Money talk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lisa Lefèvre

Meubelstuk
DVP
Hey dames en mede collega's,

Onlangs werd voor de zoveelste keer mijn rekening gemaakt als sekswerker. 😅 want dat groeit toch letterlijk van tussen mijn benen niet?

Mijn vraag aan jullie is als volgt:
Hoe optimaliseren jullie je inkomsten?
Zijn er enkele platformen of werkmodellen dat jullie gebruiken dat jullie financieel enorm helpen?
(Lees: Onlyfans, minimaal 2uur afspreken, etc)

Omdat ik dat taboe beu ben heb ik er een blog over geschreven. Heel grove berekening hoor.
-> Money talk

Onder het motto 'A candle loses nothing by lightning another candle.' 🙏

Groetjes
Lisa
 
Hey dames en mede collega's,

Onlangs werd voor de zoveelste keer mijn rekening gemaakt als sekswerker. 😅 want dat groeit toch letterlijk van tussen mijn benen niet?

Mijn vraag aan jullie is als volgt:
Hoe optimaliseren jullie je inkomsten?
Zijn er enkele platformen of werkmodellen dat jullie gebruiken dat jullie financieel enorm helpen?
(Lees: Onlyfans, minimaal 2uur afspreken, etc)

Omdat ik dat taboe beu ben heb ik er een blog over geschreven. Heel grove berekening hoor.
-> Money talk

Onder het motto 'A candle loses nothing by lightning another candle.' 🙏

Groetjes
Lisa
Ja natuurlijk verdienen we allemaal bakken met geld 😋 ik stuur jou een privébericht via Instagram!
 
Als ik hier soms zie hoe er sommige jullie rekening maken. Denken er veel dat het makkelijk veel geld verdienen is. Maar als je zo af en toe met een dame daarover praat, weet je wel dat de werkelijkheid anders is. Sommige geven inderdaad toe dat ze iets meer verdienen dan bij een gewone job. Maar niet dat ze achter 6maand er rijk van zijn.
 
Als ik hier soms zie hoe er sommige jullie rekening maken. Denken er veel dat het makkelijk veel geld verdienen is. Maar als je zo af en toe met een dame daarover praat, weet je wel dat de werkelijkheid anders is. Sommige geven inderdaad toe dat ze iets meer verdienen dan bij een gewone job. Maar niet dat ze achter 6maand er rijk van zijn.
Hangt er ook wat vanaf of je het "officieel" doet of niet. Ik heb vroeger een meid bezocht die niks officieel deed. en gemiddeld 5 klanten per dag aan 5 dagen per weeK . Korte berekening . 20-25 k per maand. Dat is ook niet "iets meer verdienen". Je hebt natuurlijke alle risico's dan .Nog meer dan anders.
 
Hangt er ook wat vanaf of je het "officieel" doet of niet. Ik heb vroeger een meid bezocht die niks officieel deed. en gemiddeld 5 klanten per dag aan 5 dagen per weeK . Korte berekening . 20-25 k per maand. Dat is ook niet "iets meer verdienen". Je hebt natuurlijke alle risico's dan .Nog meer dan anders.
Ssssht jong! Als iedereen weet dat we écht allemaal zoveel geld verdienen, dan kunnen we niet meer zielig doen dat we de huur of ziekenhuisfacturen niet meer kunnen betalen in hoop om er extra geld bovenop te krijgen zonder er meer voor te moeten doen 🙄 de hele illusie weg nu!
 
Laatst bewerkt:
Ssssht jong! Als iedereen weet dat we écht zoveel geld verdienen, dan kunnen we niet meer zielig doen dat we de huur of ziekenhuisfacturen niet meer kunnen betalen in hoop om er extra geld bovenop te krijgen zonder er meer voor te moeten doen 🙄 de hele illusie weg nu!
Er zullen altijd slachtoffers te vinden zijn hoor :LOL:
 
Hangt er ook wat vanaf of je het "officieel" doet of niet. Ik heb vroeger een meid bezocht die niks officieel deed. en gemiddeld 5 klanten per dag aan 5 dagen per weeK . Korte berekening . 20-25 k per maand. Dat is ook niet "iets meer verdienen". Je hebt natuurlijke alle risico's dan .Nog meer dan anders.
Hangt van nog zaken af. En er zullen inderdaad wel veelverdieners tussen zitten. En ze zouden mochten ze minder verdienen dan een gemiddelde job, het niet doen ook.
Zet u berekening om naar klanten. 100 klanten per maand. Er zullen er zijn die dat niet halen of willen ook.
 
Hangt van nog zaken af. En er zullen inderdaad wel veelverdieners tussen zitten. En ze zouden mochten ze minder verdienen dan een gemiddelde job, het niet doen ook.
Zet u berekening om naar klanten. 100 klanten per maand. Er zullen er zijn die dat niet halen of willen ook.
Daarom dat ik ook een alleenstaand geval vernoem en niet in totaliteit.
 
Belangrijkste is dat je je werk over het algemeen met plezier doet. Welke (financiële) waarde je daar aan geeft, bepaal je zelf. Ik ken mensen die 3 ton per jaar verdienen maar 24/7 druk zijn en altijd maar klagen. Ze hebben geen tijd om dat geld op te maken. Ik ken ook mensen die bar weinig verdienen maar super gelukkig zijn. Uit eigen ervaring zeg ik, geniet alsof het je laatste dag kan zijn.
 
Belangrijkste is dat je je werk over het algemeen met plezier doet. Welke (financiële) waarde je daar aan geeft, bepaal je zelf. Ik ken mensen die 3 ton per jaar verdienen maar 24/7 druk zijn en altijd maar klagen. Ze hebben geen tijd om dat geld op te maken. Ik ken ook mensen die bar weinig verdienen maar super gelukkig zijn. Uit eigen ervaring zeg ik, geniet alsof het je laatste dag kan zijn.
Helemaal mee eens. Er zijn altijd mensen die nooit genoeg zouden kunnen verdienen. Eerst begin je carrière met 50.000 per jaar en heb je bijna niets in je spaarpot. Na 2-3 jaar maak je promotie en verdien je waarschijnlijk 70 of 75.000 maar dan ga je meer (en in sommige gevallen nutteloze) spullen aanschaffen, een groter appartement huren enz. Is meer verdienen altijd de beste oplossing?
 
Ssssht jong! Als iedereen weet dat we écht allemaal zoveel geld verdienen, dan kunnen we niet meer zielig doen dat we de huur of ziekenhuisfacturen niet meer kunnen betalen in hoop om er extra geld bovenop te krijgen zonder er meer voor te moeten doen 🙄 de hele illusie weg nu!
Zou hier zoveel op kunnen zeggen. Maar zwijg wijselijk 😇😂 zullen we terug doen alsof en ons als slachtoffer gedragen?
 
Belangrijkste is dat je je werk over het algemeen met plezier doet. Welke (financiële) waarde je daar aan geeft, bepaal je zelf. Ik ken mensen die 3 ton per jaar verdienen maar 24/7 druk zijn en altijd maar klagen. Ze hebben geen tijd om dat geld op te maken. Ik ken ook mensen die bar weinig verdienen maar super gelukkig zijn. Uit eigen ervaring zeg ik, geniet alsof het je laatste dag kan zijn.
Inderdaad Spieker. Sekswerk komt met vrijheid. Vrijheid om bijvoorbeeld te zeggen bij ziekte van een kind 'ik blijf thuis'. Schoolfeest? Ik neem vrij zonder verantwoording.
Nood aan vakantie? Take it. Op een komieke manier is deze job heel compatibel met een gezinsleven. Meer dan de 'normalere'.
 
Elk werk voor geld zal je nooit rijk maken… zij die leven op de rug van anderen daarentegen… ooit meegemaakt dat een pensioenfonds het bedrijf, waar ik toen werkte, opkocht en zodanig financieel leegmolk dat er na 2 jaar nog 300 van de 1000 werknemers werkten en erna alles overplaatste naar china en india… resultaat was dat 1000 mensen zonder job kwamen te zitten en de aandeelhouders zich rijk boerden…
 
Hey allemaal, bedankt voor jullie levenswijsheden. Echt geluk zit inderdaad niet in geld. Maar het helpt wel enorm.
Ik weiger ook van paycheck to payckeck te leven. Financiële onafhankelijkheid komt van passief inkomen. Passieve inkomsten zoals bijvoorbeeld het verhuren van een appartement komt er door je actief verdiend geld te investeren. Dus vandaar mijn vraag hoe mijn actief inkomen te optimaliseren ☺️
Bedankt aan Belle om tips te delen. You're the sweetest ❤️🙏
 
Nog beter. Garageboxen. Relatief veel minder onderhoud en geen contracten. Koop +- 60.000 euro en dan verhuren 400 per maand.
o_O

Welke plaatsen heb je het hier dan over??
Want €400,- p/mnd voor een garagebox klinkt me redelijk aan de prijs.
Huurde je in het verleden een sociale huurwoning voor. 🤑
 
Stenen doen het altijd goed, alleen op dit moment lastiger instappen.
Garageboxen leveren absoluut een leuk rendement op.
Veel mensen hebben meer spullen dan ze thuis op kunnen slaan, ZZP'ers of webwinkels die hun voorraad of materiaal kwijt willen. Oldtimers, 2e of 3e auto, boot, caravan je kan het zo gek niet bedenken.

ik heb zelf naast een aantal appartementen ook een groot aantal garageboxen alles met al een mooi passief inkomen.
 
Stenen doen het altijd goed, alleen op dit moment lastiger instappen.
Garageboxen leveren absoluut een leuk rendement op.
Veel mensen hebben meer spullen dan ze thuis op kunnen slaan, ZZP'ers of webwinkels die hun voorraad of materiaal kwijt willen. Oldtimers, 2e of 3e auto, boot, caravan je kan het zo gek niet bedenken.

ik heb zelf naast een aantal appartementen ook een groot aantal garageboxen alles met al een mooi passief inkomen.
Idd de instap in opbrengst eigendom is ondertussen bijna onmogelijk. Toen ik in 2001 mijn appartement kocht was de aankoopprijs daarvan bijna 1/3van de huidige. Iedereen verklaarde me toen gek als 19jarige. En het leek best wel gek ook. Maar nu ruim 20j later toch een redelijke investering. Moet wel zeggen dat ik buiten wat eigendom weinig waarde hecht aan luxe. Auto's of andere dure dingen zeggen me niks. Dan ga ik liever lekker eten of op reis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan