Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dan asiel vragen in nederland dan hoeven ze ook niet meer als dvp te werken.Misschien juist niet en komen ze deze regio's om weg te zijn en de risico's die ze oplopen in hun eigen land!
En dan gaan die dvp,s terug om daar te zijn !?Venezuela en Colombia en juist in dat gebied ontstaat er straks misschien oorlog.
Veel spannender die tippelzones weer terug naar de basis zoals het hoort. In een bosje achter een boom met een griet die haar rokje omhoog doet, dat zijn de dates die je voor altijd bijblijven.De venezuelaansen maakt niet zoveel uit, die zijn hier niet zoveel. Maar de Colombiaansen wel. Als die niet meer zouden komen dan wordt de thuisontvangst gehalveerd en 2 keer zo duur. Dan moet Rimon gaan kijken of er nog ergens een tippelzone is waar het nog te betalen is…..![]()
Dat denk ik niet en ik snap het verband ook niet helemaal. Misschien als ze massaal terugkeren om daar aan het front te vechten voor hun vaderland maar dat lijkt mij niet.Denken jullie dat het aantal dvp's zal afnemen in nederland als er chaos ontstaat in Venezuela? Veel dvp's die in Nederland werken komen uit Venezuela en Colombia en juist in dat gebied ontstaat er straks misschien oorlog.
Ik vind het een beetje kort door de bocht om latino's over 1 kam te scherenEr zijn nog voldoende DVP's. die Zuid-Amerikaansen zijn echt niet nodig(en ook minder oplichting zonder die DVP's)
Toevallig diende net deze Venezolaanse zich aan in mijn zoekdistrict. Zwaar gefotoshopt maar zelfs dat mocht niet baten. Mag ze blijven of moeten we haar deporteren?
Brenda partry
Ik ben een lieve Venezolaanse vrouw, klaar om al je behoeften en fetisjen te bevredigen. Als je wilt, kom dan naar mij toe en geniet van mijn diensten en al mijn gek...www.kinky.nl

Hahaha ik ga stuk alles is scheef daar in huisZwaar gefotoshopt maar zelfs dat mocht niet baten
Toevallig diende net deze Venezolaanse zich aan in mijn zoekdistrict. Zwaar gefotoshopt maar zelfs dat mocht niet baten. Mag ze blijven of moeten we haar deporteren?
Brenda partry
Ik ben een lieve Venezolaanse vrouw, klaar om al je behoeften en fetisjen te bevredigen. Als je wilt, kom dan naar mij toe en geniet van mijn diensten en al mijn gek...www.kinky.nl