang zij zich er prettig bij voelt. Persoonlijk ken ik mensen die half japans/half braziliaans of half japans/half spaans zijn. Tijd voor nieuwe recensies, anders krijgen we weer een soort van "kiera" berichten die niet relevant zijn in een recensie bericht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag de mogelijkheid gehad haar een bezoek te brengen. Werd ontvangen in een leuk hotel door mooie verschijning.vooraf had ik de reviews gelezen op deze site dus was een beetje oplettend. We hebben even leuk gekletst waarop ze me wat persoonlijke dingen vroeg. Hierdoor kon ik haar ook dingen vragen en ontstond er een leuk gesprek. Ik kreeg een handoek en verzoek eerst te douchen, na de douche op bed gaan liggen voor massage.Maar ik werd geil en wilde haar ook checken. Gekozen voor directe aanpak. Mijn handen lekker over haar lichaam laten gaan. Dat werkt want ze vond lekker toen ik tussen haar benen kwam. Voelde haar kutje nat worden tussen mijn vingers. Ze was me ondertussen lekker aan het zuigen. Wel eerst schoongemaakt nogmaals met doekje. Hygiene belangrijk. Ondertussen opletten niet zo al klaar te komen. Mijn pik was keihard inmiddels en ik wilde neuken. Ze deed condoom om en kwam op me zitten. lekker zo haar goed te zien. Begon steeds sneller op mij te rijden en ik drukte mijn vingers in haar mond waar ze op heeft gezogen. Daarna in doggie haar diep en hard geneukt. Haar kutje is strak en mijn vinger had ik in haar kontje gedaan. Dit wilde ze eerst niet maar ja we hadden ook kontje afgesproken en dus dan ook mijn vinger erin. Naar kwartiertje doggie zo hard klaargekomen. Me daarna lekker strelen en weer pijpen voor 2e ronde. Mijn paal was goed hard en is ze op haar buik gaan liggen en ik erachter. Mijn paal tegen haar kontje gezet en door mij geilheid iets te hard erin geduwd. Ze schreewde zacht zacht. Maar ik zat er al in. Ze was een beetje boos maar ik mocht toch zacht door maar wel stoppen met stoten. Na een minuut of zo langzaam stoten en steeds dieper in haar gekomen. En ja dat was erg lekker. Haar lekker zo geneukt en ondertussen lekker geil haar poesje met hand bewerkt. Ze kreunde en leek erg geil te worden. Zo denk ik wel kwartier haar diep en hard geneukt en toen hard in haar kontje gekomen. Weer een condoom vol. Toen ik me terugtrok stond haar gaatje een beejte open en bleef ze even liggen haar zo even gestreeld en ze gaf aan dat het heftig en geil was. Rubber was niet geheel schoon maar was super geil. Daarna douche gedaan en haar daar nog even goed bekeken. Nog even dat kontje bekeken. Vertrokken en haar bedankt voor de service.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2097279-mizuno#photos
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezocht in hotel, wilde inderdaad alleen gefluister. Wel gezellige dame. Vroeg €50 extra voor zoenen en pzc. Prima. Beffen wilde ze niet. Vertelde mij dat ze daar nare ervaringen mee had en infecties van anderen kreeg. Zal wel. Vond het jammer maar de sex was ge-wel-dig. Ze kan super goed rijden. Wordt niet zo snel moe. Houdt er echt inderdaad van om op haar buik te liggen en dat je haar zo neemt. Komt ze snel klaar van zegt ze.

Beetje aan de prijzige kant, wilde niet gebeft worden maar dit was wel de beste sex die ik tot nu toe met een dvp heb gehad. Aanrader.
 
Vind dit allemaal best grappig. Er zijn echt een behoorlijk aantal mensen die ervan overtuigd zijn dat dit een omgebouwde kerel is. Nouja ik heb haar bezocht en dit was ongetwijfeld een vrouw. Zag er ongetwijfeld uit als een vrouw, klonk als een vrouw, voelde aan als een vrouw, ze was nat als een vrouw en dit was gewoon goede sex met een vrouw.

Dat gezegd was het wel een beetje vreemd dat ik haar niet mocht beffen. Ik wilde haar missionary nemen maar ze wilde lever op haar buik liggen met de benen dicht bij elkaar. Hoewel ik dus een uur met haar ben gebleven heb ik dus geen glimps gehad naar haar vagina. Best wel verdacht maar nog geen bevestiging. Of dit nou een omgebouwde kerel is of niet, boeit het mij niet. Ik ben daar niet vies van en ik heb een goede tijd gehad. De sex was geweldig dus voel me niet opgelicht.

Als jullie willen kan ik eventueel langs voor research of vraag ik het anders op een non offensieve manier. Kijken wat haar response hiervan is? Tips hoe ik dit aanpak zijn welkom 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan