- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/eindigt-in-mijn-mond-mmarianna/
- Totale kosten (in euro)
- 190
Ik heb recent met Mmarianna te Mechelen afgesproken (https://www.redlights.be/profiel/eindigt-in-mijn-mond-mmarianna/).
Ik zal beginnen met het enige positieve: het is de dame van de foto's, en haar borsten zijn indrukwekkend.
Ik heb haar €190 betaald voor 1 uur met anaal (zonder anaal zou het €150) zijn. Schappelijke prijs.
Toen we op bed gingen liggen, wist ze doodleuk te melden dat ik maar één keer mocht klaarkomen. Mijn fout dat ik daar niet eerst achter gevraagd heb tijdens het whatsappen.
Tijdens het anale deel wou ze enkel missionaris liggen, met haar onderstuk nog aan en de benen zo gesloten mogelijk. Was ongemakkelijk en onaangenaam.
Het pijpen zonder condoom was eerder de eikel in de mond nemen en terwijl aftrekken.
Ben dan klaargekomen en mocht na minder dan een kwartier beschikken.
Op haar profiel staat dat ze rimt, maar dat klopt niet.
Al bij al raad ik ze dus niet aan, tenzij je geen problemen hebt met de vermelde minpunten.
Ik zal beginnen met het enige positieve: het is de dame van de foto's, en haar borsten zijn indrukwekkend.
Ik heb haar €190 betaald voor 1 uur met anaal (zonder anaal zou het €150) zijn. Schappelijke prijs.
Toen we op bed gingen liggen, wist ze doodleuk te melden dat ik maar één keer mocht klaarkomen. Mijn fout dat ik daar niet eerst achter gevraagd heb tijdens het whatsappen.
Tijdens het anale deel wou ze enkel missionaris liggen, met haar onderstuk nog aan en de benen zo gesloten mogelijk. Was ongemakkelijk en onaangenaam.
Het pijpen zonder condoom was eerder de eikel in de mond nemen en terwijl aftrekken.
Ben dan klaargekomen en mocht na minder dan een kwartier beschikken.
Op haar profiel staat dat ze rimt, maar dat klopt niet.
Al bij al raad ik ze dus niet aan, tenzij je geen problemen hebt met de vermelde minpunten.