Mogelijk minder dvp's straks in Nederland door oorlogsdreiging in Venezuela.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
4.793
09/10/21
6.542
20
Denken jullie dat het aantal dvp's zal afnemen in nederland als er chaos ontstaat in Venezuela? Veel dvp's die in Nederland werken komen uit Venezuela en Colombia en juist in dat gebied ontstaat er straks misschien oorlog.

De venezuelaansen maakt niet zoveel uit, die zijn hier niet zoveel. Maar de Colombiaansen wel. Als die niet meer zouden komen dan wordt de thuisontvangst gehalveerd en 2 keer zo duur. Dan moet Rimon gaan kijken of er nog ergens een tippelzone is waar het nog te betalen is…..😂

De venezuelaansen maakt niet zoveel uit, die zijn hier niet zoveel. Maar de Colombiaansen wel. Als die niet meer zouden komen dan wordt de thuisontvangst gehalveerd en 2 keer zo duur. Dan moet Rimon gaan kijken of er nog ergens een tippelzone is waar het nog te betalen is…..😂
Veel spannender die tippelzones weer terug naar de basis zoals het hoort. In een bosje achter een boom met een griet die haar rokje omhoog doet, dat zijn de dates die je voor altijd bijblijven.😅

Laatst bewerkt:
Denken jullie dat het aantal dvp's zal afnemen in nederland als er chaos ontstaat in Venezuela? Veel dvp's die in Nederland werken komen uit Venezuela en Colombia en juist in dat gebied ontstaat er straks misschien oorlog.
Dat denk ik niet en ik snap het verband ook niet helemaal. Misschien als ze massaal terugkeren om daar aan het front te vechten voor hun vaderland maar dat lijkt mij niet.

Ach het mogen er best wat minder zijn en graag wat meer Nederlandse en Vlaamse dames dat je ook eens een deftig gesprek kan voeren en wat lachen dan broek uit schieten en terug buiten en als je niet oppast meer moeten betalen dan afgesproken en vroeger buiten ! Nee geef mij maar een Nederlandse/ Vlaamse milf

Er zijn nog voldoende DVP's. die Zuid-Amerikaansen zijn echt niet nodig(en ook minder oplichting zonder die DVP's)
Ik vind het een beetje kort door de bocht om latino's over 1 kam te scheren
of andere bevolkingsgroepen
ik ben zelf nog nooit opgelicht door dames
Er zijn natuurlijk dames die zich voordoen als sekswerker
en alleen maar geld uit je zak willen kloppen
of je op proberen te lichten maar dit zal bij alle volkeren wel voorkomen denk ik.
Maar wat mij betreft zijn venezuelaanse dames meer dan welkom.
Veel in Aruba geweest heel veel ervaring met de dames al daar veel dames uit Columbia en 40% plusminus uit Venezuela.

Toevallig diende net deze Venezolaanse zich aan in mijn zoekdistrict. Zwaar gefotoshopt maar zelfs dat mocht niet baten. Mag ze blijven of moeten we haar deporteren? :ROFLMAO:

Toevallig diende net deze Venezolaanse zich aan in mijn zoekdistrict. Zwaar gefotoshopt maar zelfs dat mocht niet baten. Mag ze blijven of moeten we haar deporteren? :ROFLMAO:

hello-police.gif

the clash GIF by Distractify

Terug
Bovenaan Onderaan