MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou ook graag een keer vrouwgericht MMV willen doen. Bi ben ik niet. Ik heb wel ervaring met gangbang maar dat vind ik best wel een drukke bedoeling. Ik ben sowieso wel een beetje een voyeur en vind geil om andere mensen te zien neuken. Maar het is ook het overweldigende voor zo'n dame wat ik zo geil vind? Uiteraard met respect en geen freaky gedoe. Ik zoek dan ook een maatje die beschaafd is, welbespraakt idd en daardoor wat meer van middelbare leeftijd. Geen yolo gedoe alsjeblieft. En je moet wat te besteden hebben want ik heb een dure smaak. Wellicht is samen naar een saunaclub in duitsland een optie. En beginnen met MMVV misschien?
Hey, staat dit idee nog?
 
Hallo heren. Wie heeft er belangstelling om samen met mij actief op zoek te gaan naar een dvp - en uiteraard te bezoeken - voor een trio mmv (voorkeur met dp) in het noorden van het land. Zelf ben ik een hetero man met normaal postuur van rond de 50. Benieuwd naar de reacties.
 
Lijkt me op zich nog steeds spannend om een keer mee te maken. Mijn voorkeur gaat wel echt uit met een echte 'babe' (lees wat duurder segment).

Het liefst zou ik het bij een saunaclub willen afspreken. Dan kijken of er een er klik is en eventueel MMVV . Lijkt me ook geil. Maar dat is nu met corona net ff te ingewikkeld allemaal.
 
Het idee spreekt me ook aan. Heb wat gb ervaring maar vind ik nogal druk. Ben zelf niet bi noch bi-schierig. Leeftijd is vooraan de 30. Zoek een leeftijdsgenoot regio Antwerpen, de kempen of Brabant (regio Breda-Tilburg) .
 
Laatst bewerkt:
Puur voor mijn info, waarom op zoek naar een maatje? Aangezien er op kinky ook stellen adverteren.

Ben van plan om vlak na de kerst met een stel af te spreken namelijk.
Het is natuurlijk wel iets anders of jij bij een stel aanhaakt, dat elkaar al kent en vaker sex met elkaar heeft.... of dat je met 2 mannen naar een vrouw gaat waar jullie allebei evenveel/weinig mee hebben.
 
Het is natuurlijk wel iets anders of jij bij een stel aanhaakt, dat elkaar al kent en vaker sex met elkaar heeft.... of dat je met 2 mannen naar een vrouw gaat waar jullie allebei evenveel/weinig mee hebben.
Jawel, maar dan is er weer het risico dat je er met verschillende verwachtingen naartoe gaat of geen klik hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan