Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste tent ever. Satan, Moekie en Way zijn toppers.
Kost ook niet zoveel en heb je een wereld tijd.
Super schoon. Betaald een laag tarief van 75 euro en voor 50 euro meer heb je de hemel in huis.
Zulke lieverds en schoonheden
 
Ik denk idd dat de prijs-kwaliteitverhouding bij MTT prima is. Ik was laatst bij een salon in een stad in Limburg die met een B begint. Betaalde daar 180 voor het hele pakket. Toen ik vroeg waarom die hoge prijs zei ze doodleuk dat ze daar geen concurrentie hebben.
 
Ik denk idd dat de prijs-kwaliteitverhouding bij MTT prima is. Ik was laatst bij een salon in een stad in Limburg die met een B begint. Betaalde daar 180 voor het hele pakket. Toen ik vroeg waarom die hoge prijs zei ze doodleuk dat ze daar geen concurrentie hebben.
MTT is echt heel goed, zou me niet verbazen als dit het beste was in heel NL. Misschien alleen in Azie is het beter of in Thailand.
 
Als we hele tijd MTT de hemel in prijzen, en zeggen ze zijn de beste..... Dan gaan ze straks ook hun prijzen verhogen, omdat ze de beste zijn..... Dus laten we paar slechte dingen schrijven over MTT.
 
Ik ben een paar keer zonder afspraak bij MTT binnen gelopen. Telkens een stuk of drie oudere dames aanwezig, welke op het eerste gezicht onaantrekkelijk waren voor mij. Dus telkens weer verder getrokken, onverrichter dinge.
Dus over de qualiteiten van de dames en de behandeling daar kan ik niet meepraten.
 
Ik ben een paar keer zonder afspraak bij MTT binnen gelopen. Telkens een stuk of drie oudere dames aanwezig, welke op het eerste gezicht onaantrekkelijk waren voor mij. Dus telkens weer verder getrokken, onverrichter dinge.
Dus over de qualiteiten van de dames en de behandeling daar kan ik niet meepraten.
Bij MTT loop je niet zomaar binnen dus ik twijfel of je wel echt bij Mistic ThaiThai bent geweest. Wil je daar terecht is het beter om af te spreken met een dame en als je nog geen naam van een dame weet even te bellen of er een kamer vrij is. Ze hebben maar 7 kamers en meer als 10 dames dus kan er wel een dame vrij zijn maar geen kamer beschikbaar en grijp je er nog naast. Mij ook een paar keer gebeurt toen ik niet besproken had en toevallig met een geile bui in de buurt was. Niet geschoten is altijd mis, dacht ik zo, dus mis, wel dames, geen kamer. Ik heb voorgesteld de keuken even te gebruiken waarna ze bulderend begon te lachen en de buitendeur openhield om met eruit te bonjouren. Maar geweldig nette, aardige lui en zijn er geen lelijke dames te vinden, zijn stuk voor stuk beauty's waarbij je bij het aanzien al een stijve krijgt. Er heerst een streng regime bij MTT en zijn de gastvrouwen top en welwillend. De meeste doen veel voor 50 euro extra maar er zijn er ook die dat [nog] niet doen. Meestal zijn die nieuw in het vak en hebben nog enige schroom maar over het algemeen verdwijnt die schroom na een tijdje. Het tarief is maar 75 per uur in een mooie kamer met goede douchegelegenheid vlak in de buurt of op de kamer zelf. Dus zo'n meisje krijgt maar 30<>35 euro per uur en is iets extra's natuurlijk welkom. Over het algemeen vragen ze niet of je wat extra's wil en moet je vragen, doe je ook extra? Meestal reageren ze dan, wat wilt u dan, wat verlangt u, en dan is de deal snel gemaakt. Het is heerlijk toeven bij MTT en is de beste tent die ik ooit heb bezocht, en ik heb er best een aantal gehad in Rotterdam, Am'dam en Den Haag. Over het algemeen slechte staat, niet chique en oudere dames en die heb ik thuis ook zitten, dat zoek ik niet. Jong vlees is lekker en inspireert tot meer sperma.
 
@Saint
Ik ben er toch echt een paar keer geweest, zo maar aangebeld. Of je komt niet eens binnen omdat zij geen vrije dame hebben, dan mag je over bv. 1,5 uur terug komen (dat doe ik dan op zondag avond in een stad waar ik niet woon en waar het regent niet, zeker omdat de omgeving niet bepaald gezellig is), of het volgde bij mij herhaaldelijk het door mij eerder beschreven verhaal.
Maar ik zal niet opgeven en het nog eens proberen. Met of zonder afspraak.
Omdat er geen foto's van de dames zijn vind ik het moeilijk van tevoren een keuze te maken.
 
Bij MTT loop je niet zomaar binnen dus ik twijfel of je wel echt bij Mistic ThaiThai bent geweest. ........ Ze hebben maar 7 kamers en meer als 10 dames dus kan er wel een dame vrij zijn maar geen kamer beschikbaar en grijp je er nog naast. ........
Ik vraag me met die opmerking even af of jij er wel eens geweest ben, want het zijn toch echt maar 5 kamers :)... 3 grote en 2 kleine. Of tel jij de ontvangstkamer en de keuken ook mee?

Maar verder is het wel, je moet bij MTT inderdaad helaas reserveren en steeds verder van te voren ook. Is voor mij ook een reden dat ik juist steeds minder daar kom. Wanneer ik zin heb in een goeie thaise massage zoals bij MTT bel ik dus wel eens maar vaak kan het dan die avond al niet meer. Tja.. een hele enkele keer heb ik wel echt zin in en ga ik de dag daarna en bel ik vroeger. Maar vaak gaat het dan over en wijk ik uit naar een andere salon, want ik heb die avond tijd en zin.
Luxe probleem snap ik, zal MTT niet van wakker liggen want die hebben het blijkbaar druk genoeg. Maar ik vind het jammer want zou er graag vaker langs gaan.
 
Ik vraag me met die opmerking even af of jij er wel eens geweest ben, want het zijn toch echt maar 5 kamers :)... 3 grote en 2 kleine. Of tel jij de ontvangstkamer en de keuken ook mee?

Maar verder is het wel, je moet bij MTT inderdaad helaas reserveren en steeds verder van te voren ook. Is voor mij ook een reden dat ik juist steeds minder daar kom. Wanneer ik zin heb in een goeie thaise massage zoals bij MTT bel ik dus wel eens maar vaak kan het dan die avond al niet meer. Tja.. een hele enkele keer heb ik wel echt zin in en ga ik de dag daarna en bel ik vroeger. Maar vaak gaat het dan over en wijk ik uit naar een andere salon, want ik heb die avond tijd en zin.
Luxe probleem snap ik, zal MTT niet van wakker liggen want die hebben het blijkbaar druk genoeg. Maar ik vind het jammer want zou er graag vaker langs gaan.
Volgens mij zijn het 7 kamers maar ga ik er zeker niet om strijden. Voor de Corona kwam ik er ruim 30 keer per jaar dus heb er wel wat voetstappen liggen. Was mijn favo place to be. Salon's heb je zat in de buurt maar niet van dat niveau. En goeie Thaise massage moet je bij MTT niet zijn. Dan moet je naar Pakjira Original Thai Massage aan de Thomsonlaan in Den Haag. Maar ze hebben nog een stuk of 3 locaties meer
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 5 kamers, 3 grote en 2 kleine. De grote kamers zijn 5 euro duurder en hebben een douche. Voor Corona kwam ik er 1 a 2 keer per week en 2 uur per keer. Ik ben niet zo enorm positief meer als Saint, sterker, ik kom er niet meer. Kwaliteit van de massage is in de jaren tot een minimum gedaald. De extra's kosten serieus geld.
 
@Saint
Ik ben er toch echt een paar keer geweest, zo maar aangebeld. Of je komt niet eens binnen omdat zij geen vrije dame hebben, dan mag je over bv. 1,5 uur terug komen (dat doe ik dan op zondag avond in een stad waar ik niet woon en waar het regent niet, zeker omdat de omgeving niet bepaald gezellig is), of het volgde bij mij herhaaldelijk het door mij eerder beschreven verhaal.
Maar ik zal niet opgeven en het nog eens proberen. Met of zonder afspraak.
Omdat er geen foto's van de dames zijn vind ik het moeilijk van tevoren een keuze te maken.

Zoek op kinky met de term 'mystique' en je vind een hoop (deel) foto's van de dames.

https://www.kinky.nl/?q=mystique
 
Even wat anders, de foto's van de MTT dames staan al best wel lang onveranderd op Kinky. Uitzonderingen: Jenny heeft sinds kort nieuwe foto's, Karin heeft dit jaar ook wat nieuwe foto's erop gezet en Satang volgens mij vorig jaar ook een keer.... Ik kwam Nat laatst tegen bij de bar en die kon ik echt met de beste wil van de wereld niet matchen met de kinky foto's.... Ik zeg tijd voor nieuwe foto's, wat vinden jullie?
 
Ik heb een ruime tijd geleden 1x met haar afgesproken. Voor zover ik het me kan herinneren vond ik Nat er redelijk goed uitzien, maar had niet echt een klik. Het ging erg routinematig allemaal. Was een beetje saai dus.
 
Weet iemand waar Nancy nu werkt? Zij had een tijd lang bij Mystique Thai gewerkt en daarna kort bij Dara Thai.
[h3][/h3]
Nancy met die grote lach?? Zo das lang geleden zeg. Ging die er niet mee stoppen? Volgens mij had ze een vent aan de haak geslagen. Was jammer destijds. Kwam er vooral vanwege haar.
 
@refwefd
Er werk een Nancy bij de buren Onijra.
Maar ik weet niet of zij vroeger bij MTT gewerkt heeft (niet de jongste meer, maar wel mooi en aardig. Heeft een borsten verkleinende operatie gehad).
Zjj is nu in Thailand en komt pas in 2023 terug.
 
Goedemorgen heren,

Is iemand recens bij Malee of Manouw geweest?.. de recenssie van Malee is niet echt nieuw. En van Manouw kan ik niet vinden. En doen ze aan extra tegenwoordig nu al? Ze werken allebei MTT

Groetjes Ryo. PM mag ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan