Recensie Jacky en Ron 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Witte63

Wandelaar
32
25/10/21
44
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-mmv-trio-vanmiddag-om-1345_7942771
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenmiddag voor een MMV trio bij Jacky en Ron geweest. Voor mij geen onbekend stel en wellicht ben ik bevooroordeeld omdat ik een mega klik met Jacky heb maar wat een feest. Nette normale relaxte mensen, huis netjes en keurig opgeruimd.
Ik ben al een paar keer op de gangbang van Jacky en Miranda geweest maar sinds kort doet Jacky ook af een toe een MMV trio met haar man bij haar thuis.

Ik heb wel meer MMV trio's gedaan maar deze ….. hmmm … Alles wat in de advertentie staat wordt waargemaakt. Jacky geniet er zelf echt van.

Bij binnenkomst is Jacky gekleed in een sexy jurkje en pumps. Eerst even wat drinken, kletsen en ontspannen en dan met z'n drieën naar boven. Gelegenheid om even te douchen of op te frissen is er.

Moet zeggen dit was wel veel intiemer als de GB. Je bent tenslotte maar twee mannen en R geeft je alle ruimte. Eerst uitgebreid gepijpt door Jacky terwijl haar man haar klaarlikte en haar begon te neuken.
Dit in verschillende posities even volgehouden en toen maar even om pauze gevraagd om niet te vroeg mijn kruit te verschieten. Deze pauze voor de mannen hebben we gebruikt om Jacky een paar keer te laten squirten. Wat een waterval ….

Toen hield ik het niet meer, rubbertje erom en mijn beurt om Jacky in diverse standjes te neuken terwijl ze haar man pijpte. Nog even DP geprobeerd maar dat was toch lastiger als het lijkt in een film. Heerlijk over haar borsten klaar mogen komen.

Al met al een heel geil en gezellig actief uurtje, ik kijk uit naar de volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan