Recensie Monica (Pol), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 48, k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jmac69

Newbie
23
08/04/23
14
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag kwam ik deze stevige Poolse dame tegen in haus 48 op de begane grond de 1e kamer gelijk links. Ik bezoek vaker haus 48 maar zij was mij nooit opgevallen. Je zou denken dat mijn 1e vraag zou zijn: "ben je nieuw hier?" Maar ipv dat vroeg ik gewoon radicaal welke cupmaat zij had?! Want nondeju zeg, dat waren gewoon 2 basketballen! Haar antwoord was Cup K😂. Omdat zij niet echt mijn type was heb ik alleen afgesproken voor pzc en tietsex om vervolgens tussen haar tieten klaar te komen. €30 in totaal. Geen spijt gehad!
 
Super vriendelijke dame die niet veel praat maar wel veel lacht en giechelt. Ze heeft super grote borsten en een heel groot curvy lichaam. Toch staat het haar best goed en is ze bloot best aantrekkelijk, maar je moet ervan houden.

Haar performance is dan wel weer erg goed. Ze heeft een goede blowjob en ze kan ook heerlijk boven op rijden. Met haar flinke kont is een doggy ook top. En je zou het niet verwachten maar haar poesje is best strak. Ik kom redelijk snel klaar bij haar, moet mezelf echt afremmen om niet binnen 5 minuten al klaar te komen.

Ze vraagt haar tarief van 40, maar ik geef altijd 50 en dan mag ik veel standjes doen en wordt er ook niet op de klok gekeken.

Als ze bezet is hangt er meestal een rood kaartje aan de deur. Als ze aanwezig is zijn haar rolluiken een stukje geopend en staat de raam in kiepstand. Maar ze is vaak druk met vaste klanten, je moet een beetje geluk hebben haar te treffen.

Voor de liefhebbers van flinke dames zeker de moeite waard. Ze zit in huis 48, op de begane grond, kamer 1, de meest linkse deur na binnenkomst.
 
Ik ben er eens voor 30 naar binnen gegaan, ik denk in 2022 ergens. Toen vertelde ze dat het voor 40 een beetje relaxter zou gaan, maar ik probeerde eerst het standaard programma van 30 en dat was best ok.

Laterna kwamen er steeds meer goede recensies over haar maar ik ging zelf erg vaak naar een andere dame, waar ik 50 betaalde.

Op een dag was mijn favoriete dame niet aanwezig, ik had een briefje van 50 op zak. Toen liep ik naar Monica, ze stond met een mooie leren broek en strak shirt in haar deuropening. En haar grote dikke boobs knapte er zowat uit.

Ik geil naar binnen en gaf haar dat briefje van 50 wat haar enigzins verraste. Ik zei: " Heb je een leuke show van 50 voor mij ?"

Nou toen heb ik een hoop standjes gedaan zeg, een paar in bed, tegen de muur, op de stoel waar mijn kleren nog op lagen. Heerlijk, heb niet op de klok gekeken maar het was een uitgebreide beurt.

Na het wassen en aankleden bleef ze zelf helemaal naakt, kon ik er nog lekker van nagenieten.

Wat ik wil zeggen, één of twee tientjes meer maakt vaak een wereld van verschil. Niet bij iedereen, er zijn ook dames die telkens meer verlangen voor dezelfde voorstelling. Maar bij Monica is het zeker de moeite waard om iets meer te spenderen.
 
Kun je misschien ook even een kijkje nemen op de eerste verdieping in hetzelfde gebouw? Daar zit een blonde dame genaamd Eva met blauwe ogen ergens tussen de 35/40 jaar oud op kamer 6. Ben benieuwd of zij er nog werkzaam is.
 
Eva is momenteel niet aanwezig, ik heb het nagevraagd bij de security van dat gebouw. Niet echt duidelijk wanneer ze weer terugkeert.

Monica is ook niet aanwezig, als ik het goed heb begrepen komt zij op 15 april weer terug.

Mocht ik de komende weken meer info hebben dan zal ik het laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Ben er afgelopen week geweest, in Haus 48 K1 zat een donkere dame. Duidelijk niet de Monica die hier beschreven wordt. Is ze naar een andere kamer verhuisd? Of werkt ze überhaupt niet meer in Duisburg?
 
Ben er afgelopen week geweest, in Haus 48 K1 zat een donkere dame. Duidelijk niet de Monica die hier beschreven wordt. Is ze naar een andere kamer verhuisd? Of werkt ze überhaupt niet meer in Duisburg?
Klopt inderdaad ik zag het gisteren ook. Monica had ooit zelf aangegeven dat ze soms wel eens vertrekt naar Polen en dat ze na een maand of 2 weer terug komt om te werken. Dus je moet net geluk hebben denk ik
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tsju nee, wat is die Monica een topper.
Ze ziet er heerlijk uit met die joekels van een jetsers, is zeer vriendelijk en kan er ook wat van.

Voordat je begint komt ze zo over je heen zitten en legt haar tieten in je gezicht, dan ben je helemaal verkocht.

Dan voor de tip. Ze blijft in elk geval nog een maand.
Zal zeker nog eens (of vaker) op bezoek gaan.
 
Afgelopen zaterdag kwam ik deze stevige Poolse dame tegen in haus 48 op de begane grond de 1e kamer gelijk links. Ik bezoek vaker haus 48 maar zij was mij nooit opgevallen. Je zou denken dat mijn 1e vraag zou zijn: "ben je nieuw hier?" Maar ipv dat vroeg ik gewoon radicaal welke cupmaat zij had?! Want nondeju zeg, dat waren gewoon 2 basketballen! Haar antwoord was Cup K😂. Omdat zij niet echt mijn type was heb ik alleen afgesproken voor pzc en tietsex om vervolgens tussen haar tieten klaar te komen. €30 in totaal. Geen spijt gehad!
Begrijp ik dat je eventjes naar binnen bent gegaan voor 30 euro tussen van die reusachtige tieten in.
 
Weet niet hoever je moet rijden, maar ze is echt zeker de moeite waard. Ze ziet mij de komende maand nog wel een paar keer.
Ik heb echter het geluk dat het maar een half uurtje is vanuit een grensplaats in Limburg.
Ik moet uit Almere komen maar kan mij niet veroorloven door in deze tijden van grote armoede in giga borsten niet naar Duisburg te rijden om minimaal één paar uurtjes te gaan genieten van deze reusachtige prammen.
 
Ik moet uit Almere komen maar kan mij niet veroorloven door in deze tijden van grote armoede in giga borsten niet naar Duisburg te rijden om minimaal één paar uurtjes te gaan genieten van deze reusachtige prammen.
Ben ook heel benieuwd naar haar! De grote van haar tieten, waar moet ik dan aan denken, Milena Velba of Abbi Secraa? Dat zijn voor mij de tieten godinnen! Ik wil wel weten waarvoor ik die afstand naar Duisburg ga rijden! Iemand een indicatie over de grote van haar tieten?
 
Ben ook heel benieuwd naar haar! De grote van haar tieten, waar moet ik dan aan denken, Milena Velba of Abbi Secraa? Dat zijn voor mij de tieten godinnen! Ik wil wel weten waarvoor ik die afstand naar Duisburg ga rijden! Iemand een indicatie over de grote van haar tieten?
Zie dat jij ook een professioneel tietenman bent zeg je hierbij dat ik ben enkele dagen vol gas richting Duisburg ga en laat weten of ze groot en lekker zijn , had het liefst nu al gegaan maar dit weekend feest wegens 40 jaar huwelijk van mijn schoonouders.
 
Voor de echte booblovers, het is zeker de moeite waard. Denk meer een Abbi Secraa! Als je een lange afstand moet rijden kun je beter een sessie boeken voor 1,5 uur lekker lang genieten :)
 
Helemaal niet als Abbi Secraa, veel en veel kleiner. Wel de grootste van de Vulkaan. Haar gezicht heeft wel wat weg van Micky Bells maar haar borsten zijn qua formaat en figuur meer als die van Renee Ross, wat dus een stuk minder enorm is dan Abbi Secraa of Milena Velba.....
 
Was het ook de moeite om er helemaal voor uit Almere te komen?

En wat heb je met/bij haar gedaan?
Was het waard maar zal een tijdje duren voor ik weer zal gaan maar dat komt meer omdat ik een enorme geilzak ben dus vaak zijn de verwachtingen groter dan de werkelijkheid. Ik heb haar 120 euro gegeven en ben ongeveer 75 minuten binnen geweest waarin ik 2 keer ben klaar gekomen en veel gelikt (vindt zij heerlijk) heb in verschillende standen geneukt en over die joekels ben klaar gekomen.
Was het ook de moeite om er helemaal voor uit Almere te komen?

En wat heb je met/bij haar gedaan?
Ja was het waard , voor 100 euro ben ik ruim een uur ben geweest en heb haar flink gebeft en geneukt en uiteindelijk over die grote tieten klaar gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan