- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1213277-monica
- Totale kosten (in euro)
- 250
Monica is te bezoeken in Buitenbeldert. Betaald parkeren voor de deur. Ze zit in een klein simpel apartement met een slaapkamer (mss meer).
Monica is net boven 160. Ze is Oost Europees en woont in Kazachstan. Haar Engels is goed. Ze ziet er rond de 30 uit. Haar gezicht lijkt niet op die van de adv. vind ik. In RL ziet ze eruit als Megan (type gezicht).
Ze heeft normaal postuur, richting stevig. Brede heupen, bolle kont en grote natuurlijke borsten. Ze staan nog goed.
Zoenen was lekker. Weinig tong. Haar lippen gaan al snel over mijn lichaam en eindigt bij mijn jongeheer. Pzc was erg goed. Goede zuigkracht en snelheid. Ballen worden overgeslagen. Mag niet tussen haar zachte borsten. Jammer.
Ze is lenig. De intimiteit was goed. Ze geniet er zichtbaar ook van. Glijmiddel was niet nodig. De afsluitende cif ontving ze goed.
Eindoordeel was voldoende qua gevoel. Weet niet waar het aan ligt.
€200: tz, pzc, nmc.
€50: cif
Monica is net boven 160. Ze is Oost Europees en woont in Kazachstan. Haar Engels is goed. Ze ziet er rond de 30 uit. Haar gezicht lijkt niet op die van de adv. vind ik. In RL ziet ze eruit als Megan (type gezicht).
Ze heeft normaal postuur, richting stevig. Brede heupen, bolle kont en grote natuurlijke borsten. Ze staan nog goed.
Zoenen was lekker. Weinig tong. Haar lippen gaan al snel over mijn lichaam en eindigt bij mijn jongeheer. Pzc was erg goed. Goede zuigkracht en snelheid. Ballen worden overgeslagen. Mag niet tussen haar zachte borsten. Jammer.
Ze is lenig. De intimiteit was goed. Ze geniet er zichtbaar ook van. Glijmiddel was niet nodig. De afsluitende cif ontving ze goed.
Eindoordeel was voldoende qua gevoel. Weet niet waar het aan ligt.
€200: tz, pzc, nmc.
€50: cif