Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek daarom een meesteres of dame die kinkydiensten aanbiedt.
Er is weinig te vinden in Groningen, wie kan mij van advies voorzien?
Zag wel onderstaande advertentie. Wie heeft daar ervaringen mee?
Hy if you are looking for something real and cool you are welcome to contact me. Im all natural starting with my body, my breast and pretty face. So let me know your...
www.kinky.nl
Bijna een jaar geleden geplaatst en nog geen reactie. Betekent dit iets? Geen idee.
Gisteren, zondag 24-08-2025, Nieuwstad.
Meer gordijnen gesloten dan geopend, op bdsm vlak weinig tot niets te vinden. De 'echte' domina's op Niky na, zijn op vakantie.
Een paar keer heen en weer gewandeld, hier en daar wat gevraagd maar helaas.
De dame die momenteel in de kamer van Ada zit, wilde bijna 2x zoveel dan ik Ada betaal voor een goede, strakke, gemene bdsm sessie.
Toen ik bijna rechtsomkeert wilde maken zag ik beweging bij het raam van Katia.
Na een kort gesprek aan het raam toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Wat er boven volgde was een wervelwind aan bdsm gerelateerde dingen, lief, zachtaardig maar ook gemeen en hard.
Katia heeft duidelijk plezier in het plagen/martelen van vastgebonden slaafjes.
Zij leest haar 'slachtoffers' heel goed.
Dingen die anderen te heftig vinden of er meteen meer geld voor willen, werden zonder pardon en met de juiste stelligheid gedaan.
Golden Shower, lang, veel en in stapjes zodat er veel gedronken kan worden.
Gebruikte condooms misbruiken, toen ik voorzichtig vroeg of dit kon, werd ik even alleen gelaten, bij terugkeer smeerde Katia zonder pardon enkele goed gevulde condooms over …………………………!
Katia is wat mij betreft een aanrader.
Geef duidelijk aan wat je wilt, laat haar gedijen, volgens mij kunnen de hieropvolgende sessies alleen maar beter, intenser en intiemer worden.
Haar nummer is te vinden in haar Kinky advertentie.
Ben vergeten haar raamnummer te registreren.