WHEM Mrs Kim, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar jaar geleden eens geweest, toen nog op het oud adres. BDSM ruimte was toen goed uitgerust en de sessie zelf was ook goed.

Als ik me goed herinner had ze op hookers ook positieve reviews.

Kim ook bezocht, vond het matig om een reden: zoals bij zoveel meesteressen, geen enkele variatie in het spel. een uur vasstgebonden gelegen in een stoel, geblinddoekt, en mijn balzak stevig aan de stroom gehangen, beetje tepelplay, beetje anaal. En dan mezelf afgetrokken. Dat was het.

Positief wel:
- een Aziatische meesteres klinkt al geil, en dat is het ook
- ze is echt wel sadistisch en zeker niet te voorzichtig (ook vaak een probleem bij 'meesteressen'). Je mag schreeuwen en kreunen wat je wil, ze blijft gewoon voortdoen. Ze respecteert gelukkig wel het stopwoord, al lijkt het net een seconde of twee te duren voor ze het heeft gehoord :)
Ze lachte me ook bij het begin meteen uit om mijn al stijve pik en vroeg of ik een pil had genomen (ja), wat ook geil was
- een klokkijker is het niet. Ze bleef weliswaar een eeuwigheid weg toen ik me uitkleedde, maar het, dus jammer genoeg eentonige spel, duurde ook een kwartier langer. Een uur lang met mijn ballen aan de stroom hangen was eentonig maar ook wel uitputtend en dus wel geil

Ik geef ze misschien nog een tweede kans maar dan met meer gedetailleerde wensen!

Terug
Bovenaan Onderaan