WHEM Geile fuck/gangbang IJsselstein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag stond de advertentie weer op SJ. Op de terugweg van werk naar huis zat ik al bij afslag IJsselstein. Stond op het punt om het adres te vragen… en toen belde mijn vrouw. Toch maar gelijk naar huis gereden. Dit lijkt mij echt een supergeile en spannende date! Volgende keer nog maar een proberen
 
Net een berichtje van de Heer des Huizes ontvangen.

Komende vrijdag de 27e is er weer een gangbang.

Daarbij heeft hij ook aangegeven dat de vrouw te dp-en is! En daar ga Ik voor!!!

Het mooie is dat heer kut en kont het aan kunnen. Dus niet eerst voorzichtig schuiven, of "oeh... voorzichtig, voorzichtig au au...". Nee, gewoon lekker beetpakken en diep stoten!

Ik ben er tussen 16.00 en 16.30 pas, dus laat aub wat voor mij over!

Groet,

Jizzklodder
 
Hier alleen een telnr ontvangen maar geen antwoord op gestelde vragen gekregen. Daardoor afgehaakt want geen idee waar ik aan toe was, zou anders mn eerste ervaring zijn geworden hiermee. Twijfelde ook beetje bij de foto's en kwam wat tegen over twijfelachtige hygiëne en uiterlijk... Is ze de moeite waard?
 
Ik heb nog geen ervaring met deze dame, maar wellicht dat ik een volgende keer als ik tijd heb eens langs ga.
Wel apart dat in haar advertentie ze schrijft dat ze een 40 jarige dame is, maar bij de details aan de rechterkant staat 54 bij leeftijd opgegeven...
Dat is nogal een groot verschil haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan