WHEM Monika, Spuistraat 24, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6136

Wandelaar
28
19/12/21
22
3
Heeft iemand ervaring met Monika die in de Spuistraat 24 linksonder werkt? Het bordje met haar naam staat regelmatig op de vensterbank, maar ik heb haar nog nooit zien zitten. Heeft zij soms een klantenkring die langdurige afspraken boeken? Maakt me nieuwsgierig wat zij kan bieden
 
Zal Monica zijn dus met een C. Moet volgens mij wel iets van te vinden zijn.
Hookers stonden veel positieve reacties over haar.
Is een vriendelijke Poolse dame die al jaren achter de ramen zit. Heeft nog op het zandpad gestaan en acteert nu al een aantal jaar in Amsterdam.
Praat goed Nederlands en veel mogelijk
Veel aan verbouwd dus aardig wat plastic.
Kwam er in het verleden wel maar neemt het niet zo nauw met haar (en dus ook haar klanten) gezondheid wat ze slaat makkelijk het condoomgebruik over.
Voor mij niet meer.
 
Monica is een dame zoals er meer zouden moeten zijn in het raamsegment. Vriendelijk, geen haastwerk en leuke babbel. Goede service. Voor haar leeftijd strak figuur, gespierde benen, strakke buik. Helaas maakt ze zich wat uitbundig op, heeft ze niet nodig. Qua sex niet heel uitbundig, minder heet dan de latina's. En je moet wel van iets ouder houden of zelf ouder zijn.😀
 
Totaal met je eens, als iedere dvp zou zijn als Monica zou het lastig zijn om te kiezen. Als ze ook haar en onze gezondheid niet riskeert zou ik een wekelijkse bezoeker zijn ondanks haar geestelijke leeftijd, lichamelijke leeftijd zouden vele 20ers en 30ers jaloers op (moeten) zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan