WHEM mrs Shar(lene), Breda? (SJ)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

collarkid25

Newbie
2
18/06/23
1
Goedenavond allemaal,

Zojuist een account aangemaakt om te vragen of iemand misschien ervaringen heeft met meesteres Sharlene uit breda. Ze adverteert alleen op SJ als meesteres met ervaring in o.a. de psychologie. Tijdens berichten vraagt ze om vooruitbetaling om een bezoek te brengen in breda. Iemand eraren misschien?

Bvb dank!

 
Bedankt rampetamp!
Ik kan inmiddels bevestigen dat deze dame iniedergeval echt is, maar haar betrouwbaarheid en kwaliteit ben ik zelf nog niet achter.
Bedankt rampetamp!
Ik kan inmiddels bevestigen dat deze dame iniedergeval echt is, maar haar betrouwbaarheid en kwaliteit ben ik zelf nog niet achter.
Daar heeft iemand wat aan. Ze is real
Maar je weet niet of ze betrouwbaar is hahah ik kom niet meer bij. Les nummer 1 nooit aanbetalen word je ook niet opgelicht. En degene die alleen aanbetaling willen. Voor hun tien anderen waar je wel terecht kan
 
Ik heb 2 sessies met haar gehad.

Ze doet dit al erg lang en is relaxed in de omgang.

Als ze voor een kennismakingsgesprek/intake een redelijk bedrag vraagt, is dit een mooie manier om te zien of zij degene is die je zoekt en of er een klik is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan