Moeder en dochter gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de meeste gevallen is dat gewoon marketing, al moet ik zeggen dat het in Nederland mogelijk is om met een beëdigde verklaring van beide partners, waarin staat dat ze beide uit vrije wil toestemming geven voor het huwelijk, gewoon te trouwen als neef-nicht, neef-neef of nicht-nicht. Echter een stap in de prostitute (als partners) is dan nog verre van genomen.

Seks met twee nichtjes is in mijn optiek ook niet zo heel raar of moeilijk om voor elkaar te krijgen. Zeker met een spelletje truth or dare. Het was mij als tiener en twintiger in ieder geval meerdere keren gelukt in en rondom mijn geboortedorp.

Voor het echte (betaald en) legaal moeder dochter werk moet je denk ik naar het buitenland. Azië en Afrika kun je dat nog wel geregeld krijgen maar je moet je afvragen of je dat wel wilt omdat ze het waarschijnlijk alleen voor het geld doen en als kans zien om uit de armoede te komen.

Ik las hier laatst wel ergens dat je voor 5k seks met twee zusjes kon hebben. Misschien een alternatief mocht je geen moeder en dochter vinden?
 
Ik las hier laatst wel ergens dat je voor 5k seks met twee zusjes kon hebben. Misschien een alternatief mocht je geen moeder en dochter vinden?
Dat is gewoon een kwestie van geluk. Ik boekte enkele maanden geleden voor 80 euro een halfuurtje bij een columbiaanse Maria die op dat moment in het Mechelse ontving. Advertentie op Redlights toen. Ter plaatse bleken er zo twee meisjes op dat adres aanwezig te zijn, die wel erg op elkaar leken. Ze stelden zich voor als 2 zussen, en als ik 100 ipv 80 euro gaf, gingen ze samen een halfuurtje met me spelen. Dat vond ik een voortreffelijke deal. En ze deden het inderdaad samen. Waarschijnlijk geredeneerd, als die ene geen klant heeft, kan ze beter meedoen met haar zus voor 20 euro, dan niets te verdienen. Ze deden hun best, maar ik vond ze nogal druk. Toen ik de week nadien nog eens wou teruggaan, enigzins toch wel opgegeild door dat idee van een trio met 2 zussen, waren ze er niet meer. Zo gaat dat met die rondreizende dames. Pakken wanneer je hen kan pakken en nooit uitstellen, want dan zijn ze alweer weg.
 
Ik wil nog wel eens met een Nanny of babystitter van bil.......Alleen, ik heb geen kids en ook geen Nanny.
Ik had een vijftal jaren geleden in eeh Antwerpse buitengemeente een date geregeld met een meisje. Zij bleek te ontvangen in het apartement boven een bakkerij. Ik mocht niet aanbellen en moest muisstil naar boven komen. Daar bleek, dat zij babysit was en in de kamer ernaast lagen twee kleine kinderen te slapen. Volgens haar moesten we fluisterstil neuken. Ik vond dat redelijk degoutant, en ik ben toen onverrichterzake omgekeerd en weer naar huis gereden. Babysitten bij 2 kleuters en dan stiekem klanten ontvangen. Voor mij hoeft het dan niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan