Moeilijkste of meest verrassende vraag die een DVP u stelde.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie bijna alleen nog maar Nederlandse vrouwen. Dus dat gaat dan meer over het leven en het land en hoe het privé loopt enzo. Dat zijn meer verrassende gesprekken dan moeilijke vragen.
Vergelijkingen met andere dames maak ik nooit mee.

Gelukkig maar, aan zelfreflectie geen gebrek maar je kunt ook te ver gaan met het leggen van de meetlat.
 
- Een goed bevriende masseuse geholpen met haar gemeentelijke perikelen rondom vergunningen.
- Een DVP die vanalles vroeg over mijn vrouw. Heb een goede vriendin van me gebeld waar ze bij was en haar de telefoon gegeven en gezegd dat het mijn vrouw was 😂 Hilarisch haar gezicht. In werkelijkheid was het niet mijn vrouw maar een heel goede vriendin van me die van al mijn escapades weet.
- Een DVP die vroeg waarom ik zulke lichte ogen had terwijl ik er toch mediterraans uit zie. Ik zei dat mijn ogenkleur verandert afhankelijk van het licht en dat ik van de zigeuners afstam. Daarop heeft ze nog met een lamp gekeken en ook in de buitenlucht naar mijn ogen of dat klopte. Ze was echt helemaal ondersteboven van mijn ogen. Overigens ook de enige voorzover ik weet, tenminste ik heb nooit iets van anderen hierover gehoord.

Ach dat soort ervaringen maakt het leven allemaal een stukje leuker.
 
Een dame bij wie ik binnenstapte voor een massage vroeg of ik ook "mogelijkheden" wilde. Ik had geen idee, of nu ja wel enig idee wat dat zou betekenen maar het leek me leuk om het open te laten dus ik zei volmondig 'ja graag". Volgende aarzelende vraag, ze was een beetje verbaasd, was of ik "alles" wilde? Ik kreeg wel een indruk wat het zou kunnen zijn maar zou wel zien en zei opnieuw volmondig ja waarna de prijs werd opgegeven en ik die betaalde. Uiteindelijk was het wel prettig, ook een fijn gesprek maar niet echt opwindend dus een goed deel van het "alles" hoefde niet van mij. Wat wel goed uitkwam want later die dag kwam een vriendin die ik een poosje niet had gezien langs. Ik vertelde haar over mijn bezoek eerder die dag en we hadden nog plezier ermee want gedurende de dag vroeg ik af en toe of er 'mogelijkheden' waren en zij reageerde dan met "alles?"
;)
 
- Een DVP die vroeg waarom ik zulke lichte ogen had terwijl ik er toch mediterraans uit zie. Ik zei dat mijn ogenkleur verandert afhankelijk van het licht en dat ik van de zigeuners afstam. Daarop heeft ze nog met een lamp gekeken en ook in de buitenlucht naar mijn ogen of dat klopte. Ze was echt helemaal ondersteboven van mijn ogen. Overigens ook de enige voorzover ik weet, tenminste ik heb nooit iets van anderen hierover gehoord.

Ach dat soort ervaringen maakt het leven allemaal een stukje leuker.
Heel grappig dit. Ik heb precies hetzelfde mijn ogen kleuren mee afhankelijk van de lichtinval. Ik hoor dit al heel mijn leven regelmatig. Vanaf de kleuterschool al. Ik was dat jongetje met die mooie ogen. In verschillende werkkringen ook gehoord en enkele dvp's zij die een beetje om de klant geven en echt contact met je maken hebben er wel dingen over gezegd.

Op zich is het altijd positief om de zoveel tijd iets te horen dat mensen mooi vinden. Bij dit soort opmerkingen weet je ook dat het echt gemeend is. Terwijl als ze een compliment geven over je geslachtsdeel dan zullen ze dit waarschijnlijk bijna standaard doen.
 
Ooit via sexjobs een cardate.
Ik pikte de mooie jonge dame op, niet ver van mijn dorp.
Was een geweldige date overigens.
We zaten nog even na te praten en te roken, toen ze op haar telefoon keek en schrok van de tijd.
Of ik even mee wilde rijden om haar zoontje van school te halen.
Nu ben ik de beroerdste niet, dus even meegegaan.
Daarna hun beide bij hun thuis afgezet.
Ze was duidelijk geen professional.
Helaas haar advertentie nooit meer voorbij zien komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan