Fake Monaliza, heel NL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
856
23/09/21
466
56
Elke dag duikt deze dame op een ander plek op. Gemerkt toen ze heel dom een adres in een stad opgaf en in advertentie elders ontvangt.
Vraag als je in de straat opeens een aanbetaling.
Gebruikt vaak namen die op elkaar lijken.

 
Elke dag duikt deze dame op een ander plek op. Gemerkt toen ze heel dom een adres in een stad opgaf en in advertentie elders ontvangt.
Vraag als je in de straat opeens een aanbetaling.
Gebruikt vaak namen die op elkaar lijken.

Jammer. Behoorlijk lekker wijf
 
Beetje raar verhaal bovenstaand. Ik ben bij haar geweest in Utrecht (ze ontving in een hotel) en kan bevestigen dat ze wel degelijk echt is en niet een faker is. Bovendien is het een hele lieve meid in mijn ervaring

Ik zal mijn recensie van Kinky hier ook achterlaten om jullie wat inzicht te geven, want mede door het bovenstaande was ik gaan vermoeden dat ze fake was, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is:

Deze instagram babe is precies hoe ze oogt in haar fotos. Ze is een lieve spontane bubbel, lacht veel en doet er veel voor om je op je gemak te stellen

Aanvankelijk twijfelde ik of de advertentie echt was en of ze het echt zelf was, dus ik had haar instagram profiel gevonden (en OnlyFans en twitter) en zag al gauw dat ze daadwerkelijk in nederland is. Toch stuurde ik haar op instagram een bericht om te checken of ze daadwerkelijk ook een profiel op Kinky had. Dat bevestigde ze

Ik was er voor een vluggertje. Kussen, tongzoenen, knuffelen, alles mocht. Ik trekte al schurend haar lingerie uit en bukte haar voorover om haar kont te likken, dat smaakte heerlijk. Vervolgens missionaris en doggie en al gauw hield ik het niet meer en kwam ik. Achteraf douchen was ook geen enkel probleem

Het is jammer dat haar prijzen enigsinds hoog zijn, daardoor zal ik niet zo vaak langs gaan als ik zou willen. Maar de ervaring was zeker goed!

Edit: betreft trouwens de advertentie op Kinky: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4323893-monaliza
 
Laatst bewerkt:
Oh kak...het newbievirus 🙄
Ik post niet vaak (wandel ook niet vaak), maar heb een aantal reviews op mijn naam staan. Niks verdachts aan mijn bestaande reviews toch?

Anyway, als je argwaan hebt aan deze dame kan je altijd de gok nemen en prettig verrast worden aan de deur. Dan kun je mijn ervaring meteen valideren. Weglopen kan altijd. :)
 
Oh kak...het newbievirus 🙄

Zie inmiddels meer recencies op dit forum:

En ook op haar Kinky pagina.

Topic kan denk ik dicht nu?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan