Fake Mrs. Dilara Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5941

Wandelaar
41
13/12/21
27
Wees op jullie hoede. Gister zag ik op SJ een advertentie van Mrs. Dilara waarin een doorverwijzing naar haar website staat. Ziet er professioneel uit maar na boeken van een sessie wordt er om vooruitbetaling gevraagd. Vertrouw het niet. Kan haar SJ niet meer vinden maar zie link van haar website:

 
Thanks voor het delen. Maar enkel het vragen om een vooruitbetaling (doen er meer en die leveren wel netjes de diensten) is toch niet als misstand te kwalificeren? Jij of een ander hebt niet de ervaring dat je geld kwijt bent na vooruitbetaling?
 
Hahaha zojuist via pm bewijs ontvangen dat dit aan alle kanten stinkt. Maar ik zou zeggen maak een afspraak.
Nee dankje ik ga geen geld uitgeven om me te laten pijnigen of vernederen. Dan ga ik wel in Rotterdam met een Ajax shirtje lopen ofzo. Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt maar vond enkel de vraag voor een vooruitbetaling niet voldoende aanleiding om de zaak als misstand te melden. Maar prima verder, maakt mij verder niet uit maar we moeten wel voorzichtig zijn met wanneer iets als oplichting/misstand wordt gekwalificeerd.
 
Maar, even de advocaat van de duivel spelend, ben ik het wel eens met eerdere schrijvers dat we voorzichtig moeten / mogen zijn met de kwalificatie "misstand" of "oplichting" wanneer er een vooruitbetaling gevraagd wordt.

Wanneer er na de betreffende betaling geen diensten verleend worden, dan kunnen we stellen dat daar sprake van is. Maar daarvan hebben we in dit topic nog nagenoeg geen bewijs.

En wanneer het in dit geval "bontkraagjes" zou betreffen, gaat het wel om types die er serieuze moeite voor doen, want 99 van de 100 keer nemen ze -volgens mij- niet de moeite een complete website op te zetten. Immers: genoeg mannen die in een advertentie trappen.

Ik heb in dit geval absoluut geen oordeel over "oplichting of niet". Maar laten we ook voorzichtig zijn met mensen meteen als oplichter bestempelen
(Waarbij ik overigens een aanbetaling van 100 euro wel stevig buitensporig vind hoor!)
 
Laatst bewerkt:
Is 100% FAKE! Ik had email contact en vroeg om een kort telefoongesprek voor er geld overgemaakt zou worden.. deze persoon weigerde en dat zegt eigenlijk al genoeg.m zit gewoon een man achter: trap er dus niet in!!!
 
Maar, even de advocaat van de duivel spelend, ben ik het wel eens met eerdere schrijvers dat we voorzichtig moeten / mogen zijn met de kwalificatie "misstand" of "oplichting" wanneer er een vooruitbetaling gevraagd wordt.

Wanneer er na de betreffende betaling geen diensten verleend worden, dan kunnen we stellen dat daar sprake van is. Maar daarvan hebben we in dit topic nog nagenoeg geen bewijs.

En wanneer het in dit geval "bontkraagjes" zou betreffen, gaat het wel om types die er serieuze moeite voor doen, want 99 van de 100 keer nemen ze -volgens mij- niet de moeite een complete website op te zetten. Immers: genoeg mannen die in een advertentie trappen.

Ik heb in dit geval absoluut geen oordeel over "oplichting of niet". Maar laten we ook voorzichtig zijn met mensen meteen als oplichter bestempelen
(Waarbij ik overigens een aanbetaling van 100 euro wel stevig buitensporig vind hoor!)
Ik wil je graag attent maken op bijv. post #7: Ilya is een jongensnaam en Doudou is slang voor piemel. Daarnaast loopt het merendeel van de leden lang genoeg mee om op voorhand te (be)oordelen of iets in de haak is of niet. En dus bestempel ik dit soort meteen als oplichter, simpelweg omdat het oplichters zijn. En Lekker Lopen, wees jij nou blij dat er in dit steeds wokere landje nog mensen zijn waarbij de voelsprieten, rode vlaggen etc. gewoon werken en die dat ook op sites als deze plaatsen. Ik denk namelijk dat wij jou en mede-goedgelovigen al heel wat geld bespaard hebben.
 

Domein is nog geen maand geleden in Duitsland geregistreerd en wijst naar een server in Duitsland.
Compleet nieuw dus.
Het is een Wordpress-site, iets dat zonder technische kennis snel in de lucht gebracht kan worden.
Tja... moeilijk te zeggen. Persoonlijk zou ik het risico niet nemen totdat er betrouwbare berichten zijn dat dit echt is.
 
Ik heb klapjes.nl gevraagd of ze hier iets van weten. Op die site worden regelmatig nieuwe meesteressen gesignaleerd, zou interessant zijn als zij er eens achteraan zouden gaan.
 
Wel een omslachtige aanpak om daarvoor een website te maken en een domein te kopen
Het heeft wel min of meer gewerkt: juist omdat het omslachtiger is dan alleen een fake advertentie zetten ben je geneigd te denken: het zou wel eens echt kunnen zijn.
Ik heb die Poolse mevrouw attent gemaakt op de oplichterssite :LOL:
 
Maar is het niet mogelijk dat die Poolse de oplichtster is?
Alles kan ... maar als je de twitter en instagram etc. van die Poolse bekijkt lijkt dat me geen oplichterij. Veel te veel SM-content waar ze zelf in voorkomt. Twitter-account actief sinds november 2020. Instagram actief sinds september 2020. Duizenden volgers.
 
Ik wil je graag attent maken op bijv. post #7: Ilya is een jongensnaam en Doudou is slang voor piemel. Daarnaast loopt het merendeel van de leden lang genoeg mee om op voorhand te (be)oordelen of iets in de haak is of niet. En dus bestempel ik dit soort meteen als oplichter, simpelweg omdat het oplichters zijn. En Lekker Lopen, wees jij nou blij dat er in dit steeds wokere landje nog mensen zijn waarbij de voelsprieten, rode vlaggen etc. gewoon werken en die dat ook op sites als deze plaatsen. Ik denk namelijk dat wij jou en mede-goedgelovigen al heel wat geld bespaard hebben.
Lichtelijk onnodige persoonlijke aanval als je het mij vraagt.

In mijn post schrijf ik ook dat ik persoonlijk een aanbetaling van 100 euro buitensporig vind. Dat zou voor mij een hele duidelijke rode vlag zijn.

Maar ik vind en vond je initiële bericht waarmee je dit topic start (samengevat: "dame vraagt om een vooruitbetaling, ik vertrouw het niet") te mager om de betreffende dame -of dienstdoende bontkraag- direct te kwalificeren als "oplichter". Dat is het punt dat ik wil en wilde maken!

Uit het speurwerk van Aart Nouveau en H. dat daarna gedaan wordt komen er nog meer rode vlaggen naar boven. Maar dat is pas nadat de betreffende dame al neergezet is als "oplichter". En zonder dat het te maken heeft met woke zijn (Die trend heeft het dorp waar ik woon nog niet bereikt :p ), mogen we wel opletten met die kwalificatie, tenzij we feitelijke onderbouwingen hebben.

Maar: los daarvan, complimenten en dank voor het delen van de rode vlaggen en twijfels! Het heeft medelopers wss centen bespaard. Maar ik ben voorstander van terughoudend zijn met termen als "oplichter" en het meer houden in "ik vertrouw het niet"
 
Ho ho ho, niet als zodanig opvatten. Ik viel je niet persoonlijk aan. Was lichtelijk verbaasd over je, mijns inziens, ietwat naïve houding. Dus ik vind je geen lul of klootzak o.i.d. Zelfs niet na je laatste post, geintje.
 
Ho ho ho, niet als zodanig opvatten. Ik viel je niet persoonlijk aan. Was lichtelijk verbaasd over je, mijns inziens, ietwat naïve houding. Dus ik vind je geen lul of klootzak o.i.d. Zelfs niet na je laatste post, geintje.
Haha, dan is het goed!
Het ging mij vooral om het label dat er direct aangehangen werd.

Maar inmiddels hebben Verenigde krachten wel bewezen dat de we "naar alle waarschijnlijkheid" niet te maken hebben met een betrouwbaar type :p

Had ik wellicht zelf ook beter kunnen en moeten verwoorden. Want ik had ook wel twijfels (ben wel een newbie op deze site maar niet in de branche), al moet ik zeggen: de truc met de website.... ze hebben er wel werk van gemaakt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan