WHEM Muisje Mieke (Begijnendijk)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een keer geweest voor een korte date. Dame met "Russisch uiterlijk" Iets voller, maar lief en zacht. Is erg correct, eerst douchen en dan samen genieten. Bij het binnenkomen al lekker tongzoenen, na het douchen haar uitvoerig gebeft. Ze geeft wat aanwijzingen en geniet er duidelijk ook van. Afgewerkt in missionaris, leuke babbel bij aankleden en weg verder.
Voor mij is het in de buurt, nadeel is dat de prijs wat hoger is vergeleken met gelijkaardige types. Ze levert wel een goeie service.
 
Heb ooit ook een date gehad met haar,
Hoewel dat ze wat ouder was en niet echt mijn type heeft ze me goed verwend.
Ze pijpte me op zo manier dat ik bijna smachte naar haar poesje.
Correcte dame
 
Er was op het 'oude' fora een item bestaande over dat noemde toen destijds 'Mieke Muis' Blonde hete volslanke uit Beerzel. Met dunkt is ze nu stukken jonger geworden dan ze toen was... " wie komt m'n muisje strelen en n worstje voederen stond ook destijds in de verschillende advertenties
 
Een hele aangename dame. Stelt je meteen op je gemak. Ze kan heel lekker pijpen en haar prostaatmassage is heerlijk. Je mag haar lekker lang beffen en vingeren en daar geniet ze echt van (geen fake). Voor en na kun je ook douchen, samen met haar. Wat mij betreft echt een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Haar advertentie is gehakt ,ik heb via bericht en telefonisch een afspraak gemaakt en 2 uur voor de afspraak stuurt ze een bericht dat de afspraak niet door gaat. ik bel haar en mijn nummer is geblokkeerd zelfs op bericht geen antwoord. Wel een heel speciaal geval. Ik denk omdat ik een zestiger ben.
Heb ik nogal meegemaakt .
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.857
Berichten
736.565
Leden
33.897
Nieuwste lid
LangePijp
Terug
Bovenaan Onderaan