Dan denkt iemand anders misschien op basis van jouw top 3 nostalgisch: Ach ja, die Loes. Dat was inderdaad een toppertje.Nee want zinloze info lees je en dan ....
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan denkt iemand anders misschien op basis van jouw top 3 nostalgisch: Ach ja, die Loes. Dat was inderdaad een toppertje.Nee want zinloze info lees je en dan ....
Natuurlijk gaat het hem wel aan want in de reacties staan maar heel weinig namen van zijn 3 huizen. Op citygirl staat het vol met zijn toppers die hier niet genoemd wordenBlijkbaar gaat het wel om jou, want de vele leden hebben hier nog niet over gehoord.![]()
sorry maar... wat is het probleem?HEt is een forum dus dan is het handig als het voor de lezers een toegevoegde waarde heeft, want als ik Truus in 1989 de beste vond die niet meer werkt en ik weet dat voor mij zelf waarom dan delen als anderen daar niets mee kunnen??
Zinloze info, dat mag. Juiste en leerzame info, dat is wat anders. Dat wordt vaak snel weggehaald als het de zeepbellen te hard lijkt te doorprikken. Informatie van horen zeggen door een blinde die het zelf gezien heeft, is hier dikwijls belangrijker dan de realiteit.Nee want zinloze info lees je en dan ....
Dat genereert veel clicks, en 'bewijst' dus een druk gebruikt forum. Voor de haalbare inkomsten is dit leuk.het forum zit vol met topics die niets te maken hebben met huidige dvp's, topics over voetbal, politiek, oorlogen, autosport, noem maar op, jij zelf bent hartstikke actief in zulke topics,
Ik ook, een goede, slaapt topik heb een matras topper