Boobs & Brains Lover
Wandelaar
Ik ben nog maar bij 1 DVP geweest , @Jada Sparks , en dat was een geweldige ervaring 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe bedoel je dat precies?Zou wel eens willen pollen wat jullie 3 favoriete top 3 topics zijn
Hierbij maar weer een update na een paar jaar:Mijn favoriete top 3 zijn niet meer beschikbaar of moeilijk te bereiken:
1. Malee (Breda) - ongelofelijk lekkere Thaise die me echt werkelijk gek maakte
2. Amy (Bouwel, België) massage. Pussysliding en blowjob to the max.
3. Dina - (huize Sandra Breda) gewoon zo leuk en lekker.
Zo wanhopig naar deze dames op zoek. Verder nog honorable mentions:
Eva - Eindhoven. 1x geweest om nooit te vergeten. Geen contact meer kunnen maken.
Dena - Breda. Knapste dame van de stel en oh zo goed. Bijna niet meer in Nederland te vinden.
Mira - Hilversum. Beste rimjob die je kan krijgen.
Wie weet waar de volgende dames zijn die ik niet meer kan vinden: Cassandra, Dina (huize Sandra
Breda), Canan, Aylin (duisburg), grace (huize Sandra)
Morgan, kleine Aziatische in Breda. Tour de door t land. Later als Chloe in België.
Kathy ! Lekker ding , ook monica daar een geile donder in Breda!Hierbij maar weer een update na een paar jaar:
1. Empress Layla - helaas maar 1x mee af kunnen spreken (gestopt)
2. Hong - Rotterdam
3. Cinthia - HS Breda (paar keer geweldige sex mee gehad, helaas ineens weg)
Nog wat toppertjes!
Jaylinn - Nijmegen (alweer gestopt?)
Desiree - RVP Made, kort na mijn bezoek niet meer gezien
Sonia - nu in Nieuwegein
Amanda - RVP Made, nu bij DS Girls
Tess en Jess trio, helaas niet meer actief
Rosa cardate brabant
De toppers van HS Breda: Samantha, Kathy, Lotus
Aantal van deze dames niet actief nu. Hopelijk komen ze nog terug.
Waar heb je Kiki gedate en was ze Oost-Europees, Zuid-Amerikaans of iets anders? Er zijn nogal wat Kiki's1) Gabriella, Roemeense die vroeger op de Aarschotstraat in Brussel zat maar ongeveer jaar geleden is gestopt.
2) Hollandse Bo die ontving in Arendonk.
3) Kiki, een amateurtje dat ik maar 1x heb gehad, en daarna nooit meer gehoord. Was bijna dierlijk de seks met haar. Zou op 1 staan moest ze niet zo plots zijn verdwenen
Was een Vlaamse. Ze heette Katy, maar pseudoniem was dus Kiki.Waar heb je Kiki gedate en was ze Oost-Europees, Zuid-Amerikaans of iets anders? Er zijn nogal wat Kiki's![]()
Hoe zag die katja eruit? Werkt ze nog?1) Miss Tiffany, gestopt
2) Luisa (Oost-Europese, overal en nergens)
3) Katja (Utrecht/Vleuten)
Katja is wat ouder, boven de 50. Wel nog steeds aantrekkelijk, vooral mooi lijf. Leuk, direct karakter, vrolijke dame.Hoe zag die katja eruit? Werkt ze nog?