Recensie Mystique, Merksem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag dus bij Mystique geweest en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet maken. Het was zeer zeker niet slecht maar om nu te zeggen dat het werelds was is ook weer niet waar. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog n.a.v. de recensies hier of vond ze mij maar een vervelend mannetje..... Ze zoent wel lekker mee, is wel geil en laat veel toe (mocht ze alleen niet te nat maken want dan had ze er geen gevoel meer in). Aan intiem niet meer toegekomen, nadat ze me klaar gepijpt had heb ik me even opgefrist en ben weggegaan, had ook geen behoefte om langer te blijven
 
Vanmiddag dus bij Mystique geweest en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet maken. Het was zeer zeker niet slecht maar om nu te zeggen dat het werelds was is ook weer niet waar. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog n.a.v. de recensies hier of vond ze mij maar een vervelend mannetje..... Ze zoent wel lekker mee, is wel geil en laat veel toe (mocht ze alleen niet te nat maken want dan had ze er geen gevoel meer in). Aan intiem niet meer toegekomen, nadat ze me klaar gepijpt had heb ik me even opgefrist en ben weggegaan, had ook geen behoefte om langer te blijven
Jammer om te lezen.. misschien is het na de laatste keer bergaf gegaan met haar..
 
Vanmiddag dus bij Mystique geweest en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet maken. Het was zeer zeker niet slecht maar om nu te zeggen dat het werelds was is ook weer niet waar. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog n.a.v. de recensies hier of vond ze mij maar een vervelend mannetje..... Ze zoent wel lekker mee, is wel geil en laat veel toe (mocht ze alleen niet te nat maken want dan had ze er geen gevoel meer in). Aan intiem niet meer toegekomen, nadat ze me klaar gepijpt had heb ik me even opgefrist en ben weggegaan, had ook geen behoefte om langer te blijven
Dus eigenlijk heeft ze het graag droog in de poes , dan voelt ze ook iets :ROFLMAO:
 
Ook voor corona, maar ik betaalde steeds 150€, en voor de blinddoeksessie €50 extra. Ik ben daar nooit te vroeg buitengegaan, steeds achteraf nog een leuke babbel en ze is niet gierig met de witte wijn ...Steeds super ervaring, op hookers ook niets dan lof gelezen... niet twijfelen
Blinddoek sessie
 
Heeft iemand nog een idee hoe Mystique te bereiken is. Het nummer bij de advertentie schijnt niet te kloppen of bestaat niet meer. Wanneer ik haar daarop bel komt onmiddellijk de melding "Oproep niet toegelaten" of ook "Oproep niet toegelaten."
 
Waarom zou ze mijn nummer geblokkeerd hebben? Het was vanaf de allereerste oproep naar haar dat ik dit voorhad. Dat nummer kende ze tot dan toe zeker niet. Dus blockage lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Ik concludeerde dat uit je melding "oproep niet toegelaten" of ook "oproep niet toegelaten". Maar natuurlijk kan ik mis zijn.
 
Ik concludeerde dat uit je melding "oproep niet toegelaten" of ook "oproep niet toegelaten". Maar natuurlijk kan ik mis zijn.
Sorry het was ook niet "Oproep niet toegelaten" of ook "Oproep niet toegelaten.", (schrijffoutje van mij) maar eenmaal "Oproep niet toegelaten" en nog een andere melding die ik intussen vergeten ben maar wel iets in dezelfde richting (onbekend nummer of zoiets???). Met een andere telefoon en nummer maar via een andere operator verbrak de verbinding nog voor het eerste belsignaal. Dus nogmaals, mijn nummer kende ze niet en ik veronderstel nu nog steeds niet. Dus geblokkeerd kan ze mij pas na een eerste oproep gedaan hebben, en die kwam nooit tot stand. En neen, ik bel ook niet met een privé-nummer. Ik vermoed dat er eerder bij haar of de operatoren iets mis is, of dat ik het verkeerde nummer heb. Ik heb gewoon het nummer genomen van de advertentie, en meermaals op correctheid gecontroleerd. Ik ga later nog wel eens proberen, misschien lukt het dan wel of per sms. Maar ik kan best even wachten tot na de paasvakantie, misschien is ze wel met verlof. We zien wel hoe het verder loopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jef
Stel geen vraag mannen want dan heb je een kleine. 🦧 JIJ hebt natuurlijk een HELE LANGE 🤥 . Ik ga er wel gewoon eens langs. Man man
 
Sorry het was ook niet "Oproep niet toegelaten" of ook "Oproep niet toegelaten.", (schrijffoutje van mij) maar eenmaal "Oproep niet toegelaten" en nog een andere melding die ik intussen vergeten ben maar wel iets in dezelfde richting (onbekend nummer of zoiets???). Met een andere telefoon en nummer maar via een andere operator verbrak de verbinding nog voor het eerste belsignaal. Dus nogmaals, mijn nummer kende ze niet en ik veronderstel nu nog steeds niet. Dus geblokkeerd kan ze mij pas na een eerste oproep gedaan hebben, en die kwam nooit tot stand. En neen, ik bel ook niet met een privé-nummer. Ik vermoed dat er eerder bij haar of de operatoren iets mis is, of dat ik het verkeerde nummer heb. Ik heb gewoon het nummer genomen van de advertentie, en meermaals op correctheid gecontroleerd. Ik ga later nog wel eens proberen, misschien lukt het dan wel of per sms. Maar ik kan best even wachten tot na de paasvakantie, misschien is ze wel met verlof. We zien wel hoe het verder loopt.
Nog steeds onbereikbaar?
 
Ik ben niet langs haar geweest ik kreeg geen reactie meer op mijn bericht. Had haar gisteren een berichtje gestuurd.
 
Iemand die weet waar Mystique naar toe is? Haar advertentie op Redlights is verdwenen. Gestopt, of gewoon even met vakantie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan