WHEM Mona, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
375
Weet iemand of Mona nog actief is? Ze zat lang in het begin van van de VDD-straat. Was ook heel veel bezet. Kuste en neukte als de beste.
 
Ze heeft nog een tijd gewerkt in een appartement boven de ramen op de hoek van de VDD en de Schepenvijverstraat. Toen ik haar daar 15 jaar geleden bezocht had ze al de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, dus ik vermoed dat ze nu niet meer actief is... Goede sex toen, dat wel.
Volgens een reportage (link hieronder) werkte ze al sinds 1968 in het Glazen Straatje...
 
Mona, heeft daarna nog privé ontvangen, in een appartement kort bij de vooruit. Is nu gestopt. Was inderdaad niet meer jong maar wel een zeer hete lieve en correcte dame. Heerlijk geile momenten mee beleefd. Zou haar maar al te graag nog eens terug zien
 
Ze heeft nog een tijd gewerkt in een appartement boven de ramen op de hoek van de VDD en de Schepenvijverstraat. Toen ik haar daar 15 jaar geleden bezocht had ze al de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, dus ik vermoed dat ze nu niet meer actief is... Goede sex toen, dat wel.
Volgens een reportage (link hieronder) werkte ze al sinds 1968 in het Glazen Straatje...
Dank voor de info. Ze heeft ook nog eens van zich laten horen en zien in De Zevende Dag me dunkt. Als 'Experte' van wat er zich toen afspeelde met ja, alweer franse jongeren die op vrijdag en zaterdag massaal naar Gent afzakten en de boel er verziekten. Maar ik vind daar niks meer van terug. Was inderdaad een kanjer.
 
Mona, heeft daarna nog privé ontvangen, in een appartement kort bij de vooruit. Is nu gestopt. Was inderdaad niet meer jong maar wel een zeer hete lieve en correcte dame. Heerlijk geile momenten mee beleefd. Zou haar maar al te graag nog eens terug zien
Het was inderdaad niet van de jongste meiden. Maar wat ze deed was goed. Van dit kaliber vind je maar weinig meer van terug. Ik ben er zeker 15 keer bij geweest. Steeds stomende sex.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.506
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan