Recensie Monika, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vandaag naar amsterdam geweest. de wallen was erg rustig. toen maar weer naar monica gegaan. deze dame is echt een plaatje om te zien. sessie was uitstekend zeker het intieme deel. kok nog wel terug als ik in de buurt ben. de wallen sla ik voorlopig over wat een trieste boel daar qua damee en sfeer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hoi heren vanmiddag rond 15:00 bij monica geweest 32 jaar uit bulgarije en heel erg petit. Ze stond op nummer 2 . Lekker wijf ben voor standaard gegaan. Pijpen was niet zo neuken wel lekker. Weet niet of ik terug zal komen. Gemengde gevoelens. Lekker neuk poppetje maar kon niet goed pijpen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag deze petite dame bezocht, mooi maar tenger figuurtje, ik dacht ga eens nader kennismaken, goed bevallen.
Terzijde was erg rustig op de kade, denk nog geen 20 procent van de kamers bezet...
Ze zit inderdaad op 141 en rechts onder, in kozijn staat inderdaad nog een extra aanduiding:2, dus eerdere melding van kamer 2 is correct.

Begonnen met een slow maar erotische massage, waarna er al redelijk snel overgegaan is tot een pijpsessie. Moet zeggen dat doet ze best goed, natuurlijk zijn er betere maar ook slechtere pijpsters.......ik vond het niet tegenvallen, ze neemt mijn lieve jongeheer goed van alle kanten ook wel diep in dr keel, en vergeet ook mijn ballen niet.
Na tijdje overgegaan in 69, heeft mooi fijn klein lekkere poes, alles in verhouding zeg maar, smaakte in elk geval fris en schoon, werd daar ook wel wat gevorligervals ik haar beetje flink door likte... verder drietal standjes gedaan, waarbij ze ook een flinke inzet toont. Voor mij als andere vaste dames op de kade er niet zijn wel een goede vervangster.
Beetje nagekletst, is nu een drietal jaren hier, en haar vrije dag is normaliter vrijdags.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Monica langsgeweest.
Ik moet zeggen dat dit één van mijn betere ervaringen is van de laatste tijd. Ze is leuk om mee te praten, zowel voor als na de daad, heeft een leuk koppie, lekker figuurtje (voor als je van petite houdt) en pijpen en neuken was meer dan goed.
Als ze zelf gezegd heeft dat ze 32 is zal dat wel zo zijn maar ik had haar een jaar of 5 minder gegeven.
 
Ook bij haar 2x geweest.
Kleine dame die inderdaad niet echt een topper is qua pijpen.
Nu ben ik erg gek op mooie voetjes van dames.
En daar had ze helemaal geen moeite mee om die te laten kussen en aan de teentjes te zuigen.
al met al een leuke tijd met haar gehad.
Als Anna er niet is dan ga ik weer graag haar met een bezoek vereren
 
Geen idee.

Zowel Red Light District als bereikbaarheid per auto is door links beleid tot op de grond gelijk gemaakt, ik kom er niet meer.

Ik hoorde van een voormalige vriendin van haar dat ze na de zomervakantie de kade definitief heeft verlaten,
en vanaf nu daar dus te vinden is.

Ze is trouwens wel degelijk 32, (heeft ze van d'r moeder zijn d'r eigen woorden)
ze houdt het rubber nog altijd vast, en kan absoluut niet pijpen, dus ik zal haar niet missen.
 
No idea.

Both the Red Light District and accessibility by car have been razed to the ground by left-wing policy, I will no longer go there.

I heard from a former friend of hers that she left the dock for good after the summer holidays,
and from now on it can be found there.

By the way, she is indeed 32, (she got her own words from her mother)
she's still holding the rubber, and definitely can't give a blowjob, so I won't miss her.
She was still 26 in May 2023 and told me so herself. Her face and body confirms she is no older.
 
In het Centrum in de avond
Echt zo zonde. Het was zo een leuke meid met prettige service. Ik ga daar niet langs want ik neem aan dat prijzen flink zijn gestegen en de service omlaag is gegaan. Ik hoop oprecht dat deze overstap haar beter afgaat dan Aia. Zij zat enkele jaren geleden alweer ook op de Ruys en stapte ook over naar de Wallen. Dat is redelijk dramatisch afgelopen. Zo ontzettend jammer want Aia was geweldig en ik heb nog een oogje op haar gehad. Haar voorstel om eens samen te stappen heb ik moeten afslaan (eeuwig spijt van) want dat kon ik lastig verkopen thuis 😀 maar goed nu dwaal ik wel heel erg af
 
Terug
Bovenaan Onderaan