MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo, in het verleden heb ik al eens trio MMV gedaan en zou dit graag nog eens opnieuw beleven.
Omwille van werk verplaats ik me in heel België en kan ik eventueel ook discreet ontvangen in een hotel in West-Vlaanderen.
Ik ben een verzorgde, slanke bi-man.
Iemand een idee, tip, voorstel…?
 
Iemand zin om een mmv trio te doen. Wel vrouw gericht ben hetero. Ik zoek in Limburg liefst dichtbij Hasselt. Stuur mij.

Liefs, Lili 🌸
 
Je kan ook je favoriete dame waar je veel komt vragen of ze 2 mannen geil vind. En die dames zijn er meer dan je denkt.
vervolgens evt. samen op zoek naar een kandidaat.
Mij ook gelukt.
Mijn ervaring is dat ze dat toezeggen in het heetst van de strijd om je in de stemming/aan het lijntje te houden maar wanneer je dan met 2 man aan de deur staat dan is er ineens niet veel meer mogelijk.

Inmiddels 2 keer mijn neus gestoten en konden mijn neukmaat en ik ieder een enkeltje DVP doen.

Tips voor raamdames in Amsterdam die into MMV zijn van harte welkom
 
Mijn ervaring is dat ze dat toezeggen in het heetst van de strijd om je in de stemming/aan het lijntje te houden maar wanneer je dan met 2 man aan de deur staat dan is er ineens niet veel meer mogelijk.

Inmiddels 2 keer mijn neus gestoten en konden mijn neukmaat en ik ieder een enkeltje DVP doen.

Tips voor raamdames in Amsterdam die into MMV zijn van harte welkom
ik heb een andere ervaring en nee niet bij een raamdame.
 
Ik ben een vijftiger uit de omgeving Den Haag en zoek een maatje voor een vrouw gerichte trio. Bezoek enkel privéhuizen. Val op allerlei dames en heb dus niet een specifieke voorkeur. Interesse graag per pm. Alleen voor de actie. De blabla verhalen in de pm heb ik wel genoeg gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan