Moeder en dochter gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er een aantal geweest maar op dit moment weet ik er ook geen meer, en dan nog het blijft opletten zijn genoeg dames die een wat rijpere vriendin hebben en kunnen claimen dat het hun moeder is terwijl dat dan natuurlijk niet het geval is.
Maja het zal wel meer een fantasie zijn bij de meeste dus als ze dan al het gevoel gekregen hebben tot is het meestal al goed je kunt lastig om een dna test vragen.
 
heb je een linkje of info via PM?

Hoi,

Dat is mij bij toeval daar dus wel gelukt, maar meer omdat ik in die periode naar België ging en daar dus in mijn hotel met ze af kon spreken. Waren ook echt moeder en dochter, details laat ik maar achterwege. Wat me daarna wel is opgevallen is dat ik ze niet meer op CG ben tegengekomen, of ze moeten telkens hun naam wijzigen, geblokt ben ik niet want ook onder een andere aanmelding niet meer tegengekomen.

Maar het is echt een speld in een hooiberg en ik was er eigenlijk niet eens naar op zoek.

Toen ik in contact was stonden ze onder de naam Cindy online en er werd met mij contact opgenomen, facebook check was zelfs mogelijk maar je mocht geen vriendschapsverzoek doen, daaruit bleek wel dat het allemaal echt was. Beiden waren super dochter zag er uiteraard wel beter uit, maar de kwaliteit van moeders compenseerde alles hoewel ze ook zeker niet lelijk is.

Groet,
Barelover
 
Het bestaat wel. Voor covid waren er een Brazilaanse moeder en haar dochter. Deden allebei dezelfde DVP werkzaamheden. Maar naar mijn weten spraken ze nooit samen af. Deden gewoon hun eigen ding.
Met de dochter heb ik wel afgesproken. Met de moeder nooit die was ook weer vrij snel daarna terug naar Brazilie. Dochter is onlangs ook terug gegaan naar Brazilie. Maar goed zoeken en je komt het wel eens tegen.
 
Het bestaat wel. Voor covid waren er een Brazilaanse moeder en haar dochter. Deden allebei dezelfde DVP werkzaamheden. Maar naar mijn weten spraken ze nooit samen af. Deden gewoon hun eigen ding.
Met de dochter heb ik wel afgesproken. Met de moeder nooit die was ook weer vrij snel daarna terug naar Brazilie. Dochter is onlangs ook terug gegaan naar Brazilie. Maar goed zoeken en je komt het wel eens tegen.
Ja, zo weet ik wel een dame in die thuis in Leiden ontvangt en haar dochter werkt in een club
Bij de moeder is erg veel mogelijk ,ik spoot haar zonder condoom vol
Maar een triootje wil de dochter beslist niet
 
Hmmm, nou dat moet je toch echt wel kunnen zien aan bepaalde dingen.

Persoonlijk zou ik het wel geil vinden om als het nog eens een keer voorkomt dat ik echt een moeder en dochter rtegenkom om dat dan ook net als die ene keer bare te doen. Maar ik ben het er mee eens, meeste wat er zogenaamd als moeder en dochter wordt aangegeven betreft absoluut geen familie van elkaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan