Recensie Moniek, Leeuwarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sergio

Newbie
21
04/01/23
17
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/huisvrouw-geen-beroeps-ontv-mannen_7876178
Totale kosten (in euro)
150
na een aantal pogingen toch gelukt om een date te realiseren met Moniek. Ik had haar al een tijdje op mijn lijst staan en gisteren was het eindelijk gelukt.

Ze ontvangt in een rustige wijk. Auto kon ik makkelijk parkeren.

Kwam binnen en ze deed de deur open, ze had een heerlijk geil kanten doorzichtig blouse aan waar haar heerlijke borsten lekker zichtbaar waren.

Eerst even binnen een glaasje water gedronken, haar man zat ook in de woonkamer achter de pc lekker zijn ding te doen. Bemoeide zich niet met ons. Even over ditjes en datjes gesproken en toen naar boven gelopen helemaal naar zolder.

Het lopen achter haar aan was al heerlijk omdat ze een mooi setje jarretels en panty aanhad. Boven op zolder aangekomen kwam ik echt in een leuke ruimte met een ruime bed. Wat daar is gebeurd mogen jullie over fantaseren maar heb echt een goeie tijd met haar gehad en als je haar goed behandeld is er veel bij haar mogelijk.

Ze is een echte gilf ze had zo die aardige oudere buurvrouw van je kunnen zijn maar voor haar leeftijd is ze flexibel en extreem geil en gewillig

Mij ziet ze sowieso vaker.

Terug
Bovenaan Onderaan