Tida Thai, Mystique Thai, Lila Thai... Is alles nu alleen nog maar met mondkapje op? Want dat vind ik drie keer niks.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat? Ik ging nog voor deze lockdown en je kon je mondkapje afdoen in de kamer gewoonTida Thai, Mystique Thai, Lila Thai... Is alles nu alleen nog maar met mondkapje op? Want dat vind ik drie keer niks.
In mijn ervaring is het -hoogstens- in de hal lopen enzo...maar goed ook btw want met een mondkapje op hoeft het voor mij persoonlijk niet; zeker bij erotische massage wil ik gwn haar gezicht kunnen zien met mondmasker is totaal asexueel.
Lol ik had een 'normale masseuse' die vroeg me jaartje terug om een mondkapje op te doen...nou ben ik verder de beroerdste niet en had zij blijkbaar haar grenzen verkort en ik weinig zin in gezeik etc...draai me om, krijg ik ook nog eens een handdoek over me hoofd; echt nog nooit zo 'besmettelijk' gevoelt...nooit meer terug gegaan; ik zit daar gewoon niet op te wachten kom voor me ontspanning tenslotte en om deze corona madness ff te ontsnappen.