Moeilijkste of meest verrassende vraag die een DVP u stelde.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of ik haar niet buiten het werk om eens een keer wilde ontmoeten , na een date from hell waarbij ze al om meer geld vroeg toen ik mijn sokken nog uit moest trekken , ze de hele tijd ongeïnspireerd op haar klok lag te kijken , om de 2 minuten vroeg of ik al bijna klaar was en ik me ruim voor de tijd al aan het aankleden was omdat het toch niets zou worden

En, hoe was de date buiten haar werk om dan? Ook net zo goed?
Een echte wandelaar zegt natuurlijk meteen ja tegen zoiets.
😆
 
Misschien een saai antwoord maar ik heb nog nooit een moeilijke of verrassende vraag gehad.
Wel dat de communicatie wat moeilijk verloopt maar dat is wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Verrassende vragen
"Zeg was jij niet de dokter die mijn vader opnam op de IC?"
" kun je mij €1000 lenen, over 3 dagen heb je het terug"
" Volgens het bureau ben jij een goede klant, hoeveel dames heb je al gedate en hoeveel geld heb je daar al aan uitgegeven"
 
Poeh...

Eens denken. Een keer een Thaise in een privéhuis die vroeg of ik single was en na het bevestigende antwoord maar meteen voorstelde om een weekendje naar Parijs te gaan. En dan kon haar jongere zus ook wel mee, want die was even over uit Thailand. Dat heb ik vriendelijk afgewimpeld. Maar zo verrassend is dat niet, als ik zo de andere reacties lees.

Een vraag die ik evenmin had verwacht kwam van een Litouwse, die ik al vaker had bezocht in een privéhuis. Ze wilde graag vrijwilligerswerk gaan doen in haar woonplaats, maar snapte niets van het formulier dat ze moest invullen. Dus aan het einde van de date ging ze de lakens en handdoeken wegbrengen en bracht mij beneden. Ik had de gastvrouw al gedag gezegd toen ze me terug riep, dat ik even moest wachten. Kwam die Litouwse aan met haar tas, een pen en het formulier. Of ik wilde helpen met invullen. Die zag ik niet aankomen. Heb het wel gedaan, maar ze was uiteindelijk toch afgewezen, vertelde ze later. Al lag dat aan andere zaken.

Een andere zeer verrassende vraag was bij een privéhuis in een flat. Ik stapte daar 's ochtends, net na openingstijd de lift in, en daar stonden de twee Poolse dames die er werkten toevallig net in. Ze hielden de deur voor me open, want ze herkenden me en vroegen in de lift al wie ik zou gaan kiezen. Gelukkig stond er verder niemand bij en kon ik het keuzemoment nog even uitstellen tot in het huis.

Maar de vreemdste en daardoor ook meest verrassende vraag kwam van een Nederlandse dame in een privéhuis. Haar had ik ook vaker bezocht en ik wist dat ze af en toe een beetje 'leuk gek' was. Gingen we naar de kamer, lagen al op bed en vroeg ze ineens of ik die dag de paashaas toevallig al had gezien. Omdat het toen bijna Pasen was. Had echt geen idee wat ik moest antwoorden en ben in de lach geschoten. Zij ook. Later gaf ze aan dat ze maar gewoon iets had gezegd dat in haar opkwam en eigenlijk ook niet wist waarom ze de vraag stelde.
 
Van welke muziek ik hield, zodat ze die op kon zetten.

Ten eerste is mijn muziek meestal geen neukmuziek. Daarnaast zou ik teveel afgeleid zijn, omdat ik er dan ook echt naar wil luisteren. Ook vind ik muziek waar ik naar luister nogal moeilijk om te delen en iets heel persoonlijks. Als laatste zijn het vooral vrij onbekende artiesten en geen heel gangbare genres, waardoor het eerder rare blikken en vragen zal opleveren dan dat het de sfeer verhoogd.

Echter bleef de dame volharden dat ze het wilde weten en zat ik de helft van de date alleen maar na te denken wat nog enigszins te doen zou zijn om op te zetten.

Geen hele gekke vraag op zich, maar wel de moeilijkste die ik ooit heb gehad.
 
Of ik morgen terug wou afspreken zonder vergoeding . Ok is goed voor mij. Maar dan als ik er ben toch zeggen dat ze haar bedacht heeft en toch een vergoeding wil. Dan maar weg gegaan omdat ik toch geen geld bijhad en ze stuurde savonds terug om nu te komen bij haar zonder centjes. Heb ze geblokkeerd dan. 💯😂

En ook eens gehad bij een vrouw die ik regelmatig zag , maar had problemen met haar man op laatste en ze wou dat ik het condoom kapot maakte en in haar spuitte. Niet gedaan, maar ze deed er wel alles aan om die te laten knakken de laatste keer.🙄 Had van andere wandelaars ook gehoord had dat ze regelmatig zonder deed bij vaste klanten om haar vent te kloten. Leuke relatie wel als je het mij vraagt 😂.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan