Recensie Monica, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haroldd

Wandelaar
88
05/07/22
204
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9050823-monica
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week langs deze dame geweest nadat ik geen reactie kreeg van een andere dame.

Ontvangstlocatie is makkelijk bereikbaar met genoeg parkeergelegenheid en douche op locatie is mogelijk. Eenmaal binnen is het de dame van de foto's met minimale PS.

Mooie meid voor de rest beetje hulp van de doktor gehad voor haar voorgevel. Lijkt recent want was heel gevoelig en te zien. Ze is behoorlijk zakelijk dat moet ik wel zeggen.

Pijpen zc was oke. Ze gaat niet diep en intiem was best goed meerdere standjes. Prachtig uitzicht als je op zen hondjes gaat. Erna nog minuutje gekletst maar zoals ik zei zeer zakelijk dus meteen weer door.

Niet erg. Ben nog zeer tevreden weggegaan voor een halfuur. Misschien als je wat langer boekt dat ze meer uit haar kast haalt, maar daar zal de volgende wel achter komen.

Herhalingsgevaar? Ik weet het niet. Geen overtuigende ja maar zeker ook geen nee. (3.5 sterren)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zie dat er veel topics over haar gemaakt worden en dat er maar 1 recensie geplaatst is.
Was bij haar langs gekomen maand of 2 geleden meen ik. Was haar 1e klant sinds ze verhuisd is.
Prima locatie wat mij betreft. Het is 100% de dame van de foto's, lekker veel plamuur op d'r gezicht en goed lichaam.
Heeft wel wat littekens maar dat mag van mij de pret niet bederven.

Had een goede klik met haar, leuke babbel en ze praat goed Engels. Het pijpen was vrij aardig - niet subliem c.q. bijzonder.
Intieme gedeelte was wel top, helaas was het wel een vrij warme dag toen dus we klotsten in het zweet.
Zoals hierboven vermeldt is doggy bij haar wel een mooi uitzicht. Ik had graag op haar gezicht willen komen maar dat laat ze enkel toe voor haar laatste klant, anders moet ze al haar make-up opnieuw doen ..
Tevens meldt ze in haar advertentie dat ze kontlikken aanbiedt maar dit bood ze helaas niet aan.

Helaas nog niet aan toegekomen om nog eens te gaan maar dat is zeker wel mijn intentie als ik weer eens in onze hoofdstad ben.

Conclusie: 8.8/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben geweest. Ze ziet inderdaad uit zoals op de foto's. Zo te zien heeft ze haar advertentie offline gehaald, jammer had wel nog een keer gewild. Ik heb een zacht plekje voor vrouwen met tattoos. Ze heeft mooie billen en tieten. Zou zeker wel een 8/10 geven.
 
In haar add staat GFE en high class, maar is ze wel GFE? Heeft iemand GFE met haar genomen? Doet ze aan TZ? Ik zie het wel in haar ad staan, maar niemand in de reviews hebben het aangevinkt. Ik zit nog te overwegen om haar te proberen te bezoeken voordat ze vertrekt uit Nederland. Ik heb wel een ding voor meiden met tatoo's, maar zonder GFE zou ik het niet overwegen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9050823-monica
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben geweest. Heeft een mooi lichaam, mooie curves, lekker grote tieten, foto's kloppen. Vind haar zelf wel een beetje afstandelijk, geen GFE imo. Alles voelde een beetJe transactueel voor mijn gevoel. Ze heeft wel een lekker lichaam, dat is de reden waarom ik ben gegaan. Had beter voor 30 ipv 60 minuten moeten gaan.

Pijpen doet ze wel erg lekker, maar heeft er na 10 minuten al geen zin in en vroeg telkens wanneer ik wil neuken. Uiteindelijk rond de 15-20 minuten maar begonnen met neuken. Ik had voor een uur geboekt. Meestal als ik voor een gfe ga ik voor een voorspel en langzame opbouw.

Geen herhaling voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan