Recensie Moonmoon, Waregem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yoda

Wandelaar
27
06/09/22
41
15
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-chinese-dame.html
Totale kosten (in euro)
250
Moonmoon was ook al te zien in andere provincie's.

Ik dacht een dame met goede kwaliteiten te bezoeken en had haar voor 2 uur geboekt. Helaas tegen mijn verwachtingen in is het tegengevallen.

Ze is best knap. Het is ook het meisje van de foto's. Ze spreekt wel heel weinig Engels en ik vermoed dat ze soms ook doet alsof ze het niet verstaat.
Er staat zoenen en tongzoenen in haar profiel maar daar komt echter niets van in huis.
Ook niet tijdens het voorspel of als ze op je komt zitten tijdens de sex. Ofwel draait ze haar hoofd helemaal weg ofwel trek ze zich zo tegen je aan met haar hoofd over je schouder zodat je ze zeker niet kan kussen.
Zeker geen GFE dus.
Veel standjes wilde ze precies niet doen. Telkens een keer of drie moeten uitleggen om te veranderen van standje. De taal van de liefde is normaal universeel maar hier verliep het toch allemaal wat stroef.
Na 1x gekomen te zijn bood ze een massage aan. Ik had haar toch 2 uur geboekt, tijd genoeg, dus op ingegaan.
Massage van de rug was goed maar eentonig en de massage van de andere lichaamsdelen trok op niet veel.
Na de massage heb ik zelf om een blowjob moeten vragen. Weer moeilijk om me te begrijpen. Vooral likken aan mijn lolly en dan nog op een manier die niet lekker of sensueel is. Het pijpen zelf was dus tussen 45 sec en 1 min gewoon het topje in de mond.:confused:
Ik heb haar uitgebreid gebeft. Daarna op mijn aangeven nogmaals sex. Ze heeft wel een zachte huid en het neuken op zich vond ik wel echt goed. Ook lekker traag op gang komen. Wat ik graag heb. Maar weer niet veel meewerking om van standje te veranderen. Weer geen kussen, je niet willen aankijken,...
Daarna heb ik haar nog een 15 min massage gegeven. Toen ik stopte met masseren begon ze op haar telefoon naar een Chinese shopping website te kijken. Ik begon mee te kijken en vroeg wat ze aan het doen was. Toen is ze maar gestopt met "webshoppen". Ik ben haar weer beginnen masseren en de kleine soldaat kwam zelfs weer in actie.
We hadden toen nog een 15 min. Een dame die een goede dienstverlening bied en aan klantenbinding wil doen zou dit niet negeren en ... Zeker als de klant zelf ook moeite gedaan heeft om de dame te verwennen. Helaas...
Toen het kop 2 uur was "time" zei ze.
Ik kon gedurende de hele date in het algemeen niet veel enthousiasme of sexdrive waarnemen.

Deze dame zal mij zeker niet meer terugzien.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan