WHEM Moniek, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En hoe was het? Lekker met die cup I gespeeld?

Gisteren in de namiddag heb ik haar weer geappt en ze reageerde vrijwel direct terug, ik kon in het begin van de avond langskomen.

Ze ontvangt inderdaad een flink stuk buiten Haarlem en na het adres gekregen te hebben heb ik bij aankomst nog naar het huisnummer gevraagd en toen erop af.
Ze ontving me in een sexy outfit met daarover een kort jasje.
Ik mocht doorlopen naar achteren en daar kwam ik in de slaapkamer uit. Ik pakte haar lekker vast en al staand begonnen we elkaar een beetje te knuffelen en voorzichtig te zoenen. Ze had geen slipje aan dus kon ik gemakkelijk bij haar stevige poes naar binnen met m'n vinger. Ik begon haar zachtjes te vingeren en hier genoot ze van want haar gleuf was al flink nat.

Ondertussen hebben we ons verder uitgekleed en gingen we naar het bed. Ik heb haar eerst lekker gevingerd en daarna ging ze me pijpen zonder condoom.
Na een tijdje voelde ik de spanning opkomen en stelde ik voor om haar te beffen. Ik heb haar heerlijk gelikt terwijl ik ondertussen met die grote tieten speelde. Het leek erop dat ze klaar kwam want ze werd steeds natter. Hierdoor werd ik zo geil dat ik haar wilde neuken en zonder enig probleem stak ik zo mijn stijve pik in haar natte kut. Na een paar keer flink gestoten te hebben kwam ik kermend klaar en spoot ik al het zaad in haar. Na nog wat nagenoten te hebben hebben we ons daarna weer aangekleed en ben ik met een voldaan gevoel weer huiswaarts gekeerd.

Moniek is een warme vriendelijke vrouw die je goed geil kan maken als je de juiste snaren weet te raken. Ze is wel flink wat voller dan op de foto's en dan vooral op de buik. Ook heb ik het idee dat ze een jaar of 10 ouder is dan ze opgeeft.

Al met al een heerlijke ervaring die ik graag nog eens zou overdoen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan