Recensie Sandra/Susy/Suzi/Nikol, Breda (voorheen Rotterdam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beffer007

Stamgast
Forumpionier
389
07/07/21
305
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1476955-suzi
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame die al meerdere namen heeft gebruikt en in meerdere plaatsen in Nederland heeft gezeten
wordt al sinds 11-08-2020 besporken op http://www.nzcforum.be/viewtopic.php?p=82006&sid=d4c52909998e9198312a1c1eab7c4adb#p82006.
Zag dat zij hier nog geen onderwerp heeft dus maar een onderwerp aangemaakt voor mijn mede wandelaars.

Mijn advies: Laat deze dame links liggen en negeer haar. Zij is het geld van een vluggertje nog niet waard.

Maandagavond redelijk vlot contact via WhatsApp en uit eindelijk afgesproken voor 30 minuten incl nzc en anaal € 110.
Had gevraagd wat zij aanhad. Lingerie of naakt de deur open doen ?
Kreeg als reactie lingerie dus ik dacht mooi kan ik je gelijk goed bekijken als ik binnen kom.
Nou niks daar van mevrouw had gewoon haar normale kleding aan en daar onder wel lingerie maar totaal niet opwinden of zo.

Trouwens even terug naar het in de straat komen en naar binnen gaan voor ik dat vergeet. Zij ontvangt in de Rotterdamse wijk Tussendijken en tramhalte en metrohalte Delfshaven is op paar minuten loopafstand voor hen die het met OV gaan. Alhoewel ik je afraad om hier heen te gaan maar er zijn altijd eigenwijze mensen
:lol:
:lol:


Ik had strak op het afgesproken tijdstip geparkeerd in de straat en de parkeerapp aangezet want het is tot 23:00 uur betaald parkeren daar. Ik een WhatsApp gestuurd in het Engels dat ik in de straat was. Paar minuten nog een app gestuurd dat ik er was. Werd niet vlot op gereageerd trouwens dus ik had zo iest van die gaat niet meer reageren. Ik gebeld met nummerherkenning en via WhatsApp nog videobellen. Niks nada noppes.

Op het punt dat ik dacht nou dan ga ik wel vertrekken kreeg ik het huisnummer door en verzoek te appen als ik voor de deur stond dat zij open kon doen. Was snel bij de juiste deur en ik geappt dat zij open kon doen. Duurde ook kleine 2 à 3 minuten voor zij open deed. Was ik niet blij mee want er liepen mensen door de straat die mij aankeken. Deur gaat open en er stond een klein wijffie achter de deur verscholen die mij vertelde door te lopen. Dus ik loop door en zie rechts een deur van een kamer en daar moest ik in blijkbaar.

Denk nou zal haar even zoenen als warm welkom maar daar werd de boot al ligt afgehouden. Zij reageerde wat koeltjes vond ik maar dacht dat komt straks misschien wel goed. Kan je nu al vertellen het kwam niet goed later. Wat een koelkast bleek zij te zijn zeg. Zij maakt duidelijk in Engels/Duits dat ik mij kon uitkleden na het afrekenen wat eerst moest gebeuren uiteraard. Wij alle twee naakt en denk ik ga achter haar staan om haar wat te strelen en wat te voelen. Moet zeggen zij heeft heerlijke kleine tieten Cup B en het lichaam ziet er ook wel aangenaam uit vind ik. Zij ziet er niet zo ordinair uit als op de foto's van de advertentie vind ik. Haar haar is ook minder lang dan op de foto's trouwens.

Van het rustig tegen elkaar staan en strelen en voelen komt als het aan mevrouw ligt weinig terecht. Zij wil gelijk actie als zij de kans krijgt. Uiteindelijk maar op bed gaan liggen en wat bleek tongzoenen staat in de advertentie maar voor tongzoenen krijgt zij van mij een 2 zo slecht was het. Ik wat voelen bij haar en zij bij mij. Kutje was droog maar werd wel steeds natter en mevrouw wilde pijpen. Ik denk oké ga je gang ik hou daar wel van. Pijpen steeds het handje er bij en deepthroat kan zij al helemaal niet. Denk dat zij mijn lul nog niet voor de helft in de mond heeft genomen. Voor pijpen een 5 als cijfer.

Na een ik denk 2 minuten pijpen wilde zij er op klimmen maar dat heb ik voorkomen en aangegeven nog verder gepijpt te willen worden. Aangezien dit niets was heb ik haar maar op de rug gelegd en ben ik gaan beffen. Kutje rook en proefde schoon en zij reageerde er redelijk op. Na een paar minuten beffen ging haar telefoon en moest ik even blijven liggen en ging zij naakt inclucief haar handtas waar zij het geld in gedaan had de slaapkamer uit.

De slaapkamer past een tweepersoonsbed in en dan heb je nog ongeveer 1 meter bewegingsvrijheid over. Bed lag wel lekker dat dan weer wel. Ik hoorde meerdere mannen stemmen en een soort van vrouwenstem en wat huisdieren. Dus ik ben er maar even bij gaan staan met 1 gebalde vuist voor als er een gek de slaapkamer in zou komen en wat wilde proberen bij mij. Ik had het gevoel dat het knokken zou gaan worden namelijk.

Na een paar minuten komt zij weer de slaapkamer in en in het Duits zegt zei "Komm Ficken". Of te wel mevrouw wilde geneukt worden. Nou ben ik niet de moeilijkste maar met een halve stijve lul ondanks de Kamagra die ik had genomen om het klaarkomen wat uit te stellen ging dat niet echt. Dus ik haar achterlangs wat vingeren met de ene hand en mijn lul wat harder maken met de andere hand want tja je moet toch iets bij gebrek aan beter
:lol:
:lol:
.

Uiteindelijk was mijn lul stijf genoeg om hem staand achterlangs in haar kutje te stoppen, echter een nadeel of haar kutje is de klein en strak of mijn lul is de dik voor haar kutje. Kwam er moet moeite in en was niet echt lekker dus maar snel stoten en half in haar kutje klaar gekomen. Kreeg wat van die laffe natte doekjes om mijn lul mee schoon te maken en zij deed dat ook.

Ik dacht snel aankleden maar en wegwezen hier want dit is hopeloos gewoon. Zij vroeg nog of het goed was en ik maar Ja gezegd met een gemaakte glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk als je als man iets kan faken omdat je dat vanwege je werk ook wel eens moet doen en er voor getraind bent. In ieder geval trapte zij er in en keek ook blij. Bij het weg gaan moest ik nog even in de kamer blijven staan omdat er mensen met honden naar binnen kwamen. En die soort van vrouwenstem waar ik het eerder over had weten jullie nog ? Dat was volgens mij een transsexueel want ik zag een persoon met lang zwart haar en zwarte BH en mannenstem tegen Sandra praten toen de mensen met honden binnen kwamen.

Het is iets langer geworden dan ik gepland had deze recensie maar wel naar waarheid en ter waarschuwing voor hen die willen gaan. Mijn advies nog maals. Doe het niet. Je kan beter voor dat geld eten en drinken voor zwervers kopen zodat die een gevulde maag hebben dan dat je haar sponsord. Waarom beter eten en drinken kopen voor zwervers ? Omdat zij er anders drugs voor kopen en daar werk ik niet aan mee.

Ben denk ik in totaal 25 minuten binnen geweest waarvan 15 minuten sex gehad.
 
Zit nu in Enschede ik dacht ik kijk even of ze hier een recensie heeft staan. Ben blij dat ik je recensie heb gevonden want ik wou haar proberen maar na het lezen van je recensie zal dat niet meer gebeuren. Moest wel lachen toen je zei dat je klaar stond om te knokken, want ik herken het namelijk ook heb ook een soortgelijke situatie meegemaakt dus weet hoe het voelt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan