Recensie Monica (Slovaakse), Antwerpen, Verversrui 18/3 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar007

Vaste klant
129
30/05/22
42
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In de avond bij deze dame binnengestapt. Van ver zag ze er knap uit, maar van dichtbij bezien vond ik ze helemaal niet geweldig.
Volgens wat ze me vertelt heeft, is ze een Slovaakse van 32jr oud. Eens in de kamer: "eerst het geld". Hierna meteen zitten jagen voor meer geld: "voor 100eurs is het meer relaxed", extra's voorstellen als pzc, 69, etc. Normaalgezien hou ik het bij 50eur bij een eerste keer, maar had al het gevoel dat het dan helemaal op niks zou trekken. Dus ben maar voor 100 geweest.

Pmc was ok. Dan doggy en normaal was ook oké. Het aftrekken moest absoluut met condoom en zonder glijmiddel (wegens allergisch), wat ik belachelijk en vreemd vond. Uiteindelijk toch klaargekomen.

Was één van mijn slechtste ervaringen bij een dame van plezier, om niet te zeggen het slechtste. Ze was te droog (0,0 GFE), moet zus en zo, je mag hier, hier en hier niet aankomen en je wordt uiteindelijk snel snel buitengewerkt. Het zal voor mij dus bij die ene keer blijven.
 
Laatst bewerkt:
je recensie komt niet overeen met wat je schrijft.... in je recensie betaal je maar 50 euro terwijl je schrijft dat je voor 100 euro bent gegaan en in je recensie spreek je over pzc terwijl er in je uitleg pmc staat....
Aangepast.

Ik heb dus 100eurs betaalt zonder extra's (want zogegd meer relaxed dan 50eur, maar het moest uiteindelijk toch snel gaan...). En mocht je dus een extra (pzc of 69) willen dan is het nog eens 50eurs erbij.
 
Ben bij haar ook eens geweest enkele weken gelede. ,blijft voor mij bij deze ene keer,veel beloven aan het raam,tot je binnen bent ,extra voor dit,extra voor dat ,... na 5min begon ze al van baby finish ,mij ziet ze nooit meer,smijt mijn geld nog liever op straat dan aan haar te geven
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb me ook laten vangen. Had ik haar recensie maar eerst gezien dan had ik mijn geld op een betere manier uitgegeven.

Ze beloofde veel maar is er enkel op uit om je zoveel mogelijk geld te laten uitgeven. Op een bepaald moment stelde ze zelfs bare sex voor

Afgesproken voor 45 minuten stond binnen de 20 minuten terug buiten (eigen keuze) omdat het zo slecht was
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Lap, ik wou net een nieuw topic beginnen over dit rotwijf en blijk dat ze al gekend is. Stom van mij om de avond zelf niet even vlug te controleren grmbl. Was heel uitdagend en vriendelijk/lief/geil aan het raam dus ik ben er maar voor gegaan. Zoals hierboven beschreven eens binnen begint het drama. Ik ben het gewoon afgetrapt. Topic is oud, maar dame in kwestie is dus wel degelijk nog (of terug) actief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan