WHEM Monica, Den Haag, Diane's Secret

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VinMe

Vaste klant
110
28/09/21
129
22

DS heeft er binnenkort een pareltje bij, wat een foto's zeg.... Misschien een beetje vroeg, maar ben benieuwd of iemand haar herkend?
 
ja ziet er lekker uit, ben er vrij zeker van dat dit monica betreft die eerder ook prive ontvangst deed in rotterdam.

 
Hmm oke als dat zo is dan heb ik haar al een keer bezocht in thuisontvangst. Tenminste...gereageerd op haar profiel, sterk het vermoeden dat ik een andere dame voorgeschoteld kreeg tijdens de date
 
Als ik naar DS ga kom ik vaak wat te vroeg. Zo kan ik in de huiskamer wat inspiratie opdoen voor een volgende date. Zo ontdekte ik ook Monica. Terwijl ik zat te wachten op mijn afspraakje, kwam Monica binnenlopen en ik besloot de volgende keer met haar af te spreken.

Monica is een spontane lieve meid. Je kunt met haar heel gezellig kletsen en geinen, maar ze durft ook persoonlijke dingen te vertellen. Daardoor voelde het heel vertrouwd bij haar, hoewel ik haar voor het eerst zag. Het ijs was eigenlijk direct gebroken.

Als ik meiden voor het eerst zie vragen ze nog wel eens wat ik wil. Monica niet. Ze keek me met een ondeugende lach aan en zei "ik weet precies wat jij wil". Om dat in ons uurtje samen vervolgens 100% te bewijzen.

Sex met Monica is een heerlijke belevenis. Ze gaat er echt helemaal voor. Op de website van DS staat dat Monica "er zelf ook van geniet". Dat staat er wel bij meer dames, maar bij Monica geloof ik het. Ik heb Monica ervaren als een GFE en een PSE tegelijkertijd en ik ga haar zeker weer bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan