MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou ook graag een keer vrouwgericht MMV willen doen. Bi ben ik niet. Ik heb wel ervaring met gangbang maar dat vind ik best wel een drukke bedoeling. Ik ben sowieso wel een beetje een voyeur en vind geil om andere mensen te zien neuken. Maar het is ook het overweldigende voor zo'n dame wat ik zo geil vind? Uiteraard met respect en geen freaky gedoe. Ik zoek dan ook een maatje die beschaafd is, welbespraakt idd en daardoor wat meer van middelbare leeftijd. Geen yolo gedoe alsjeblieft. En je moet wat te besteden hebben want ik heb een dure smaak. Wellicht is samen naar een saunaclub in duitsland een optie. En beginnen met MMVV misschien?
Ik heb interesse. Volgens mij matchen we qua specs.
 
Goedeavond allemaal,

Nog geen ervaring met paydate, maar al een hele tijd een fantasie in MVM, om deze fantasie te laten uitkomen, zal ik naar pay moeten kijken. Iemand advies, daar ik opzoek ben naar vrouw en man. Ik zelf ben van Antwerpen.

Bedankt
Grtn,
 
Goedeavond allemaal,

Nog geen ervaring met paydate, maar al een hele tijd een fantasie in MVM, om deze fantasie te laten uitkomen, zal ik naar pay moeten kijken. Iemand advies, daar ik opzoek ben naar vrouw en man. Ik zelf ben van Antwerpen.

Bedankt
Grtn,
Kom al jaren bij greetje uit stabroek zou graag eens met een man erbij haar willen nemen wel vrouw gericht
 
Ik ben zelf midden 50 en zoek iemand met de interesse voor een MMV trio. Dit in de omgeving van Den Haag. Ik kan goed verplaatsen dus iets verderop mag geen probleem zijn. Ik heb al meerdere ervaringen met een mmv trio maar dat is alweer wat verder in de tijd. Het lijkt mij weer eens spannend. Zelf ben ik vrouw gericht, maar het hoeft geen probleem te zijn als een man aan mij wilt zitten. Ik hoor graag via pm
 
Is er nog iets uit dit topic voortgekomen of is het doodgebloed? In ieder geval staat dit ook op mijn bucketlist, heb ook al een aantal potentiële kandidates op het oog, dus als er meer zijn met interesse hoor ik het graag :)
 
Wie heeft er ervaring met MFM Trio's?
Een van de ervaringen op mijn bucket list is nog eens een trio (MFM) met een dame die ook anaal doet.
Vrouwgericht. Niet bisexueel.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn, met welke DVP's en hoe het verlopen is..

Indien positief zal ik op zoek moeten naar een "partner in crime" die dit samen met mij gaat ondernemen.

Ben benieuwd. Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan