Mooi gezicht of mooi lichaam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ulrich

Stamgast
616
19/02/22
694
4
Collega wandelaars,
Wat vinden jullie belangrijker? Een DVP met een mooi gezicht en een wat minder strak lichaam. Of een lekker strak lichaam met alles er op en aan en een wat minder mooi gezicht?
Ik ga voor lekker strak en minder mooi gezicht. Minder mooi gezicht kan de persoon zelf niet zo veel aan doen. Maar het strakke lichaam komt wel doordat ze goed voor zichzelf zorgt.
Er zijn hele mooie meiden in het gezicht, maar het lichaam laat te wensen over. Heb ook het idee dat sommige van die meiden denken dat ze het met hun mooie gezichtje wel redden.
Ikzelf doe aan fitness en let goed op m'n eten. Verwacht dat eigenlijk ook wel van mijn partner/bedpartner.
Denk dat door de vele jaren trainen en in die wereld omgaan m'n voorkeur voor strakke lichamen wel beïnvloed is.
 
Maar het strakke lichaam komt wel doordat ze goed voor zichzelf zorgt.
Er zijn hele mooie meiden in het gezicht, maar het lichaam laat te wensen over. Heb ook het idee dat sommige van die meiden denken dat ze het met hun mooie gezichtje wel redden.
Ikzelf doe aan fitness en let goed op m'n eten. Verwacht dat eigenlijk ook wel van mijn partner/bedpartner.

Jij hebt zeker geen kinderen he? Heb je enig idee wat zwanger zijn en een keizersnede verpest aan je lichaam? En dat je amper afvalt als je boven een bepaalde leeftijd zit? En als het wel gebeurd, dan altijd op de plekken waar je dat niet wilt 😐

Mijn lichaam is niet strak, maar meer nogal hobbelig.. en het intereseerd mij geen bal. Daar is een prachtig kind uitgekomen en dat vind ik 100% meer belangrijker dan een strak lijf. Daar kan enkel nog een radicaal dieet en een arts wat aan doen.
Vanwege mijn rugklachten is fitness namelijk verboden door mijn arts, toen ik zo'n 15/16 jaar was.

Mazzel dat er genoeg heren zijn die een strak lijf niet zo boeiend vinden, maar andere dingen veel belangrijker vinden 🙂

Voordeel van een keizersnede is dat er niets uit mijn poes is gekomen, dus vele heren verbazen zich erover dat daar alles nog zo strak is. Ha, toch nog iets strak aan mijn lijf 😆
 
Ik heb 1 zoon, maar ben gescheiden....
Ben bij genoeg DVP's geweest die een kind hebben en er erg strak uitzien. Het is maar net hoe graag je het wil. Vrouwen kunnen wel degelijk weer strak er bij lopen na een bevalling.

 
Een lelijk gezicht of een lelijk gebit is voor mij in ieder geval een no go.
Tevens hou ik niet van dikke of volle dames, klein beetje vlees geen probleem, maar niet dik.
Verder kijk ik ook altijd naar borsten en leeftijd tussen de 27 en 38 en 39 jaar.
 
Voor mij is het ook niet zomaar het een of het ander. Zoals anderen hier al zeiden, het komt op het algehele plaatje aan. Op de uitstraling, het contact dat ik met de dame heb. Natuurlijk heb ik er ook bepaalde grenzen, maar die zijn niet zo star. En hoe onbekender een dame voor mij is, hoe belangrijker haar uiterlijk. En dan kan het de ene keer haar gezicht zijn en de andere keer haar lichaam.
 
Het niet hebben van een strak fit lichaam wil niet zeggen dat je per definitie niet voor jezelf zorgt, vind dat (persoonlijk) wel een verkeerde opvatting.
'Strak' is ook niet het enige dat mooi is. Een vrouw die zwanger is geweest, of verschillende keer borstvoeding heeft gegeven, kan prachtige borsten hebben !
Ze lijkt alleen niet meer op de maagdjes van 16, waarmee de reclamewereld ons zo graag confronteert.
 
Je gaat misschien de eerste keer voor de looks maar je keert pas terug als de service goed is.
Als de voorstelronde in de separee komt is het inderdaad voornamelijk op het uiterlijk kiezen (waarbij voor mij een exotische huidskleur belangrijk is en niet zo zeer het gezicht en/of de vormen/contouren) als je geen achtergrondinfo via bijv deze site hebt. Maar ik heb het helaas meer dan eens ervaren dat de mooiste jonge meiden op de kamer qua dienstverlening tegenvallen. En dat laatste vind ik belangrijker dan het uiterlijk. Met een mooie huidskleur wil ik ze nog wel eens een 2e kans geven bij slechte service. Als er geen klik is zal die er waarschijnlijk bij een herkansing ook niet zijn.
 
Voor mij.. Mooi lichaam hands down
Een goed gevormde vrouwen lichaam alleen al kan mij een stijve veroorzaken

(Ikzelf doe al aan boxen en ben ook 3x per week in de sportschool te vinden. En spreek uit ervaring Vrouwen die regelmatig sporten zijn geweldig in bed.)
 
Vind het wel grappig dat de leden die negatief reageren zelf degene zijn die niet zo strak zijn....
😋
Je stelt hier zelf een vraag aan iedereen en daar antwoorden mensen op. Niet iedereen deelt jouw mening en dat is prima maar dat maakt het nog niet negatief.

Mocht je op mijn reactie doelen met "negatief" dan zou je het misschien kunnen zien als ook een andere mening van "goed voor jezelf zorgen" (en daar ga ik wel vanuit gezien Joke en ik de enige zijn met een eigen foto 🙃)
 
Het is normaal dat je iets "speciaals " zoekt in een paydate. Je betaald er tenslotte enorm veel geld voor. maar dat kunnen mooie ogen zijn, een sympathiek voorkomen of andere uiterlijke kenmerken. Ik denk dat iedereen daar een beetje zijn voorkeuren in zoekt. Zonder dat er juiste of foute benaderingen in hoeven te zijn. Persoonlijk heb ik ze graag niet "te perfect" Wat girl next door type dus , wel liefst klein (tot 1m60) en slank of tenger. Maar ik vind mollige dames evengoed mooi ( al ga ik er dan niet zozeer paar honderd euro aan spenderen) Iets met voorkeuren. Een verzorgd gebit en dito hygiene zijn ook wel vereist. Verder hou ik er ook van dat ze wat te vertellen hebben en niet wereldvreemd zijn. Ik date liefst langere dates (minimum 3 a 4 uur) en dan is het wel mooi meegenomen als er geen stiltes vallen. Humor is ook een pluspunt.
 
Er moet voor mij allereerst een klik zijn en voldoende lichamelijke aantrekkingskracht. Verder hangt het ervan af hoe de dame in bed presteert. Aan alleen een mooi gezichtje en/of een mooi lichaam heb je niet zoveel als ze in bed er weinig van bakt. Mijn ervaring is ook dat jonge meiden qua prestatie nogal eens kunnen tegenvallen. Liever dan een wat oudere, rijpe dame met meer ervaring. Maar inderdaad, het gaat om het totaalplaatje.
 
Mijn ervaring is ook dat jonge meiden qua prestatie nogal eens kunnen tegenvallen..
Herkenbaar, hoewel ik gelukkig ook anders heb mogen ervaren.
Ik deed eerder ook SM. Moest altijd lachen als ik advertenties las.... Ervaren meesteres van 21 jaar.....
Vond dat zo tegenstrijdig. Je moet in die sector heel goed weten waar je mee bezig bent. Mijn lichaam vertrouwde ik niet aan een jonkie toe, hoe mooi ze ook waren. Ik. Kwam bij een oudere ex verpleegkundige. Dat gaf vertrouwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan