Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas mag ik dalijk Xtra werken..., Dus de 4 handen massage komt later...

Maar vorige week een nuru massage gedaan,met satang, en dat was echt geweldig!!! Ze heeft een heerlijk strak en slank lijfje,mooie borsten....ze mag elke dag wel over me heen glijden!!! Als Xtra mocht ik haar heerlijk beffen,. Nadat ze met zichzelf speelde toen ze op me zat, vlak bij me gezicht....daarna heerlijk missionaris haar genomen.. heerlijk strak poesje..
Tongzoenen doet ze helaas niet....
Jammer man. Je had dus nuru plus extra's genomen? Hoe duur was dat?
 
Hallo,

Ik wil op korte termijn een bezoek brengen aan mtt, nu krijg ik als ik bel welke dames er zijn de melding dat je moet reserveren. Is
hier overdag echt een tekort aan kamers/vrouwen ? Ken de dames nog niet irl, en wil niet vanaf foto's.
Iemand ervaring/advies ?
 
Ze hebben meer dames dan kamers. Je kunt een kamer reserveren en dan ter plekke kijken wie er beschikbaar is. Groot kans dat de leukste dames dan wel weg zijn, of je moet geluk hebben. Maar laat je gerust verrassen.
 
Hallo,

Ik wil op korte termijn een bezoek brengen aan mtt, nu krijg ik als ik bel welke dames er zijn de melding dat je moet reserveren. Is
hier overdag echt een tekort aan kamers/vrouwen ? Ken de dames nog niet irl, en wil niet vanaf foto's.
Iemand ervaring/advies ?

Je kunt een dag van te voren een dame reserveren. En er zijn hier genoeg recensies te vinden om je keuze te maken. Zoek op Mystique en je vindt de recensies.
 
Ben nieuw hier op het forum, maar heb wel enige ervaring. Ongeveer anderhalf jaar voor het eerst naar MTT. Was voor mij de eerste keer naar een massage salon. Had lang geleden wel eens een DVP in Amsterdam bezocht maar kan me daar weinig meer van herinneren. Was voor het internet tijdperk, recensies schrijven werd toen online nog niet gedaan. We hadden net kinderen gekregen en mijn vrouw had geen zin meer in sex.
Jaren later is er veel veranderd, behalve dan de sex drive van mijn vrouw. Via Kinky ben ik terecht gekomen bij MTT. De foto's van de dames waren al veelbelovend maar toen ik voor het eerst langs ging zag ik met eigen ogen dat er geen woord gelogen is in de tekst van MTT, ze zijn stuk voor stuk mooi om te zien. Ze hebben de mooiste vrouwen, voor zover ik dat kan beoordelen, want ik bezoek alleen maar salons in Zuid-Holland. Leiden, Rijndijk, Haarlem zijn niet te vergelijken. Sommige zaken zijn smoezelig of ronduit smerig.
Maar ik ben niet alleen maar op zoek naar knappe vrouwen, een leuk en goed gesprek is zeker zo belangrijk, eigenlijk dus wil ik het liefst een GFE met af een toe wat extra's. Het heeft lang geduurd voordat ik erachter kwam dat dit bij MTT mogelijk was. Werd me namelijk nooit aangeboden. En ik ben te verlegen om er naar te vragen en dacht dat je daarvoor naar andere zaken zou moeten gaan, zoals Salon261.
Ik heb inmiddels een aantal toppers van MTT bezocht en zal mijn ervaringen binnenkort delen. Ik vind het trouwens best moeilijk om recensies te schrijven over Soda, Karin. Way, Nat, Manou en niet te vergeten Satang. Het zijn stuk voor stuk lieve vrouwen die respect verdienen voor de diensten die ze aan ons verlenen. Ik wil voorkomen dat het een soort vleeskeuring wordt.
Helaas nog steeds geen loterij gewonnen, zal dus een tijdje duren voordat ik weer langs ga.
 
Ik heb een misschien ietwat domme vraag waarop ik waarschijnlijk de reactie krijg ''ga dan naar een dungeon of iets dergelijks'', maar hebben de dames daar ook kinky kanten?
Het hoeft niet veel te zijn of al te gek. Bijvoorbeeld als ik die dames in hun sexy zwarte pumps zie staan heb ik zoiets van. Kan ik daar niet over klaarkomen tijdens zo'n massage?

Ik heb soms van die stomme dingen waar ik loeigeil van wordt als zoiets kan en daar blijft het eigenlijk ook bij. Heb alleen het gevoel dat dat soort verzoeken niet iets waar ze bekend mee zijn of blij van worden. Of dat ze het helemaal niet snappen waarom iemand dat zou willen.
 
Het hoeft niet veel te zijn of al te gek. Bijvoorbeeld als ik die dames in hun sexy zwarte pumps zie staan heb ik zoiets van. Kan ik daar niet over klaarkomen tijdens zo'n massage?.
De dames bij MTT laten hun schoenen of pantoffels altijd buiten de kamer staan. Dus dat wordt moeilijk. Verdere zou ik het gewoon vragen als je ze bezoekt. Ik heb zelf nog geen behoefte gehad aan kinky diensten maar weet wel dat je met goede communicatie een heel eind komt. Voor echte kinky stuff zou ik trouwens ergens anders naartoe gaan.
 
De laatse paar keer dat ik ben geweest vallen de massages wag tegen, de dames zijn wel erg geil en de weg naar het hoogtepunt is fantastisch. Wie kan goed masseren en goeie sex leveren?
 
De laatse paar keer dat ik ben geweest vallen de massages wag tegen, de dames zijn wel erg geil en de weg naar het hoogtepunt is fantastisch. Wie kan goed masseren en goeie sex leveren?
Dat is mij zeker niet opgevallen en ik kom daar toch regelmatig, of eigenlijk best vaak. Massages van Nat, Som en Way zijn erg goed. Ik ga daar niet naartoe voor sex en kan daar dus niet veel over zeggen. Beste overall experience is bij Satang, lekkere massage en altijd veel plezier en een leuk gesprek.
 
Kan iemand me de prijzen voor extras vertellen? Helaas is mijn thuismassage dame in Thailand (denk ik, want lange tijd geen reactie ...) Ik had afgelopen zomer een heerlijke ervaring met Soda, toen niet naar gevraagd. Of is dat sterk verschillend tussen de dames?
 
Deze week nog geweest en was weer top. Onder werktijd, niet goed te praten. Op de weg terug naar huis rij ik op de snelweg door een kuil met een klapband als gevolg. Kon m'n auto nog maar net onder controle houden. Zal een dure reparatie worden Dus voorlopig misschien geen bezoek aan MTT. Sorry…
 
Was gisteravond weer een top avond. Voel me altijd heel welkom bij MTT, ook door de gastvrouw die altijd tijd maakt voor een praatje. Ik geloof dat ze olifantjes verzameld. Die brengen geluk. Ik had vanavond een ontmoeting in hun olifanten kamer en werd daar heel gelukkig. Als nuchtere Nederlander denk ik dan dat niet alleen aan de olifant lag…..
 
Was gisteravond weer een top avond. Voel me altijd heel welkom bij MTT, ook door de gastvrouw die altijd tijd maakt voor een praatje. Ik geloof dat ze olifantjes verzameld. Die brengen geluk. Ik had vanavond een ontmoeting in hun olifanten kamer en werd daar heel gelukkig. Als nuchtere Nederlander denk ik dan dat niet alleen aan de olifant lag…..
Deze week nog geweest en was weer top. Onder werktijd, niet goed te praten. Op de weg terug naar huis rij ik op de snelweg door een kuil met een klapband als gevolg. Kon m'n auto nog maar net onder controle houden. Zal een dure reparatie worden Dus voorlopig misschien geen bezoek aan MTT. Sorry…
Niet gelukt om voorlopig niet langs MTT te gaan haha. Ik maak me er zelf ook regelmatig schuldig aan in ieder geval.
 
Uitstellen van bezoek aan MTT is inderdaad erg moeilijk. Het Liefst zou ik wekelijks langskomen, maar helaas gaat dat niet lukken. Komende tijd al helemaal niet ivm werk, vakantie en andere hobby's. Hopelijk kennen ze me straks nog.
 
Hallo allemaal. Ik ga jullie allemaal danken voor de reviews over de massage salon.

Ik ben een paar weken geleden naar Tida Thai geweest in Rotterdam en dat viel best een beetje tegen. Ik ben gaan zoeken op dit forum naar een plekje waar het wel allemaal super is. En dat is gelukt dankzij alle reviews die hier staan.

Dus morgen ga ik voor een 4 handen massage met Satang en Som voor 90 minuten. Ik ben helemaal hieper de pieper en kan niet wachten tot ik in de kamer ben. Ik ga er een review van maken en daarna blijf ik weer low profile.

Maar wilde dit even melden. Ik hoop dat de dames mij net zo gek gaan maken als ze jullie hebben gedaan.

So stay tuned.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Ik ga jullie allemaal danken voor de reviews over de massage salon.

Ik ben een paar weken geleden naar Tida Thai geweest in Rotterdam en dat viel best een beetje tegen. Ik ben gaan zoeken op dit forum naar een plekje waar het wel allemaal super is. En dat is gelukt dankzij alle reviews die hier staan.

Dus morgen ga ik voor een 4 handen massage met Satang en Som voor 90 minuten. Ik ben helemaal hieper de pieper en kan niet wachten tot ik in de kamer ben. Ik ga er een review van maken en daarna blijf ik weer low profile.

Maar wilde dit even melden. Ik hoop dat de dames mij net zo gek gaan maken als je jullie hebben gedaan.

So stay tuned.
In iedergeval veel plezier!
 
Nou. Vandaag de grote dag. Met wapperende jas naar Den Haag. Ik was tien minuten te vroeg en werd even in de woonkamer geparkeerd met een drankje. Som arriveerde als eerste en nam me mee naar de kamer. Wat een vrouw zeg! Inderdaad lekker babbelen, en nam me gelijk mee onder de douche. Ze waste me helemaal en het teasen begon al onder de douche. Satang was er inmiddels ook dus het feest kon beginnen. Satang is ook een beauty! De interactie tussen die twee is echt leuk.

En geloof me een feest is het geworden. Ik ga niet in details maar alles wat over deze dames op de site staat, behalve extra's wat ik ook niet wilde en ook niet werden aangeboden, heb ik gekregen wat ik verlangde van deze supermeiden. Vooral op mijn rug gingen ze helemaal los.

Ondertussen gezellig kletsen en mij nog gekker maken dan ik al was. Alles was spetterend. Ik ben Rotterdam al lang vergeten en ga hier zeker vaker naar toe. En weer voor 4 handen met deze twee supervrouwen.

Maar dan voor een iets hardere massage.
hoeveel heeft het feestje gekost, 2 *€ 120=€ 240?
 
kom regelmatig bedragen tegen vandaar ik er naar informeerde
Ik begrijp je niet. Je kan op de site prijzen zien. Ik stuur een review, en jij vraagt naar andere combi's. Hey ik heb lol gehad gisteren. Toetste mijn pincode in en het was goed. Ik wilde Som en Satang. Heb er totaal geen spijt van gehad.

En dit staat er voor ons newbies.

Commentaar op prijzen

Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.

Is helder toch. Ga er gewoon naar toe, als Som met de pinmachine komt druk op ja en geniet ervan. Geloof me, het is elke cent waard incl. tip. Nu klaar hoor. Meer geef ik niet.
 
De dames bij MTT laten hun schoenen of pantoffels altijd buiten de kamer staan. Dus dat wordt moeilijk. Verdere zou ik het gewoon vragen als je ze bezoekt. Ik heb zelf nog geen behoefte gehad aan kinky diensten maar weet wel dat je met goede communicatie een heel eind komt. Voor echte kinky stuff zou ik trouwens ergens anders naartoe gaan.
Dat is bijzonder. Gisteren zag ik sloffen binnen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan