Recensie Monica, Alkmaar, Achterdam (D1) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter1977

Meubelstuk
Forumpionier
1.489
08/07/21
912
11
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vriendelijke, zachte dame met mooie stem, en leuk gezicht. Monica is denk ik een jaar of 35 inmiddels, en gaat al een tijdje mee op de dam. Een jaar of 11 in ieder geval, want in 2010 stond ze er al.

Op Hookers werd ze al weinig gerecenseerd, maar in mijn ogen onterecht. Bij Monica vind ik het goed toeven, en heb een prima klik met haar.
Ze gaf ook aan open te staan voor harder neuken, maar ik hou het zelf normaal doorgaans. Overigens bleef het dit keer bij pijpen, wat verdienstelijk was (met condoom), en kreeg een lekkere body to body massage met haar tieten vooraf (vond dat eigenlijk het leukste gedeelte), waarbij ze me ook zoentjes gaf op mijn borstkas en mij zwoel aankeek. Helaas niet klaargekomen, maar dat lag aan mij. Uur buiten geweest in de kou. Volgende keer beter.

Als je een klik ervaart met Monica is dit een leuke dame waarbij er herhalingsgevaar is. Dat de dam nog in de avond open was, op vrijdagen en zaterdagen, was ze toch altijd wel veel bezet.
 
Afgelopen weekend weer bij deze dame geweest. Een dame met een behoorlijke kring aan vaste klanten. Ze is veel bezet in de avonden, zeker in het weekend.

Desondanks wordt ze hier nauwelijks besproken. Jammer, en in mijn ogen geheel onterecht. Ga maar eens een kijkje nemen bij de sensuele Monica, met haar prachtige bos krullen.

Ik bezoek haar zelf eigenlijk te weinig, op grond van haar service en het prettige contact zou ik haar eigenlijk vaker moeten bezoeken.
 
Ik ben ook wel eens bij haar geweest. Nog steeds wel knap... aantal jaren geleden misschien wel de knapste!. Pietje in jouw recensie van vorig jaar stond er zoenen. Had je het aangevinkt omdat ze kusjes op je borstkas gaf of ook op de mond? Groeten Brian
 
Ze is binnen in de kamer beter dan je zou verwachten als je buiten staat! Dus dat is een goed teken, vaak is het omgekeerd. Ze is zacht, sensueel, en neemt de tijd.

Ze gaf mij toen zoentjes op de borstkas. Zoenen op de mond, niet geprobeerd. Tongzoenen sowieso niet wat ik weleens begreep. Hoewel ze op het matras zeker niet afstandelijk is, bij het weggaan had ik de indruk dat ze zoenen op de wangen niet wilde (dus maar niet gedaan uit beleefdheid).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren,

Het was een koude, druilige dag, verkiezingen, motregen, en de koude wind. Ik natuurlijk even in de pastorie mijn stem uitgebracht en dacht ik loop eens door. Wat een bezetting hemels. Maar Monica van D1 stond nog op mijn wenslijstje voor Nicolaas. De deur stond open en ze riep mij binnen, na het kerkenzakje 3x omgedraaid te hebben gingen we er voor. Even aftasten, beetje teasen en wat een kont🍑! Alles was relax en neemt de tijd voor je, ik relax zij relax. Mocht u twijfelen zou ik snel zijn, denk dat ik er vaak te vinden ben😉😅
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
heren,

De vereniging vroeg of ik weer eens langs wilde gaan bij Monica, Uiteraard zeg ik daar geen nee tegen. Dus weer een schietgebedje en hup, "can i come inside" haar ogen begonnen te glinsteren en er kwam een duivels lachje. Gordijnen dicht. "And well hello, what we got here?" En ik gooide nog wat citaatjes uit de serie Lucifer, maar wat een kont. En laat ik niet over der krullen beginnen. Ik hield het vandaag maar eens op het orale gedeelte, Soms heb ik het idee dat het "pijpen" tot kunst is verheven in dat soort landen, valt me eigenlijk nooit tegen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hedenmiddag eindelijk mijn lang verwachte stap gezet naar Monica.
Mijn interesse was altijd aanwezig, alleen de gordijntjes zijn zo vaak dicht.
Pijpen van haar was heerlijk, gewoon vol overgave, gewoon top.
Haar kutje bij het beffen is ongelooflijk, heerlijke tast.
Ze kijkt ook gewoon mee, dat zie je weinig.
bij het neuken ,in missionaris positie bewoog ze lekker mee.
Meestal wil ik nog een ander standje, maar dit beviel te goed.
Leuke meid, alleen de interactie was wat minder.
Voor de rest een gezellig samenzijn
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Heren wees genadigd voor deze zondaar.

Ik kon de verleiding niet weerstaan en werd door haar blik weer naar binnen getrokken, "well hello, welcome back mr pastor" en ze begon te lachen. Had weinig keus met zulke lonkende ogen en die billen🥵🍑 ik moest me overgeven aan het lot vertelde ze, nou oke… eerst wat strelen en voor ik het wist was ze al bezig, Zalig dit. Maar snel door naar een standje, ze kwam boven op me, "now im in lead" en ze begon me langzaam aan en gepassioneerd te berijden. En dan weer die kont die je lekker vast kan houden. Tempootje omhoog, dan weer slow. Heerlijk. Uiteindelijk toch maar met een gepassioneerde blowjob het afgemaakt. Uiteindelijk is het zakje gevuld en de mijne geleegd🫣

Fijne nacht heren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan